| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 272 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 270 Ziyaretçi) Applebot, Baidu
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 5
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Kayserispor - G.Antepspor Maç Bilet Fiyatları |
|
Yazar: ali38_38 - 11.02.2008, 15:39 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (22)
|
 |
Kayserispor'da prim 12 bin YTL
Kayserisporlu futbolculara, Beşiktaş galibiyeti nedeniyle 12'şer bin YTL prim dağitilacaği bildirildi.
Kayserispor Basin Sözcüsü Yücel Şahin, yaptiği açiklamada, Beşiktaş'i 2-0 yenerek taraftarlarina bayram sevinci yaşatan futbolculara hafta içerisinde 12'şer bin YTL galibiyet primi dağitacaklarini belirterek, şunlari söyledi:
''Beşiktaş'i 2-0 yenme başarisi gösteren futbolcularimiza verilecek galibiyet primi miktarini yönetim kurulu karariyla artirdik. Daha önce 8 bin YTL olan galibiyet primini 12 bin YTL'ye çikarttik. Primleri hafta içerisinde dağitacağiz.''
Şahin, Gaziantepspor ile bu hafta Kayseri'de yapacaklari maçin hazirliklarina bugün başlayacaklarini da kaydederek, ''Gaziantepspor ile ilk yarida yaptiğimiz maçi 4-3 kaybetmiştik. Bu maçin rövanşini almak ve kendi sahamizdaki yenilmezlik unvanimizi korumak istiyoruz. Gaziantepspor'u da yenip sahamizdaki yenilmezlik unvanimizi sürdüreceğiz'' diye konuştu.
Öte yandan Kayserispor'un bu hafta Gaziantepspor ile yapacaği maçin bilet fiyatlari kale arkasi 5, açik tribün 10, kapali tribün ise 30 YTL olarak açiklandi.
|
|
|
| Göktuğ Sevinçli nin Topuz yorumu |
|
Yazar: campus38 - 11.02.2008, 02:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (22)
|
 |
Kayserisporumuza saldirilar devam ediyor. bu gece tv8 de göktuğ sevinçlinin topuz yorumu;
" Bjk bu adama 11 milyon veriyor ama m.topuz istanbul da oynayabilir mi? belki m.topuz küçük takimin büyük oyuncusu " :evil:
buna denecek tek bi laf var.
KISKANANLAR ÇATLASIN...
|
|
|
| Paf Ligi 21. hafta |
|
Yazar: Ayhan AYDIN - 10.02.2008, 22:27 - Forum: A2 Ligi
- Yorum (2)
|
 |
![[Resim: pafksbjk.JPG]](http://www.kayserispor.org/resimler/pafksbjk.JPG)
Sari-kirmizililar çok kötü oynadi
KAYSERİSPOR PAF
RÖVANŞTA YOK: 0-2
STAT: Atatürk Diş Saha
HAKEMLER: S.Ertunç Çalişkan ** Dursun Can ** A.Kerim Direk ** 4. HAKEM: Muharrem Kirilmaz ( Kirikkale Bölgesi )
KAYSERİSPOR PAF: Osman * Ridvan ** ( Hüsamettin * dk. 68 ) Orkun *** Tayfun *** Yusuf ** Mustafa Emir ** Bünyamin * (Resul Ekrem * dk.69 ) Cihan ** Ersoy * Savaş Yilmaz * Özgür Tayfun * ( Selim ** dk. 46 )
BEŞİKTAŞ PAF: Atilla *** Erkan ** Ömer ** Erdem *** Metin **** Furkan *** Serkan *** Abdullah ** ( Ekrem * dk. 84 ) Gökhan ** Oğulcan Engin *** ( Orhan ** dk. 61 ) Necip ***
GOLLER: Oğulcan Engin dk. 14, Gökhan dk. 43 ( Beşiktaş PAF )
Kayserispor PAF Atatürk Diş Saha'da konuk ettiği Beşiktaş PAF karşisinda sezonun en kötü oyunlarindan birini sergileyince yenilgi kaçinilmaz oldu : 0-2
Ligin ilk yarisinda güçlü rakibini deplasmanda deviren sari-kirmizililar, yer yer buzlu bir zeminde oynanan maçta ayakta durmakta hayli zorlandilar. Konuk Beşiktaş ise orta alani kalabalik tutup, ayağa pasla ve defansin arkasina kaçirdiği adamlarla sonuca gitti. Maçin 14. dakikasinda siyah-beyazlilarin kazandiği serbest atişta Oğulcan Engin ; kaleci Osman'i mağlup etti: 0-1
Kayserispor PAF yediği golle daha da kötü oynamaya başladi. Devre biterken bu kez da Gökhan skoru 2-0'a taşiyan golü kaydetti.
İkinci yarida sari-kirmizililar dağinik oyunu sürdürdüler ama iki net pozisyondan da yararlanamadilar. Beşiktaş PAF evindeki maçin rövanşini 2-0 kazanarak sahadan mutlu ayrilirken, Kayserispor PAF ortaya koyduğu kötü futbolla şaşirtti.
( Haber- Foto : Bekir DEMİRAĞ
Kayseri Tempo Gazetesi )
TOPLU SONUÇLAR
![[Resim: capturedasdadzb8.jpg]](http://img108.imageshack.us/img108/244/capturedasdadzb8.jpg)
PUAN DURUMU
|
|
|
| Ted Bjk'ye Malüp |
|
Yazar: Ayhan AYDIN - 10.02.2008, 21:55 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları
- Yorum (1)
|
 |
Beşiktaş Cola Turka Evinde Kolay Kazandi (78-53)
![[Resim: capturedud3.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/3503/capturedud3.jpg)
TBBL’de 15. hafta mücadelesinde Beşiktaş Cola Turka, evinde konuk ettiği Panküp TED Kayseri Koleji’ni 78-53’lük skorla mağlup etti.
Mücadeleye hizli başlayan Beşiktaş Cola Turka, Stacey Lovelace Tolbert ve Venessa Hayden ikilisi ile basketler bularak skoru 8-0’a getirdi. İlk basketini Aynur Metin ile bulan Panküp TED Kayseri Koleji karşisinda, Vanessa Hayden ve Stacey Lovelace Tolbert ile basketler bulan siyah beyazlilar 5. dakikayi 14-3 önde geçti. Vanessa Hayden ve Nazli Güler ile basketler bularak farki açmaya devam eden Beşiktaş Cola Turka skoru 18-3’e getirdi. Panküp TED Kayseri Koleji, Lisa Willis ve Zoia Stanoeva ile basketler bulsa da, Beşiktaş Cola Turka ilk periyodu 20-9 önde tamamladi.
İkinci periyoda Vanessa Hayden’in basketi ile başlayan Beşiktaş Cola Turka skoru 22-9’a getirdi. Monique Coker ile üst üste 7 sayi bulan Panküp TED Kayseri Koleji farki 6 sayiya kadar çikardi (22-16). Şaziye Karsli’nin sayilari ile tekrar farki açan Beşiktaş Cola Turka, Vanessa Hayden ve Nilay Yiğit’in de katkisiyla 10-0’lik seri yakaladi ve 13. dakikaya 32-16 önde girdi. Nilay Yiğit ve Şaziye Karsli ile basketler bulan Beşiktaş Cola Turka ilk yariyi da 50-31 önde tamamladi.
İkinci yariya Jelena Spiric’in basketi ile başlayan Beşiktaş Cola Turka, 21. dakikayi 52-31’lik skorla geçti. Anita Moore ile sayilar üreterek farki eritmeye çalişan Kayseri temsilcisi, 25. dakikaya 54-35’lik skorla girdi. Stacey Lovelace Tolbert ve Dilek Ünüvar ile etkili olan ev sahibi ekip ise üçüncü periyodun son 3:30 dakikasina 56-38’lik skorla girdi. Jelena Spiric ve Nazli Güler ile basketler bulan Beşiktaş Cola Turka son periyoda da 67-40 önde girdi.
Final periyoduna Nazli Güler’in basketi ile başlayan Beşiktaş Cola Turka, 31. dakikaya 29 sayilik fark ile önde girdi. Monique Coker ile ilk sayilarini bulan Panküp TED Kayseri Koleji, Jelena Spiric ve Stacey Lovelace Tolbert’in basketlerine engel olamadi. Normal sürenin son 5 dakikasina 73-45’lik skorla önde giren Beşiktaş Cola Turka, kalan sürede de farki korumayi başardi. Panküp TED Kayseri Koleji, Lisa Willis ile basketler bulsa da, Nilay Yiğit ve Nazli Güler ile skor üretmeye devam eden ev sahibi ekip mücadeleden de 78-53 galip ayrildi.
Salon: Beşiktaş Cola Turka Arena
Hakemler: Deniz Kiyak, Altan Renksoy
Beşiktaş Cola Turka (78): Jelena Spiric 8 (3 ribaund, 2 asist), Esra Erden 3, Nilay Yiğit 10 (7 ribaund, 12 asist), Melike Kanli (1 ribaund), Dilek Ünüvar 2 (5 ribaund, 1 asist), Nazli Güler 10 (1 ribaund, 2 asist), Korana Zanze (1 ribaund), Stacey Lovelace Tolbert 21 (9 ribaund, 1 asist), Vanessa Hayden 14 (10 ribaund, 1 asist), Şaziye Karsli 10 (7 ribaund)
Ğanküp TED Kayseri Koleji (53): Burcu Taşbaş 3 (1 ribaund), Zoia Stanoeva 4 (2 ribaund, 1 asist), Betül Sunter 4 (2 asist), Serap Yücesir (2 ribaund), Lisa Willis 9 (8 ribaund), Monique Coker 13 (11 ribaund, 1 asist), Aynur Metin 2 (1 ribaund, 2 asist), Anita Moore 16 (7 ribaund), İlsu Daricioğlu (2 ribaund, 2 asist), Gülçin Cantekin 2
1. Periyot: 20-9, 2. Periyot: 30-22, 3. Periyot: 17-9, 4. Periyot: 11-13
|
|
|
| 4 büyüklerin korkulu rüyası ! |
|
Yazar: Ayhan AYDIN - 10.02.2008, 13:28 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (14)
|
 |
4 büyüklerin korkulu rüyasi !
![[Resim: 114378.jpg]](http://image.haber3.com/haber/114378.jpg)
Kayserispor, bu sezon resmi maçlarda dört büyüklere yenilmeyen tek takim oldu.
Zirve yarişina Beşiktaş’i yenerek ayri bir renk getiren Kayserispor, bu sezon resmi maçlarda dört büyüklere yenilmeyen tek takim oldu. Sari kirmizililar, dört büyüklerle oynadiği biri Fortis Türkiye Kupasi olmak üzere 6 resmi maçi da kaybetmedi. Süper Lig’de Beşiktaş karşisinda deplasmanda 0-0 berabere kalan Kayserispor, evinde Fenerbahçe’yi 2-1, Trabzonspor’u 1-0, Beşiktaş’i 2-0’la dize getirdi. Galatasaray ile 1-1 berabere kalan Kayserispor bu sezon Fortis Türkiye Kupasi maçinda kendi sahasinda Fenerbahçe ile golsüz berabere kalip, yenişemedi. Kayserispor dört büyüklere bu sezon Süper Lig’de oynadiği 5 maçta 11 puan aldi.
Süper Lig’de geride kalan 21 haftada en az gol yiyen 3 takimdan biri konumunda bulunan Kayserispor, ligin 2. yarisinda oynadiği 4 maçta da gol yemedi.
Sari kirmizililar, 437 dakikadir kalesinde gol görmezken ikinci yarida oynadiği 4 maçi da kazandi ve 12 puan topladi. Kayserispor ayrica bu sezon kendi sahasinda resmi maç kaybetmedi. Sari kirmizililar, Süper Lig’de Galatasaray ve Fenerbahçe ile birlikte kendi evinde yenilmeyen 3 takimdan biri oldu.
Hürriyet
|
|
|
| Sat-ma-ya-lim |
|
Yazar: Ziyaretçi - 10.02.2008, 00:11 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (3)
|
 |
Bugün bir kez daha anladim ki kulubumuzun,futbolcularimizin değerini gerçekten bilelim neden mi şöyle bi geriye bakalim hangi anadolu takimi 4 büyüklerin hepsini ayni sezonda yenmiş hangi maçta yüzümüzü o ukala 4 buyuk takim taraftarlarina karşi kara çikarmiş bu büyük güzel mutlluklari yaşattilari için gerek futbolculara gereksede yoneticilerimize çok teşekkür ediyorum lütfen bizim mutlulugumuzu bozmalarina izin vermeyelim sonuna kadar futbolcularimiza sahip çikalim ve satmayalim bizi yildiracaklardir futbolcularimizi isteyeceklerdir ama sonuna kadar sahip çikarsak asla alamazlar bu yaziyi yazmaya beni iten en buyuk neden gökhanin golu attiktan sonraki gol sevinci gercekten çok etkilendim içimizdeki KAYSERİSPOR sevgisi hiç bitmesin bu sevinci bize yaşatan herkese çok teşekkürler...
|
|
|
| Şadi Büyükkeçeci İstifa! |
|
Yazar: Necati - 09.02.2008, 21:17 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (27)
|
 |
Dernek'ten yönetime yemek!
Kayseri Beşiktaş Taraftarlar Derneği Başkani Şadi Büyükkeçeci ve dernek yöneticileri, Beşiktaş-Kayserispor maçi öncesi Beşiktaş yönetimi onuruna bir yemek düzenledi
Kayseri Şeker Fabrikasi misafirhanesinde düzenlenen yemeğe, Kayseri Ticaret Odasi Başkani Hasan Ali Kilci, Kayseri Şeker Fabrikasi Yönetim Kurulu Başkani Vedat Ali Özişik, Beşiktaş yönetiminden Reşat Çağan, Ayhan Yetiş, Beşiktaşlilar Derneği Divan Başkani Koray Büyükhasan, eski Dernekler Komite Başkani Güven Kulabaş ve çok sayida davetli katildi.
Yemekten önce bir konuşma yapan Kayseri Beşiktaşlilar Derneği Başkani Şadi Büyükkeçeci, yine bir Beşiktaş gecesinde bir araya gelmekten dolayi duyduğu mutluluğu dile getirerek, "Beşiktaşimiz ve Kayserisporumuz ligde karşi karşiya gelecek. Her ikisi de bizim takimimiz. Umarim maçta üzücü olaylar yaşanmaz, bizde dernek olarak elimizden gelen bütün önlemleri aldik ve kazanan dostluk olur" dedi.
Düzenlenen yemek geç saatlere kadar müzik eşliğinde devam etti.
Şadi Büyükkeçeci Erciyesspor basin sözcüsü görevindedir.Ayni zamanda Beşiktaş Derneği Başkani bu ne biçim iştir.Biz bizansli yönetici istemiyoruz.Bizim adimiza beşiktaşimiz diyen yöneticiyi istemiyoruz.Kendisini istifaya davet ediyoruz.
|
|
|
|