| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 62 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 59 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Bing
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 55
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Karşıyaka'da seyirci üzüntüsü |
|
Yazar: 38_yasin_38 - 28.02.2008, 21:03 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (13)
|
 |
Karşiyaka'nin genel sekreteri Kinay,Erciyesspor maçini seyircisiz oynayacaklarini kaydederek.
28 Şubat 2008 17:04
Bank Asya 1. Lig ekibi Karşiyaka'nin genel sekreteri Rifat Kinay, verilen ceza nedeniyle Kayseri Erciyesspor maçini seyircisiz oynayacaklarini kaydederek, ''İnşallah bu tür olaylardan ders çikaririz'' dedi. Kinay AA muhabirine yaptiği açiklamada, takimin peş peşe galibiyetler alarak üst siralara yükseldiği bir dönemde küfürlü tezahürat yüzünden ''seyircisiz oynama'' cezasi aldiklarini söyledi.
Kayseri Erciyesspor maçinda taraftar desteği ve tribün geliri beklerken gelen bu cezanin kendilerine ağir bir darbe olduğunu ifade eden Kinay, şöyle konuştu: ''Karara itiraz ettik. Cezanin kalkacağini umuyoruz. Çünkü bu 90 dakika içinde saniyelerle ifade edilen sürede yapilan bir tezahürat. Süreklilik arz etmiş değil. Bunun bir üst kuruldan dönmesini bekliyoruz. Taraftarimizin maddi ve manevi her zaman takimlarinin yaninda olmasini istiyoruz. Çünkü seyircisiz maçin gerçekten tadi tuzu yok. İnşallah bu tür olaylardan ders çikaririz. Taraftarlarin, bu kararlarin bedelinin ne kadar ağir olduğunun farkina varmalarini, kulübe verdiği maddi ve manevi zarari da göz önünde bulundurarak, bundan sonraki karşilaşmalarda küfürlü tezahürata yönelmemelerini bekliyoruz.''
İzmir Atatürk Stadi'nda 2 Mart Pazar günü saat 13.00'de yapilacak Kayseri Erciyesspor maçi öncesi Karşiyaka'da sakat veya cezali oyuncu bulunmuyor.
|
|
|
| GS-KS Maçı Seyircisiz Oynanabilir. Lig TV Ana Haber |
|
Yazar: Ziyaretçi - 28.02.2008, 20:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (36)
|
 |
Arkadaşlar saat 19.00 Ana haber bülteninde Kaleci volkanin en az üç maç ceza alacağini GS nin ise profesyonel disiplin kuruluna sevk edilerek sahada yaşanan olaylar ve FB seyircisine yapilan olaylarin ardindan bir maç seyircisiz oynama cezasiyla cezalandirilacağini belirttiler. Lig TV ana haber
Bilginize...
|
|
|
| Kalan Maclarimiz |
|
Yazar: Sniper38 - 28.02.2008, 19:03 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (42)
|
 |
23 Hafta geride kaldi, 44 Puan topladik
11 Hafta önümüzde var, (en fazla 33 Puan toplanabilir)
Kalan Maclarimiz:
24. Denizlispor (E)
25. Galatasaray (D)
26. Genclerbirligi (E)
27. Trabzonspor (D)
28. Istanbul B.B. (E)
29. Fenerbahce (D)
30. Sivasspor (E)
31. GB Oftas (D)
32. C. Rizespor (E)
33. Bursaspor (D)
34. Ankaragücü (E)
|
|
|
| Hentbol Bayanlar Erciyes Üniv. - Sivas Egitim |
|
Yazar: Sniper38 - 28.02.2008, 18:34 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (6)
|
 |
17. Hafta (Hentbol Bayanlar)
Tarih: 01.03.2008
Saat:15:00
Erciyes Üniversitesi - Sivas Eğitimspor
Hedef: Galibiyet
Ilk Maclari: Sivas Eğitimspor-33-37-Erciyes Üniversitesi
Puan Durumu:
7 Gazi Üniversitesi 4, 191-206
8 Sakarya Hendek Spor 4, 169, 184
9 Erciyes Üniversitesi 4, 178-211
10 Trabzon Belediyesi 4, 170-212
11 Osmangazi Üniversitesi 2 149-244
12 Sivas Eğitimspor 0, 158-217
|
|
|
| İşte Kayserispor Gerçeği |
|
Yazar: tutkumsun38 - 28.02.2008, 13:22 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (24)
|
 |
Türk basini henüz üzerinde pek durmuyor ancak ortada bir gerçek var...
İşte Kayserispor Gerçeği;
02.12.2007 Kayseri-Oftaş 1-1
08.12.2007 Ç.Rize-Kayseri 0-0
16.12.2007 Kayseri-Bursa 4-1
22.12.2007 A.Gücü-Kayseri 1-1
06.01.2008 Kayseri-Fenerbahçe 0-0 (kupa)
09.01.2008 Ş.Urfa-Kayseri 1-1 (kupa)
13.01.2008 V.Manisa-Kayseri 0-1
16.01.2008 Kayseri-Alanya 5-0 (kupa)
20.01.2008 Kayseri-Konya 3-0
23.01.2008 G.Antep-Kayseri 0-2 (kupa)
27.01.2008 Kasimpaşa-Kayseri 0-2
01.02.2008 Oftaş-Kayseri 0-0 (kupa)
09.02.2008 Kayseri-Beşiktaş 2-0
17.02.2008 Kayseri-Antep 3-1
24.02.2008 Ankaraspor-Kayseri 0-3
27.02.2008 Kayseri-Oftaş 2-0 (kupa)
Son oynadiğimiz 16 maç 10 lig + 6 kupa da görüldüğü gibi bizi yenebilen takim yok.
Son oynadiğimiz 10 maçta sadece 1 gol yedik. Ligde iç sahada en az gol yiyen iki takimdan biriyiz. Genel olarak ligin en az gol yiyen 2.takimiyiz. Ligin en iyi hücüm yapan 3.takimiyiz.
Ligin ikinci yarisinda 6 maçta 6 galibiyet ile yolumuza devam ediyoruz.
Bu sezon iç sahada ise hiç maç kaybetmedik. Bu sezon Turkcell Süperligde kendi sahasinda yenilmeyen tek takim Kayserispor. Fortis Türkiye kupasinda bu sezon hiç yenilmedik. Kupa da yari finale yükseldik yenilgisiz olarak.
06-05-2006 tarihinden günümüze kadar iç sahada oynadiğimiz 29 lig maçinda sadece 1 yenilgi aldik. O yenilgiyi de 13.05-2007 tarihinde Antep karşisinda aldik...Başka bir deyişle sahamizda en son 13 mayis 2007 tarihinde yenildik.
--------------------------------------------------------------------------
İşte bir taraftar için gurur verici bir durum...
Kayserisporluyum diyen herkes bu gururu yaşasin, bu seriler devam etsin...
Yolun açik olsun Kayserispor.
Pazar günü Denizli maçinda 25 bin taraftar o stadyumu doldurmali, takim daha da çoşar o zaman. Şehir artik havaya girmiş bence kupa maçinda bile çarşamba olmasina rağmen 10 bini aşan bir seyirci vardi. Maç sonunda Mehmet Topuz ve arkadaşlari bizlere bazi şeyleri anlatmaya çalişti... Futbolcular da havaya girmiş durumda artik onlara sonsuz destek olmaliyiz Pazar günü stadi doldurmaliyiz...
Seriye devam Kayserispor!
|
|
|
| Yakışır!!! |
|
Yazar: campus38 - 27.02.2008, 21:40 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (23)
|
 |
Yakişir!
Oftaş'i rahatça yenen ve eleyen Kayserispor, bana şu soruyu sordurtmaya devam ediyor: Bu takim neden hem Fortis Türkiye Kupasi hem de Turkcell Süper Ligi kazanmasin?
Fortis Türkiye Kupasinda Oftaş maçini izledim. Karşilaşmanin ilk yarisinda Oftaş adina hiçbir iyi not kaydedemedim. Kirmizi-siyahlilarda, Olgay'in topu oyuna sokarken yaptiği kayiplar, Tozo'nun bu nedenle ofansa katki sunamamasi, Bülent ile Serkan'in kanatlarda yalnizlari oynamasi ve insiyatif almamasi, Giray ve İlhan'in Cangele ve Gökhan'in top almasina engel olamamasi dikkati çekti. Kayseri'nin futbolu ilk yarida öylesine etkindi ki, Oftaş'in genç yildizi Serkan, top alamadiği için adeta çaresizce önündeki Kayserisporlu futbolcuya tekme atti ve sari karti gördü.
İkinci yarida da Oftaş adina değişen pek bir şey yoktu. Oftaş'ta oyuncularda sanki bir hüzün hakim. Pres yapan rakipler karşisinda zorlaniyorlar. Giray ve İlhan, defans hattini çok geriye çektiklerinde, Olgay ve Tozo da etkisizse rakiple karşi karşiya kaliyorlar. O yüzden zaman zaman Giray ve İlhan'in rakip forvetlerin top almasini engelleyerek önlerine geçmeleri gerek. Ayrica, İlhan'in topla ileriye çikişlarini artirmasi gerekiyor. Gerçi, bu Türkiye'deki birçok takimin problemi... Yani, Galatasaray'daki Popescu gibi geriden oyun kurabilen stoper eksiği var. Kirmizi-siyahlilarda yan toplarda zafiyet de son maçlarda kendini göstermeye başladi. Ayrica, Oftaş'ta Serkan ve Olgay, çok ciddi bir düşüşteler. Olgay'in alternatifi bulunur ama Serkan'in alternatifi ne yazik ki yok. O yüzden genç futbolcunun kendisine çeki düzen vermesini temenni ediyorum. Karşilaşma sonrasi Osman Hoca'nin sol kanattaki eksikleri dile getirmesi anlamli. Daha önce de yazdim, Oftaş'in sol kanadini tahrip eden sayin Cavcav olmuştur. Oftaş için yine de kupada gösterdiği performans gayet olumlu olmuştur.
Kayseri'ye gelince… Fevkalade bir takim oldu Kayseri. Geçen senelerde Ertuğrul Sağlam döneminde, öne geçtikleri maçlarda geriye düşebiliyorlardi. Bu sene ise öne geçtikleri maçlari neredeyse vermediler, geriden geldikleri maçlarda da dengeyi sağlamayi bildiler. Kayseri'ye ilk golü siz atmalisiniz, yoksa yandiniz, mağlup olmaniz içten bile değil! Takimda televizyon ekranindan bile buram buram anlaşilan bir dayanişma, paylaşim var. Fatih Ceylan için açtiklari pankart çok anlamliydi.
Kayseri, kupada mutlu sona 2 adim kadar yaklaşti. Ligde ise sinsice alttan geldi ve liderin sadece 7 puan gerisine kadar tirmandi. Bu hafta, Beşiktaş-Galatasaray maçi ve dolayisiyla bu iki takimin olasi puan kaybini da düşündüğümüzde, Denizlispor'u geçmeleri manidar olacaktir. Fortis Türkiye Kupasini almak, Avrupa'da oynamak ne kadar yakişiyorsa, Turkcell Süper Lig şampiyonluğu da bu güzel takima o kadar yakişir!
TOLGA ÖZBEK/NTVSPOR
|
|
|
|