Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 62 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 59 Ziyaretçi)
Applebot, Baidu, Bing

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 55
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  Karşıyaka'da seyirci üzüntüsü
Yazar: 38_yasin_38 - 28.02.2008, 21:03 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (13)

Karşiyaka'nin genel sekreteri Kinay,Erciyesspor maçini seyircisiz oynayacaklarini kaydederek.
28 Şubat 2008 17:04

Bank Asya 1. Lig ekibi Karşiyaka'nin genel sekreteri Rifat Kinay, verilen ceza nedeniyle Kayseri Erciyesspor maçini seyircisiz oynayacaklarini kaydederek, ''İnşallah bu tür olaylardan ders çikaririz'' dedi. Kinay AA muhabirine yaptiği açiklamada, takimin peş peşe galibiyetler alarak üst siralara yükseldiği bir dönemde küfürlü tezahürat yüzünden ''seyircisiz oynama'' cezasi aldiklarini söyledi.

Kayseri Erciyesspor maçinda taraftar desteği ve tribün geliri beklerken gelen bu cezanin kendilerine ağir bir darbe olduğunu ifade eden Kinay, şöyle konuştu: ''Karara itiraz ettik. Cezanin kalkacağini umuyoruz. Çünkü bu 90 dakika içinde saniyelerle ifade edilen sürede yapilan bir tezahürat. Süreklilik arz etmiş değil. Bunun bir üst kuruldan dönmesini bekliyoruz. Taraftarimizin maddi ve manevi her zaman takimlarinin yaninda olmasini istiyoruz. Çünkü seyircisiz maçin gerçekten tadi tuzu yok. İnşallah bu tür olaylardan ders çikaririz. Taraftarlarin, bu kararlarin bedelinin ne kadar ağir olduğunun farkina varmalarini, kulübe verdiği maddi ve manevi zarari da göz önünde bulundurarak, bundan sonraki karşilaşmalarda küfürlü tezahürata yönelmemelerini bekliyoruz.''

İzmir Atatürk Stadi'nda 2 Mart Pazar günü saat 13.00'de yapilacak Kayseri Erciyesspor maçi öncesi Karşiyaka'da sakat veya cezali oyuncu bulunmuyor.

Bu konuyu yazdır

  GS-KS Maçı Seyircisiz Oynanabilir. Lig TV Ana Haber
Yazar: Ziyaretçi - 28.02.2008, 20:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (36)

Arkadaşlar saat 19.00 Ana haber bülteninde Kaleci volkanin en az üç maç ceza alacağini GS nin ise profesyonel disiplin kuruluna sevk edilerek sahada yaşanan olaylar ve FB seyircisine yapilan olaylarin ardindan bir maç seyircisiz oynama cezasiyla cezalandirilacağini belirttiler. Lig TV ana haber

Bilginize...

Bu konuyu yazdır

  Kalan Maclarimiz
Yazar: Sniper38 - 28.02.2008, 19:03 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (42)

23 Hafta geride kaldi, 44 Puan topladik
11 Hafta önümüzde var, (en fazla 33 Puan toplanabilir)

Kalan Maclarimiz:
24. Denizlispor (E)
25. Galatasaray (D)
26. Genclerbirligi (E)
27. Trabzonspor (D)
28. Istanbul B.B. (E)
29. Fenerbahce (D)
30. Sivasspor (E)
31. GB Oftas (D)
32. C. Rizespor (E)
33. Bursaspor (D)
34. Ankaragücü (E)

Bu konuyu yazdır

  Muhteşem taraftarımıza teşekkür ederiz
Yazar: Sniper38 - 28.02.2008, 18:36 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (3)

Muhteşem taraftarimiza teşekkür ederiz
28.02.2008

Dün Fortis Türkiye Kupasi Çeyrek Final rövanş mücadelesinde kendi sahamizda G. Oftaşspor ile karşilaşan takimimizi yalniz birakmayip stadyuma bizi desteklemek için gelen bütün taraftarlarimiza teşekkür ederiz.
http://www.kayserispor.org.tr

Bu konuyu yazdır

  Hentbol Bayanlar Erciyes Üniv. - Sivas Egitim
Yazar: Sniper38 - 28.02.2008, 18:34 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (6)

17. Hafta (Hentbol Bayanlar)
Tarih: 01.03.2008
Saat:15:00
Erciyes Üniversitesi - Sivas Eğitimspor

Hedef: Galibiyet
Ilk Maclari: Sivas Eğitimspor-33-37-Erciyes Üniversitesi

Puan Durumu:

7 Gazi Üniversitesi 4, 191-206
8 Sakarya Hendek Spor 4, 169, 184
9 Erciyes Üniversitesi 4, 178-211
10 Trabzon Belediyesi 4, 170-212
11 Osmangazi Üniversitesi 2 149-244
12 Sivas Eğitimspor 0, 158-217

Bu konuyu yazdır

  Denizlispor Maçı Bilet Fiyatlarında Indirim!
Yazar: Freestyle - 28.02.2008, 13:43 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (51)

Denizlispor Maçi Bilet Fiyatlarinda Indirim!

Kayserisporumuz pazar günü Turkcell Süper Lig'in 24. hafta mücadelesinde Denizlispor ile karşilaşacak. Karşilaşmanin biletleri ticketturk gişelerinden satişa çikmiştir...

Karşilaşmanin bilet fiyatlari:

[COLOR="Red"]Kale Arkasi: 1 YTL
Maraton : 2 YTL
Kapali: 10 YTL[/COLOR]


http://www.kayserispor.org.tr

Bu konuyu yazdır

  İşte Kayserispor Gerçeği
Yazar: tutkumsun38 - 28.02.2008, 13:22 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (24)

Türk basini henüz üzerinde pek durmuyor ancak ortada bir gerçek var...

İşte Kayserispor Gerçeği;

02.12.2007 Kayseri-Oftaş 1-1
08.12.2007 Ç.Rize-Kayseri 0-0
16.12.2007 Kayseri-Bursa 4-1
22.12.2007 A.Gücü-Kayseri 1-1
06.01.2008 Kayseri-Fenerbahçe 0-0 (kupa)
09.01.2008 Ş.Urfa-Kayseri 1-1 (kupa)
13.01.2008 V.Manisa-Kayseri 0-1
16.01.2008 Kayseri-Alanya 5-0 (kupa)
20.01.2008 Kayseri-Konya 3-0
23.01.2008 G.Antep-Kayseri 0-2 (kupa)
27.01.2008 Kasimpaşa-Kayseri 0-2
01.02.2008 Oftaş-Kayseri 0-0 (kupa)
09.02.2008 Kayseri-Beşiktaş 2-0
17.02.2008 Kayseri-Antep 3-1
24.02.2008 Ankaraspor-Kayseri 0-3
27.02.2008 Kayseri-Oftaş 2-0 (kupa)

Son oynadiğimiz 16 maç 10 lig + 6 kupa da görüldüğü gibi bizi yenebilen takim yok.
Son oynadiğimiz 10 maçta sadece 1 gol yedik. Ligde iç sahada en az gol yiyen iki takimdan biriyiz. Genel olarak ligin en az gol yiyen 2.takimiyiz. Ligin en iyi hücüm yapan 3.takimiyiz.

Ligin ikinci yarisinda 6 maçta 6 galibiyet ile yolumuza devam ediyoruz.

Bu sezon iç sahada ise hiç maç kaybetmedik. Bu sezon Turkcell Süperligde kendi sahasinda yenilmeyen tek takim Kayserispor. Fortis Türkiye kupasinda bu sezon hiç yenilmedik. Kupa da yari finale yükseldik yenilgisiz olarak.

06-05-2006 tarihinden günümüze kadar iç sahada oynadiğimiz 29 lig maçinda sadece 1 yenilgi aldik. O yenilgiyi de 13.05-2007 tarihinde Antep karşisinda aldik...Başka bir deyişle sahamizda en son 13 mayis 2007 tarihinde yenildik.

--------------------------------------------------------------------------

İşte bir taraftar için gurur verici bir durum...
Kayserisporluyum diyen herkes bu gururu yaşasin, bu seriler devam etsin...
Yolun açik olsun Kayserispor.
Pazar günü Denizli maçinda 25 bin taraftar o stadyumu doldurmali, takim daha da çoşar o zaman. Şehir artik havaya girmiş bence kupa maçinda bile çarşamba olmasina rağmen 10 bini aşan bir seyirci vardi. Maç sonunda Mehmet Topuz ve arkadaşlari bizlere bazi şeyleri anlatmaya çalişti... Futbolcular da havaya girmiş durumda artik onlara sonsuz destek olmaliyiz Pazar günü stadi doldurmaliyiz...

Seriye devam Kayserispor!

Bu konuyu yazdır

  Yakışır!!!
Yazar: campus38 - 27.02.2008, 21:40 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (23)

Yakişir!
Oftaş'i rahatça yenen ve eleyen Kayserispor, bana şu soruyu sordurtmaya devam ediyor: Bu takim neden hem Fortis Türkiye Kupasi hem de Turkcell Süper Ligi kazanmasin?


Fortis Türkiye Kupasinda Oftaş maçini izledim. Karşilaşmanin ilk yarisinda Oftaş adina hiçbir iyi not kaydedemedim. Kirmizi-siyahlilarda, Olgay'in topu oyuna sokarken yaptiği kayiplar, Tozo'nun bu nedenle ofansa katki sunamamasi, Bülent ile Serkan'in kanatlarda yalnizlari oynamasi ve insiyatif almamasi, Giray ve İlhan'in Cangele ve Gökhan'in top almasina engel olamamasi dikkati çekti. Kayseri'nin futbolu ilk yarida öylesine etkindi ki, Oftaş'in genç yildizi Serkan, top alamadiği için adeta çaresizce önündeki Kayserisporlu futbolcuya tekme atti ve sari karti gördü.

İkinci yarida da Oftaş adina değişen pek bir şey yoktu. Oftaş'ta oyuncularda sanki bir hüzün hakim. Pres yapan rakipler karşisinda zorlaniyorlar. Giray ve İlhan, defans hattini çok geriye çektiklerinde, Olgay ve Tozo da etkisizse rakiple karşi karşiya kaliyorlar. O yüzden zaman zaman Giray ve İlhan'in rakip forvetlerin top almasini engelleyerek önlerine geçmeleri gerek. Ayrica, İlhan'in topla ileriye çikişlarini artirmasi gerekiyor. Gerçi, bu Türkiye'deki birçok takimin problemi... Yani, Galatasaray'daki Popescu gibi geriden oyun kurabilen stoper eksiği var. Kirmizi-siyahlilarda yan toplarda zafiyet de son maçlarda kendini göstermeye başladi. Ayrica, Oftaş'ta Serkan ve Olgay, çok ciddi bir düşüşteler. Olgay'in alternatifi bulunur ama Serkan'in alternatifi ne yazik ki yok. O yüzden genç futbolcunun kendisine çeki düzen vermesini temenni ediyorum. Karşilaşma sonrasi Osman Hoca'nin sol kanattaki eksikleri dile getirmesi anlamli. Daha önce de yazdim, Oftaş'in sol kanadini tahrip eden sayin Cavcav olmuştur. Oftaş için yine de kupada gösterdiği performans gayet olumlu olmuştur.



Kayseri'ye gelince… Fevkalade bir takim oldu Kayseri. Geçen senelerde Ertuğrul Sağlam döneminde, öne geçtikleri maçlarda geriye düşebiliyorlardi. Bu sene ise öne geçtikleri maçlari neredeyse vermediler, geriden geldikleri maçlarda da dengeyi sağlamayi bildiler. Kayseri'ye ilk golü siz atmalisiniz, yoksa yandiniz, mağlup olmaniz içten bile değil! Takimda televizyon ekranindan bile buram buram anlaşilan bir dayanişma, paylaşim var. Fatih Ceylan için açtiklari pankart çok anlamliydi.



Kayseri, kupada mutlu sona 2 adim kadar yaklaşti. Ligde ise sinsice alttan geldi ve liderin sadece 7 puan gerisine kadar tirmandi. Bu hafta, Beşiktaş-Galatasaray maçi ve dolayisiyla bu iki takimin olasi puan kaybini da düşündüğümüzde, Denizlispor'u geçmeleri manidar olacaktir. Fortis Türkiye Kupasini almak, Avrupa'da oynamak ne kadar yakişiyorsa, Turkcell Süper Lig şampiyonluğu da bu güzel takima o kadar yakişir!
TOLGA ÖZBEK/NTVSPOR

Bu konuyu yazdır

  TSL 24. Hafta| Kayserisporumuz 1-1 Denizlispor
Yazar: Ziyaretçi - 27.02.2008, 20:44 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (565)

Turkcell Süper Lig 24. Hafta Maçi


[Resim: k070824.jpg]


LigRadyo Canli Yayin
http://www.radyolig.com/mac.php?id=102

Bilet Fiyatlari

Kale Arkasi 1 YTL
Maraton 2 YTL
Kapali 10 YTL

[Resim: e070824.jpg]

Bu konuyu yazdır

  Kaptan Topuz ve Arkadaşlarından Fatih Ceylan'a Jest
Yazar: Freestyle - 27.02.2008, 18:15 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (29)

Seni Çok Özledik Sari Şeytan

[Resim: 1830905.jpg]

Kaptan ve Arkadaşlarindan Fatih Ceylan'a Jest

Kayserisporumuzun 2-0 galip geldigi Oftas maçinda, kaptan Topuz ve diger oyuncularimiz, sakatligi süren basarili sol kanat oyuncumuz Fatih Ceylan'a bir pankart hazirlayarak jest yapti. Pankartta su ifade bulunyordu:

[COLOR="Blue"]Seni Çok Özledik Sari Şeytan Fatih Ceylan

Seni En Yakin Zamanda Aramizda Görmek istiyoruz

Kaptan Topuz ve Takim Arkadaslarin[/COLOR]


Her iki golden sonra futbolcular el ele tutusup pankart'in bulundugu kapali tribüne hareket ettiler. Özellikle Kaptan Topuz üzerine basa basa bu pankarti gösterip takim arkadasina harika bir mesaj yolladi. Maç sonunda ise futbolcularimiz bu pankarti alip sahaya indirdiler.

Bu harika davranis için kaptan ve diger futbolcularimiza tesekkür ediyoruz.

Bu konuyu yazdır