Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 85 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 82 Ziyaretçi)
Applebot, Baidu, Bing

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 5
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  Lig Tv,TS nin maçlarını canlı yayınlamayacak
Yazar: baha38 - 07.02.2008, 16:40 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (25)

Trabzonspor'un bu haftadan itibaren Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş haricinde oynayacaği maçlari yayinlamama karari alan yayinci kuruluş Digitürk ve maçlarin yayinlandiği Lig TV'ye Trabzonspor camiasindan büyük tepki var. Trabzonspor'un en büyük taraftar sitelerinden olan bordomavi.net ve birçok taraftar sitesi Lig TV'yi protesto ederek, giriş sayfasina, "Televizyonunuzun ayarlari ile oynayin, zira Trabzonspor'un maçini çekmiyor" yazdi. Bordomavi.net'te yayinlanan protesto metninde ise şu ifadelere yer verildi:

"Değerli Trabzonspor taraftari, Trabzonspor kötü yönetilebilir. Şanssizliklar yaşayabilir. Ancak unutulmamalidir ki, Trabzonspor'u büyük yapan, onun kendine bağli milyonlarca taraftaridir. Kişiler ve kurumlar kötü günler yaşadiğinda, kendine dost olani da, haset edeni de görmektedir. Trabzonspor sportif anlamda kötü günler yaşiyor olsa da, taraftari ondan hala büyük beklentiler içindedir. Onun adi Trabzonspor'dur. Şampiyon Trabzonspor'dur. Sifati da 'büyük'tür. Herhangi bir futbol takimi, dönemsel başarilar yakaladiğinda onu yermez destekleriz. Ancak başari gösteren takimlari mükafatlandirmak için, Trabzonspor'un ezilmesine de tepkisiz kalamayiz! Kalmayacağiz. Bu kötü günler, dostu düşmani, destek vereni, haset edeni çok iyi görmemize firsat vermektedir. Durumumuzdan istifade etmeye çalişanlar olmaktadir. Her senenin bir döneminde, maçlarimizin yayinlanmamasinin, Trabzonspor Taraftarlari'na bir mantikli açiklamasi yoktur. Olamaz!

Trabzonspor - Bursaspor maçinin yayinlanmamasi, yeri geldiğinde 7 maçi birden naklen yayinlayan bir kuruluşun mazereti olmadiğini göstermektedir. Trabzonspor'un hangi maçinin önemli, hangisinin önemsiz olduğuna karar vermek de yayinci kuruluşun inisiyatifine birakilamaz. Her sezonun belli dönemlerinde yaşadiğimiz bu sikintinin bir an önce giderilmesi ve maçimizin yayinlanmasi için tüm taraftarlarimizi göreve davet ediyoruz. Lig TV'ye de bir an önce bu yanliştan dönme ve ileride de bu tür bir yanlişa bir daha düşmemesi çağrisini yineliyoruz."

[COLOR="Red"]Not: Haber Digiturk Tarafindan yalanlandi.
Yani yanlişa devam etmeye karar vermişler,Trabzonun ligde kalma mücadelesini tüm türkiyeye canli seyrettirecekler.
Muzaffer.[/COLOR]

Bu konuyu yazdır

  Mamur "Gökhan'a beyaz bir sayfa açtık"
Yazar: Mustafa K. - 07.02.2008, 12:01 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (25)

"Gökhan'a beyaz bir sayfa açtik"
[Resim: 9458_B_RecepMamur004.jpg]
Kayserispor Başkani Recep Mamur, Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz konusuna, ara transferin bitmesiyle son noktayi koyduklarini, her iki oyuncunun uzun yillar Sari-kirmizili ekibe hizmet edeceklerini açikladi. Anadolu takimlarinin güçsüz birakildiğini belirten Mamur, "Oyuncularimizin kafasini kariştiran bazi kulüpler ile menajerler yüzünden Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz konusu buraya kadar geldi. Mehmet Topuz'la hiç bir sorunumuz yok ve Kayseri'yi çok seviyor. Gökhan'in yaptiklarini gençliğine veriyoruz. O bizim evladimiz. 2011 yilina kadar da mukavelesini uzatip, bize uzun yillar hizmet edeceğini düşünüyorum" dedi.

Gökhan Ünal ile Mehmet Topuz'un transferi konusunda tam bir yildir hem iki genç oyuncunun hem de Kayserispor kulübünün planli ve programli olarak baskilandiğini, elindeki yildiz oyuncularin gerek medya gerekse bazi kulüplerin demeçleri yüzünden rahatsiz edildiğine dikkati çeken kulüp başkani Mamur, sözlerini şöyle sürdürdü.

"Transferin de bir raconu bir ahlaki vardir. Teklifte bulunursunuz, size bir yanit verilir ve ona göre hareket edersiniz. Ama öyle olmadi. Medya bile 'Bu oyuncularin Kayseri'deki işi ne?' gibi, ilk kez katildiği Avrupa kupalarinda başarili sonuçlar alan kulübümüzü küçük göstermeye çalişti. Hatta işi bu oyuncular üç büyüklerde olursa A milli takimda rahat oynarlar diye yazacak ve yorumlayacak kadar öteye gittiler. Şimdi soruyorum, Kayserispor Süper ligin zirvelerine oynayan takimlarindan biri değil midir? Mehmet Topuz ile Gökhan Ünal şu anda Kayserispor'un futbolcusu olarak A milli takim kadrosunda değil midir? Anadolu futbolunun gelişmesi için Anadolu takimlarinin elinde yildiz oyuncu bulundurma hakki yokmudur? Anadolu takimlarini güçsüz birakma, ligin sadece üç büyük hemogonyasinda oynanmasi için üzerimize bu kadar gelinmesi, oyuncularimizin strese sokulmasi, bir kentin gündeminin böyle değiştirilmesi doğru mudur? Kulübümüzü ve oyuncularimizi strese sokup kafasini kariştiranlar şimdi nerede? Biz kimseye zorla oyuncu satmiyoruz. Fiyatta kiziştirmiyoruz. Diyoruz ki; oyuncularimizi vermek istemiyoruz. Almak istiyorsaniz, hem bizi hem oyuncularimizi ikna edeceksiniz, uçuk fiyatlar ödeyeceksiniz. Yoksa aradan çekileceksiniz, ortaliği kariştirmayacaksiniz."

"GÖKHAN'A RUS TAKIMINI BİZ DEĞİL MENAJERİ BULDU"

Transfer döneminin bitmesiyle birlikte rahat bir nefes aldiklarini ve her şeyin yoluna gireceğini, Mehmet Topuz'la hiç sorunlarinin olmadiğini, Gökhan Ünal'dan da eskiden olduğu gibi yararlanacaklarini söyleyen Kayserispor Başkani Recep Mamur, "Rubin Kazan takimini biz bulmadik. Gökhan Ünal'in menajeri buldu. Bize öneride bulundu, kulüp olarak bonservis bedelini belirledik. Sonra Gökhan Ünal bu kulübe gitmek istemediğini söyledi. Gökhan'a Ruslari menajeri Birol Altiparmak buldu yoksa biz nereden bilelim Rus kulübü. Gökhan Ünal bir yanlişlik yapti onu da gençligine, tecrübesizliğine verdik. Tolunay hoca'da onu affetti. Kendisine beyaz bir sayfa açtik. Onun bize saygisi bizim de ona sevgimiz var. Kendisinden uzun yillar yararlanacağiz. 2011 yilina kadar da mukavelesini uzatacağini saniyorum" diye konuştu.

"KİMSEYE SÖZ VERMEDİK"

Kayserispor başkani Mamur, "Ara transferde Kayseri Erciyesspor, kulübümüzün alt yapisindan gelecek vaad eden Ekrem'i aldik. Şimdi Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz için, sezon bitimine söz verdiler diye yaziliyor. Kimseye sözümüz filan yok. Bunlarin hepsi uydurma ve spor kamuoyunu oyalama. Gerisi laf-i güzaf " diye sözlerini bitirdi.

07.02.2008

Kaynak : DHA

Bu konuyu yazdır

  Gökhan Ünal'a Destek Olma Vakti! Oku ve KRAL'a Sahip Çık!
Yazar: Freestyle - 07.02.2008, 02:13 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (138)

[COLOR="Red"]

Gökhan Ünal Konyaspor maçinda yaptigi uygunsuz hareket ile hepimizi çok üzdü. Fakat çok zor bir transfer dönemi geçirdikten sonra, yönetim ve teknik heyet tavrini belli ederek Gökhan'in yanlisini görmesini saglamistir.

Bunun üzerine Gökhan Ünal'a beyaz bir sayfa açip ikinci bir sans verme vakti geldi.

Gökhan bugün attigi golden sonra, Formasini, KAYSERISPOR armasini öperek taraftarimizin yanina kosarken, bizleri, bu takimi ve Kayserisporu sevdigini göstermistir.

Kralimizin bu güzel davranisina cevaben bizde ona bir jest yapmak istiyoruz. Zor ve kafa karistiran günlerden sonra artik hep beraber bir yürek olup bu ligin tozunu attirmaliyiz.

Gökhan Ünal'i hala çok sevdigimizi, ve onu daima Kayserispor formasinda görmek istiyorsan, bu baslik altinda fikrini belirtebilirsin.

[/COLOR]


Gökhan'in Kayserispor formasiyla çekilen karelerinden olusan bir video'yu sizinle paylasmak istiyorum:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=OP8teefAOUU[/YOUTUBE]

SENI SEVIYORUZ KRAL

Bu konuyu yazdır

  ÜR - Levonun38aski
Yazar: Sniper38 - 06.02.2008, 20:36 - Forum: Tanışma & Kaynaşma - Yorum (18)

Üye Röportaji - Levonun38aski

[Resim: siyeteremim3iu9.jpg]

Isim: Levent Şeker

Dogum Tarihi ve Yeri: 01.01.1982, Talas

Yas: 26

Oturum Yeri: Kayseri

Nerelisin?: Talas

Boy: 1.70

Uyrugu: Türkiye

Dil: Türkce


Okul - Is?:
Yapi Elemanlari

Neden Levonun38aski nickini sectiniz?:
Icimdeki memleket sevdasina ismimi kisaltarak bu nicki aldim

Fobileriniz - Hobileriniz?:
Fobim yok
Kayserispor maci izlemek ve bilgisayar basinda oturmak bide kahvehanede pisti oynamak

Sigara ve/veya ALkol kullaniyormusunuz ?:
Sigara 2 paket alkolüde 3 ay oldu biraktim

Hangi Takimi tutuyorsunuz?:

Kayseri


Takimlarimizi nasil buluyorsunuz?:
Kayseri suanda gidisatimiz gusel ileride daha guzal gunler gelecek taraftarimizda iyi gunde kötü gunde takimin arkasinda durursa Kayserisporumuz cok guzel işler basarir

Kayseri Sehirimizi nasil buluyorsun?:
Kayserili Oldugum icin degil kayserimiz cok gusel ve yasanacak memleket

Müzik konusunda:
Arabask genelde dinliyorum ama son zamanlarda radyoda popta takiliyoruz

Film konusunda:
Film izlemem

Hayaliniz ney?:
Hayal kurmayi sevmem ama kuracak olursam kayserisporun sampiyonlugunu hayal ederdim

Forumumuzu nasil buluyorsunuz?:
Forumumuz guzel gurbetci arkadaslarimiz icin bilgi edinme merkezi olarak görüyorum

En sevdiginiz renk(ler)?:
Siyah kirmizi

Kiz Arkadasiniz varmi?:
Kullanmiyorum

Forumda en iyi anlastiklarin kimler?
Forumda herkesle aram iyidir.hepsinin ayri yeri ve degeri var forumdakilerin

Forumda En Çok Tanismak istediginiz Kisi veya Kisiler ?
yok

Baska demek istedigin bir sey varmi?
Tesekürler ropartaj icin

Röportajiniz icin tesekkür ederiz!

Bu konuyu yazdır

  Taraftarlar Derneği Duyuru !
Yazar: Özgür Yurdakoş - 06.02.2008, 18:28 - Forum: Taraftar Derneklerimiz - Yorum (24)

Eski Teknik Direktörümüz Sn. Ertuğrul Sağlam'in şehirle, tribünlerle vedalaşmayip burda kaldiği 2 sene sürecinde saadece iş ortaklariyla görüşmesi ve saadece onlarla vedalaşmasi nedeniyle ince bir sitemle protesto edeceğimizi duyururuz!
[COLOR="Red"]
Saygilarimizla..[/COLOR]

Kayserispor ve Erciyesspor Taraftarlar Derneği

Bu konuyu yazdır

  işvec macını onbiri
Yazar: jackal_3806 - 06.02.2008, 16:14 - Forum: A Milli Futbol Takımımız - Yorum (18)

İşte Milli Takimimizin 11

TÜRKİYE
Volkan
Gökhan
Servet
Gökhan Zan
Hakan Balta
Hamit
Yildiray
Mehmet Aurelio
Emre
Nihat Kahveci
Halil Altintop

Bu konuyu yazdır

  Erdal Güneş Gaziantepspor'da
Yazar: Freestyle - 06.02.2008, 15:41 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (35)

Erdal Güneş Gaziantepspor'da

[Resim: r_20061220100738_erdal.jpg]

-SPONSOR DESTEĞİ-

Sağlam, daha önce anlaşmaya vardiklari Erdal Güneş'in transferinde Kayserispor kulübünün pürüz çikarmasi üzerine bu transferin zora girdiğini, bugün devreye giren bir sponsor vasitasi ile Erdal Güneş transferinin gerçekleştiğini, Şilili forvet oyuncusu Manuel Neira, Slovak futbolcu Thomas Sedlak ile Samsunspor'dan alinan Samet'in sözleşmelerini ise karşilikli olarak feshetme yoluna gideceklerini belirtti. Sağlam, şu anda gündemlerinde başka bir transfer olmadiğini sözlerine ekledi.

06.02.2008

Kaynak : AA

Bu konuyu yazdır

  Bülent Uygun Kayserispor'la Ugrasmaya Devam Ediyor
Yazar: fakilic - 06.02.2008, 15:33 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (59)

Bülent Uygun Ne Yapmak Istiyor?

Daha önce katildigi TeleLig programinda Uygun Kayserispor ile alakali açiklamalarda bulunmustu. Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal'in gitmek istedigi yalanini söyleyen ve bu oyuncularin birakilmasi gerektigini savunan Uygun, Kayseri kentini ve Kayserisporu küçük düsürerek: "Topuz star mi olmak istiyorun Kayseri'nin mi stari olmak istiyor" diye bir açiklamada bulunmustu.

Sonrasinda bugün [B]Sivasspor Resmi Sitesinde
yer alan haberde, alayci bir tavir ile Kayserispor 7.5 Milyon istiyor, biz ise Mehmet Yildiz'i 3 milyon a satariz diye bir açiklama yer aldi. Daha önce rest çekip oyuncu satmayacaklarini açiklayan Sivasspor yönetiminin bu U dönüsu ve yine Kayserispor'i sözün içine katmasi dikkat çekti.

Sivasspor gittigidiyor.com a benzer bir sekilde, resmi sitesine ilan çikarip oyuncusunu satiliga koymasi, ve yine Kayserispor'a dokundurmayi ihmal etmemesini siddetle kiniyoruz![/B]


Haberde geçen yazi:
Bülent Uygun "Kayserispor bir oyuncusuna 7,5 milyon Euro istiyor, biz 3 milyon Euro" derken fiyatta hiç pazarlik payi birakmadiklarinin altini çiziyor ama transferin bitmesine saatler kala hala bir teklifin gelmemiş olmasi Mehmet'in elde kalacağini gösteriyor.

Haber:

Yok mu alan? SON FİYAT!

Sivasspor Mehmet'i satabilmek resmi internet sitesinden ilan verdi.

Sivasspor en değerli oyuncusu Mehmet Yildiz'i resmi internet sitesinden satişa çikardi. Klüp, ara transfer döneminin son gününde golcü futbolcu Mehmet Yildiz’i isteyen kulüplere son çağrisini yapti: “3 milyon Euro’yu ver, Mehmet Yildiz’i al”

Futbolda ara transfer dönemi olarak adlandirilan, 2007-2008 sezonu ikinci transfer ve tescil dönemi bugün akşam 18.00’de sona erecek. Ancak Sivasspor hala Mehmet Yildiz'i satmaktan ümidini kesmedi. Hatta internet sitesinden oyuncunun fiyatini açikladi: 3 milyon Euro'yu veren Mehmet'i alacak.

PAZARLIKSIZ 3 MİLYON

Başkan Bülent Uygun "Kayserispor bir oyuncusuna 7,5 milyon Euro istiyor, biz 3 milyon Euro" derken fiyatta hiç pazarlik payi birakmadiklarinin altini çiziyor ama transferin bitmesine saatler kala hala bir teklifin gelmemiş olmasi Mehmet'in elde kalacağini gösteriyor.

Bu konuyu yazdır

  Kayseri Kartal Yuvası’nda Açılış Töreni
Yazar: Özgür Yurdakoş - 06.02.2008, 13:37 - Forum: Diğer Haberler - Yorum (14)

[Resim: medya.php?adi=kartalyuvasi2yeni]
Kayseri Kartal Yuvasi’nda Açiliş Töreni


Kayseri İpeksaray Alişveriş Merkezi'nde faaliyette olan Kartal Yuvasi mağazasinin resmi açiliş töreni, 8 Şubat 2008 Cuma günü saat 17.30'da Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve futbolcularimizin da katilimi ile gerçekleştirilecek.
Tüm Kayseri'li taraftarlarimizi açiliş törenimize bekliyoruz.

haberin Orjinali:
http://www.bjk.com.tr/tr/haberler.php?h_no=11918

Bu konuyu yazdır

  İrtifa Kaç (HavaGücü Maç Sonu)
Yazar: Ayhan BAYNAL - 06.02.2008, 00:14 - Forum: Kayseri Fıkraları - Yorum (4)

Kayseri Hava İkmal Merkezinin Havagücü Spor Kulübü vardi. Mahalli ligde birinci olunca maç yapmak üzere Adana’ya gitmesi gündeme gelmiş. Hava İkmal Merkezi Genel Müdürü ve Komutani Pilot Tuğgeneral Mehmet Ali PEKMAN, Beden Terbiyesi Bölge Müdürü İbrahim BAMYACIOĞLU ve Beden Terbiyesi Bölge Saymani Zeki YAHYABEYOĞLU birlikte takimla Adana’ya gitmişler.
Maçi Havagücü kazanmiş. Keyifli bir şekilde Kayseri’ye dönmekte iken İncesuyu geçtikten sonra Paşa’nin otomobili yeni sürülmüş herk bir tarlaya uçmuş. Bereket 4 tekerliğinin üstüne düşmüş. Bu nedenle de toprağa gömülmüş kapilari açilmaz olmuş. Mehmet Ali Paşa ön koltukta uyuyormuş. İbrahim ve Zeki beyler telaşla Paşa’ya:
-Paşam uçtuk uçtuk uyanin, diye seslenmişler.
Paşa kayitsiz bir şekilde sormuş.
-İrtifa kaç?

Bu konuyu yazdır