| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 75 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 72 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Bing
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 15
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 25
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 31
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 46
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 52
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 37
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 39
|
|
|
| Anket |
|
Yazar: merdanbey - 01.10.2012, 15:26 - Forum: Anketler
- Yorum (16)
|
 |
İstifa konusunun daha kapsamli olmasi gerektiğini düşündüm, sonuçta şotayida tolunayi da, getiren abdullah ercan söylentilerinin olduğu bir dönemde daha kapsamli bir anketle forumun nabzini tutmuş oluruz.
|
|
|
| Kayserispor savunması S.O.S. veriyor.. |
|
Yazar: Cangele_38 - 01.10.2012, 12:58 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (2)
|
 |
Kayserispor savunmasi S.O.S. veriyor..
Kayserispor ligin ilk alti haftasinda 14 gol yiyerek, Sanica Boru Elaziğspor ile birlikte ligin en fazla gol yiyen takimi durumunda...
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, ligin ilk alti haftasinda kalesinde 14 gol görerek, Sanica Boru Elaziğspor ile birlikte ligin en fazla gol yiyen takimi oldu.
Spor Toto Süper Lig'de son 9 yildir araliksiz mücadele eden ve ligin son yillardaki istikrarli ekiplerinden olan Kayserispor, bu sezona istediği gibi başlayamadi. Sari-kirmizili ekip geride kalan alti haftada ligin yeni ekiplerinden Sanica Boru Elaziğspor gibi kalesinde 14 gol görürken, 6 kez de rakip fileleri havalandirdi. Kayseri temsilcisi bu dönemde haftada kalesinde ortalama 2.33 gol görmüş oldu.
Kayserispor geçen sezonun ilk alti haftasinda ise kalesinde 8 gol görürken, meşin yuvarlaği 6 kez de rakip ağlara göndermişti.
File bekçisiyle savunmacilar yenilendi
Kayserispor, bu sezona geçen sezon kalede ve savunmada oynayan oyuncularin büyük bölümünü yenileyerek başladi. Sari-kirmizilar, geçen sezon ligde 29 maçta görev alan Arjantinli Nicolas Gaston Navarro'yu yabanci kontenjanindan dolayi A2 takimina yollarken, kaleyi Fenerbahçe'den iki sezonluğuna kiralanan Ertuğrul Taşkiran'a emanet etti
. Geçen sezon ligde 33 maçta forma giyen ve gösterdiği performansla A Milli Takim'a kadar yükselip ardindan Fenerbahçe'ye transfer olan sol bek Hasan Ali Kaldirim'in yerine yeni transferler Malik Fathi ile genç Erdal Akdari'ya dönüşümlü olarak verdi. Yeni transfer Steinsson ise savunmada sağ bekte ve göbekte görev aliyor. Kayseri temsilcisinde geçen sezon savunmada görev alan kaptan Eren ile Zurap bu sezon savunmada oynamaya devam ediyor.
Kayserispor ligin 7. haftasinda, geride kalan haftalarda kalesinde 10 gol görerek ligin çok gol yiyen ekiplerinden biri olan Mersin İdmanyurdu ile deplasmanda karşilaşacak.
|
|
|
| Futbol fakiri zenginler ! |
|
Yazar: Özgür Yurdakoş - 27.09.2012, 15:14 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (8)
|
 |
[SIZE="3"] Kayserispor'un ilk kadin yöneticisi Mehtap Şahin, "Başkanimiz Recep Mamur dişinda işadami yokmuş gibi kimse elini cebine atmiyor" dedi
Kayserispor'un TV kanali için Hollanda'yi terk edip Türkiye'ye yerleşen, daha sonra da sari kirmizili kulübün yönetimine giren Mehtap Şahin, Başkan Recep Mamur'la çalişmaktan gurur duyduğunu söyledi. Kayserispor'un 46 yillik tarihinde en başarili dönemini Mamur'la yaşadiğini belirten Şahin, "Yönetim olarak yaptiğimiz en büyük hata şehre güvenmek. Gerçek Kayserispor taraftarinin sayisi son derece az ve bu bizi hayal kirikliğina uğratiyor. Futbol dünyasinda taraftarin yoksa, arkanda ciddi bir yayincin yoksa, reklamin da yoktur, kazancin da. Başarin da kisitlidir. Şehrin kendisine çeki düzen vermesi gerekiyor. Herkes Başkan Recep Mamur'a yükleniyor ama onun dişinda işadami yokmuş gibi kimse elini cebine atmiyor. Herkes ticarette ve hayirseverlikte zengin ama futbola gelince herkes fakir. Süleyman Hurma ve başkanimiz takimi sirtliyor" dedi.
Diyadin'de hata yapildi
Mehtap Şahin, eleştirilen Şota hakkinda ise şunlari söyledi: "İlk 11'de geçen sezona nazaran çok farkli isimler var. Uyum sorunu yaşandiği kesin. Sabir başariyi getirecektir. Hocamiza güveniyoruz. Kasimpaşa'nin Metin Diyadin tablosu bence büyük bir hata."
İstanbullular kadar büyüğüz
5 haftada, 4 puan almalari nedeniyle hedeften sapmayacaklarini belirten Şahin, "İstanbul takimlarinin en çok zorlandiği deplasman Kayseri. Bunun nedeni onlardan aşaği kalir bir yanimizin olmamasi" ifadesini kullandi.
Her işten anlariz!
ARTIK kadinlar her işten anliyor, insanlar bunun bilincine varmali, Ümit Özat'in açiklamalari talihsizce" diyen Şahin, "Pes etmek, 'bana göre değil, yapamam' demek benlik bir şey değil" ifadelerini kullandi.
Aslanlar gibiyim
Şahin, Kayseri'de kadinlarin başarisini çekemeyenlerin çok fazla olduğunu vurgulayarak, "Bana yeri geldi 'ithal müdür' dediler. Yeri geldi takimi locada izlemem suç oldu. Artik yöneticiyim, isteyen şimdi 'ithal yönetici' desin" diye konuştu.
Kaynak: Sabah-Taner KARAMAN [/SIZE]
|
|
|
| Anadolu Ayaklanıyor.. |
|
Yazar: Özgür Yurdakoş - 27.09.2012, 15:03 - Forum: Kınıyorum
- Yorum (2)
|
 |
![[Resim: ligtv2.jpg]](http://www.horanta.net/wp-content/uploads/ligtv2.jpg)
[SIZE="4"]
[SIZE="3"]Ligtv yayinlarinda tüm Anadolu takimi Taraftarlarinin karşilaştiği bir durum için tepkimizi göstermemizin zamani gelmiştir. Bildiğiniz gibi Anadolu Takimlarinin maçlarinda Ligtv spikerleri yanli ve hatali yorumlarda bulunmaktadir.
Kimi zaman futbolcularimizin adlari yanliş söylenmekte, taraftarlar hakkinda haksiz ve olumsuz yorumlar yapilmakta, Anadolu Takimlari yorumlarla küçük görülmekte ve gösterilmektedir. Özellikle İstanbul takimlari ile yapilan müsabakalarda spikerlerin anlatimi çok yanli olmaktadir. Öyleki İstanbul takiminin karşisindaki takim sanki yabanci ülke takimiymiş gibi anlatimlar sergilenmektedir.
Bu haksiz yaklaşimlara tepki gösterme vakti çoktan gelmiştir. Bu haksizliğa karşi tüm Anadolu Takimi Taraftarlari tepkilerini belirtmelidir. Lig Tv bu yanli tutumu ile ilgili uyarilmali ve de maçlarin spikersiz sadece ortam sesleriyle izlenebilmesi sağlanmalidir. Bu tepki Lig Tv’ nin tüm iletişim noktalarina bu konuyla ilgili bir metin hazirlayip, hem Lig Tv aboneleri hem de Taraftar olarak iletilmelidir ki bu ülkenin taraftarlarinin ve kendilerine para kazandiranlarin sadece İstanbul takimi taraftarlarinin olmadiğini anlasinlar. Türk Futbolunun ilerlemesi, Anadolu Takimlarinin taraftar sayilarinin artmasina bağlidir. Bunun için de Anadolu Taraftarlari öncelikle varliğini ortaya dökmelidir. Tüm Anadolu Takimi Taraftarlarini bu tepkiye davet ediyoruz.
LİG TV İLETİŞİM ADRESLERİ ;
Digiturk Musteri Hizmetleri
T: +90 212 473 73 73
F: +90 212 473 73 03
E: destek@digiturk.com.tr
[/SIZE][/SIZE]
Kaynak:Horanta.Net
|
|
|
| Başkenttteyiz..!! |
|
Yazar: KürsatSandal - 26.09.2012, 22:31 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (14)
|
 |
Gençlerbirliği deplasmaninda takimimizi yalniz birakmiyoruz.Detayli bilgiler yarin verilecektir.Yakin deplasman ve gün pazar katlimin çok olmasini umuyoruz.
Her zaman her yerde KAPALI KALE...
|
|
|
|