Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 60 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 58 Ziyaretçi)
Applebot, Google

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  TK| Kayserisporumuz 2-0 Gençlerbirliği Oftaş
Yazar: Freestyle - 25.02.2008, 19:23 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (225)

Türkiye Kupasi Çeyrek Finali İkinci Maçi


[Resim: kayserisporlogo.jpg][COLOR="Red"][Resim: gb_oftaslogo.jpg]

Kayserisporumuz[/COLOR] 2-0 Gençlerbirliği Oftaş

[SIZE="4"][SIZE="3"][COLOR="Lime"]27-02-2008
13.00
Kayseri Atatürk Stadyumu[/COLOR][/SIZE]
[/SIZE]

[COLOR="Red"]Bilet Fiyatlari :
Maraton 2 ytl
Kapali 10 ytl[/COLOR]

Bu konuyu yazdır

  Mamur: "İnşallah ayağımız tökezlemez"
Yazar: Sniper38 - 25.02.2008, 19:07 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (6)

"İnşallah ayağimiz tökezlemez"
Kayserispor Başkani Recep Mamur, Ankaraspor deplasman galibiyetiyle gelen, ikinci yarida da 6'da 6'lik galibiyet serisi için "Tam yol gidiyoruz. İnşallah ayağimiz tökezlemez. Sezon başindan beri, transfer yapmadan yoluna istikrarli adimlarla giden takimimiz, tam bir yildizlar topluluğu. Hiç bir zaman övünmedik. Elbette biz de yeniliriz, yenilmez hiç bir takim yoktur. Ama, şu anda elimize su döken yok" dedi.

Ankaraspor'un oldukça güçlü bir yapisi ve ligde kalmak için normalin üstünde performans ortaya kopyduğu karşilaşmayi farkli skorla kazandiklari için mutlu olduklarini belirten başkan Recep Mamur, " Ankaraspor maçini zorlansak da, kazanarak, Süper ligin ikinci yarisinda yenilmeyen, sezon başindan bu yana kendi evinde yenilmeyen takim ünvanlarimizi sürdürüyoruz. Bizi transfer yapmadiğimiz için eleştirenlere, yildizlar topluluğu olduğumuzu söylüyorduk. Ne demek istediğimizi şimdi herkes gayet iyi anladi. Hatta, bizi acimasizca eleştirip, hedef tahtasi haline getirenler de boyunun ölçüsünü aldi. Kesinlikle büyük konuşmoyuruz. Bizim de ayağimiz takilir tökezleriz. Ama, inşallah ayağimiz takilmaz ve yolumuza devam ederiz" şeklinde konuştu.

EKONOMİST DEĞİLİM AMA PARADAN ANLARIM

Kayserispor'un Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz'u birakmama konusundaki israrina şimdi herkesin hak verdiğine değinen Kayserispor Başkani Recep Mamur," Ekonomist değilim ama paradan, puldan anlarim. Bakin zirveye koşan takimlar ve küme düşme hattinda olanlar, bizim bütçemizin dört- beş kati para harcadilar. Kayserisporlu futbolcularin tümü ise gösterdikleri başarilariyla, fiyatlarini katladilar. Kayserispor bir değer haline geldi. Gökhan ve Mehmet Topuz başta olmak üzere Kayserispor kasasina değerler ve bunlarin bonservis bedellerini koydu. Kötü mü oldu ? Gökhan ve Mehmet Topuz'u verseydik, bundan farkli durumlar ortaya çikardi. Herkes hesabini kitabini buna göre yapsin" diye sözlerini tamamladi.


25.02.2008

Kaynak : DHA

Bu konuyu yazdır

  Mehmet Topuz DJ'lik yaptı
Yazar: Sniper38 - 25.02.2008, 19:06 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (12)

Mehmet Topuz DJ'lik yapti

Kayserispor'un milli futbolcusu Mehmet Topuz, bir alişveriş merkezininin düzenlediği çekilişe katildi.

Kayseri Park Aliş Veriş Merkezi'nde yapilan ve 110 YTL ile üzeri alişveriş yapan 87 bin 600 kişinin katildiği çekiliş, noter ve milli piyango huzurunda , Kayserispor'un milli futbolcusu Mehmet Topuz'un katilimiyla yapildi. Topuz, 5 ayri torba içerisindeki toplari çekerek şansli numaralari belirledi. Mehmet Topuz, çekilişten sonra müzik yayin kontrol sisteminin kulakliğini takarak bir süre DJ'lik de yapti.

25.02.2008

Kaynak : AA

Bu konuyu yazdır

  Mutlu yıllar Kemal Okyay...
Yazar: Muzaffer - 25.02.2008, 16:15 - Forum: Diğer Haberler - Yorum (5)

[Resim: kokyay.jpg]

Bugün 23. yaşina giren futbolcumuz Kemal Okyay'a Kayserispor kulübü ve taraftarlarimiz adina mutluluklar diliyoruz

kaynak: http://www.kayserispor.org.tr
-----------------------------------------------------------------------------------------

Bizde kendisine nice mutlu Kayserisporlu yillara temennisini sunuyoruz.

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor - G. Oftaşspor maçı bilet fiyatları
Yazar: Muzaffer - 25.02.2008, 16:11 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (2)

[Resim: ksoftas_bilet.jpg]

Fortis Türkiye Kupasi Çeyrek Final rövanş karşilaşmasinda kendi sahamizda Gençlerbirliği Oftaşspor ile yapacağimiz mücadelenin bilet fiyatlari belirlendi...

Kayserispor - Gençlerbirliği Oftaşspor
Statü: Fortis Türkiye Kupasi Çeyrek Final Rövanş Müsabakasi
Stadyum: Kayseri Büyükşehir Belediyesi Atatürk Stadyumu
Tarih: 27.02.2008
Saat: 13:00

Bilet Fiyatlari:

Maraton: 2 YTL
Kapali: 10 YTL



Kaynak: http://www.kayserispor.org.tr

Bu konuyu yazdır

  RÖPORTAJ - Kemal OKYAY - www.kayserispor.org.tr
Yazar: Ziyaretçi - 25.02.2008, 13:56 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

[Resim: kokyay_roportaj.jpg]Sezonun ikinci yarisina çarpici bir başlangiç yaptik, takimin gidişatini nasil değerlendiriyorsun?

İkinci yariya dediğiniz gibi çok iyi başladik. Kupa maçlarinda ve lig maçlarinda çok iyi futbol oynayip bunun sonucunda da galibiyetleri aliyoruz. İnşallah bu çikişimiz böyle sürer. Bildiğiniz gibi ligde 6’da 6 yaptik, inşallah Denizlispor maçiyla da 7'de 7 yapariz.



Çarşamba günü önemli bir kupa maçimiz var, bu maçla ilgili neler söylemek istersin?

İlk maç 0-0 bitti, burada kazanmamiz gerekiyor. Gençlerbirliği Oftaş çok iyi bir takim, bu sebeple karşilaşma çok zor geçecek ama maç sonunda burada sahadan galibiyetle ayrilip bir üst tura çikacağimiza inaniyorum.

Futbol dişinda günlük hayatinda neler yapmayi seversin?

Futbol dişinda da genelde takim arkadaşlarimizla beraber zaman geçiriyorum. Genellikle Kayseripark’a gidip orada vakit geçirmeyi seviyorum, özelliklede sinemaya giderim. Bunun dişinda hep beraber toplanip Ali abinin yada diğer abilerimizin evinde Play Station oynariz.

Hedeflerin nelerdir?

İlk önce Kayserispor’da sürekli olarak forma giymek ve ardindan tabi ki her futbolcunun istediği gibi milli takim. Milli takimda yer almayi çok istiyorum. Bakalim, zamanla inşallah oralara da yükseleceğim.

Takimin sol kanadinda zaman zaman sol bek, zaman zaman da orta sahanin solunda görev aliyorsun. Kendini hangi pozisyonda daha iyi hissediyorsun.

Ben normalde orta saha oyuncusuyum ama ihtiyaç duyulduğunda da sol bek oynayabiliyorum. Ama ben özellikle orta sahanin solunda oynamayi daha çok seviyorum. Orada oynarken futboldan daha fazla zevk aldiğimi söyleyebilirim.

Kendi mevkiinde beğendiğin, örnek aldiğin oyuncular kimler?

Dünya’da kendi mevkiimde en çok Ryan Giggs’i beğeniyorum. Çünkü oyun stillerimizin çok benzediğini düşünüyorum. Türkiye’de ise Tümer Metin. Bu iki oyuncunun futbolunu çok beğeniyorum.

Bu seneki Kayserispor taraftarlariyla ilgili düşüncelerini öğrenebilir miyiz?

Geçen seneki maçlarimiza daha fazla ilgi vardi. Bu sene nedense, soğuktan mi, ilgisizlikten mi, diyeyim daha az taraftar geliyor. Biz taraftarlarimizin stada gelip bizi daha fazla desteklemelerini istiyoruz. İnşallah bundan sonra daha fazla gelip daha fazla desteklerler.

http://www.kayserispor.org.tr araciliği ile taraftarlarimiza neler söylemek istersin?

Artik taraftarlarimiz bizi daha fazla desteklesinler. Gelip maçlarimiza bize daha fazla destek versinler. Onlarin varliği bile bizim için arti bir motivasyon. Onlar az geldiğinde “Ya bu stat neden boş kaliyor?” diye kendi kendimize düşünüyoruz. “Acaba biz futbolumuzla stadi dolduramiyor muyuz?” diye düşünüyoruz. Ama artik daha iyi futbol oynuyoruz, daha iyi yerlere geliyoruz. Lütfen taraftarlarimizda bize gelip destek versinler. Başka bir isteğimiz yok.

[Resim: kokyay_25subat03.jpg]
[Resim: kokyay_25subat01.jpg]
[Resim: kokyay_25subat02.jpg]


Kaynak: http://www.kayserispor.org.tr

Bu konuyu yazdır

  Şimdi destek zamanı...
Yazar: Ziyaretçi - 25.02.2008, 13:53 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (10)

[Resim: ksank.jpg]Kayserisporumuz 27 Şubat 2008 Çarşamba günü saat 13:00'te BB Atatürk Stadyumu'nda Fortis Türkiye Kupasi rövanş mücadelesinde Gençlerbirliği Oftaş ile karşilaşacak.

Bütün Kayserispor taraftarlarini bu karşilaşmada takimimizi desteklemek üzere stadyuma davet ediyoruz.
Ankara'da oynan ilk karşilaşma 0-0'lik eşitlikle tamamlanmişti.

Kaynak: www.kayserispor.org.tr

Bu konuyu yazdır

  Ankaraspor Maç Resimleri
Yazar: buraqh - 25.02.2008, 12:32 - Forum: Fotograf ve Resimler - Yorum (32)

Ankaraspor taraftarinin oturduğu marataon kisim bu kisimdada bizim tarafa giremeyipte oraya giren çok kayserisporlu arkadaşlarimiz oldu

[Resim: dsc05750ny2.jpg]


İlk yarida ataklarimiz bizim tarafta olduğumuz kaleye yapildi 2 golumuzde bu kaleye attik

[Resim: dsc05751so0.jpg]


Çilginlar her zaman olduğu gibi yine takimin yanindaydi şanli bayrağimizi dalgalandirdilar

[Resim: dsc05752lx9.jpg]


Cangele'nin düşürülmesi sonucunda Ivankov'un penalti atişi

[Resim: dsc05754jo2.jpg]



Penalti sonrasi hakli gol sevincimiz

[Resim: dsc05755gr0.jpg]


Ankaraspor korner kullaniyor ama defansimiz her zamanki gibi topu çikartiyor

[Resim: dsc05757yf2.jpg]


Dakikalar geçiyor rüzgar esiyor bizde ona eşlik ediyoruz ankarasporun ise umutlari birbir tükeniyor

[Resim: dsc05756lq2.jpg]


Maç sonu oyuncularimiz "Kayseri sizinle gurur duyuyor" sesleriyle çağiriliyor ve sari kirmizi tezahüratiyla bütünleşiyoruz....

[Resim: dsc05762xy8.jpg]


Alnimiz açik başimiz dik, yürüyoruz biz yolda göğüs gerdik zorluklara

[Resim: dsc05764ab2.jpg]

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor'da hedef 7'de 7
Yazar: Samil38 - 25.02.2008, 12:04 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (8)

Kayserispor'da hedef 7'de 7

[Resim: 3102_B_sevinc027.jpg]

Ligin ikinci yarisinda yaptiği 6 maçi da kazanan Kayserispor'da yeni hedefin ''7'de 7'' olduğu bildirildi.

Kayserispor Basin Sözcüsü Yücel Şahin, AA muhabirine yaptiği açiklamada, ligin ikinci yarisinda yaptiklari tüm maçlari kazandiklarini, yeni hedeflerinin de 7. maçi kazanmak olduğunu ifade ederek, şunlari söyledi:

''Ligin ikinci yarisinda Vestel Manisaspor, Konyaspor, Kasimpaşa, Beşiktaş, Gaziantepspor ve Ankaraspor ile yaptiğimiz 6 karşilaşmadan da galibiyet aldik. Başarili bir çikiş yakaladik. Yeni hedefimiz 7'de 7 yapmak. Denizlispor ile kendi sahamizda yapacağimiz maçi da kazanarak 7. galibiyetimizi de alacağimiza inaniyorum. Ankaraspor karşisinda 3-0 galip gelen futbolcularimizi da kutluyorum.''

Şahin, Fortis Türkiye Kupasi'nda Gençlerbirilği OFTAŞ Spor ile Çarşamba günü Kayseri'de yapacaklari maçin hazirliklarina başladiklarini da belirterek, ''Gençlerbirliği OFTAŞ Spor'u yenerek yari finale çikmak istiyoruz.

Taraftarimizin da desteğiyle Gençlerbirliği OFTAŞ Spor'u yenerek yari finale çikacağimiza inaniyorum'' diye konuştu.

Kayserispor-Gençlerbirliği OFTAŞ Spor maçinda:

açik tribün biletlerinin 2 YTL
kapali tribün biletlerinin ise 10 YTL'den satilacaği bildirildi.

25.02.2008

Kaynak : AA

Bu konuyu yazdır

  Ivankov krallığa koşuyor
Yazar: Freestyle - 25.02.2008, 11:47 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

Kayserispor'un başarili Kalecisi Dimitar İvankov kariyerindeki 32.golünü atti.
5 golü Süper lig maçinda atarken.
1 golü ise bu sezon Diyarbakirspor'a Türkiye Kupasi maçinda atmişti.
Böylece 6 penaltinin tamamini gole çevirdi.

İşte gol attiği maçlar




90 1 [Resim: gol1.gif]
66
1 [Resim: golp.gif]

90 1 [Resim: gol1.gif]
50
1 [Resim: golp.gif]

90 1 [Resim: gol1.gif]
3
1 [Resim: golp.gif]
90 1 [Resim: gol1.gif]
71
1 [Resim: golp.gif]
90 1 [Resim: gol1.gif]
13
1 [Resim: golp.gif]
90 1 [Resim: gol1.gif]
38
1 [Resim: golp.gif]

Arkadaşlar
Haberin orijinali bizim site.
Ana sayfada haberin asli dururken Ajanslardan haber topluyorsunuz.

Bu konuyu yazdır