| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 228 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 225 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Bing
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 5
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Artik Vakti Geldide Geciyo Bile |
|
Yazar: holigan_38 - 13.02.2008, 21:18 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum Yok
|
 |
arkadaslar son zamanlarda klubumuze ve futbolcularimiza karsi istanbul usaklarinin yaptigi edepsizlikler hat safayi asti transfer haberleri kendini yorumcu sanan gerizekalilarinin klubumuze ve futbolcularimiza karsi baslattiklari bu seviyesiz haber ve yorumlara bi cvp verme vakti geldide geciyo bile en son ornek goktug denen kendini bilmez eziktas sempatizani yalakasi adamin soyledikleri :BJK BU MEHMET TOPUZA 11 MILYON EURO PARA VERIYO BU ADAM BURDA OYNAYABILIRMI BU PARAYA DEGERMI GIBI SEVIYESIZ LAFLAR
SİZLERDEN ISTEGIM bu hafta sonu yayinlayacagi programa email yollayarak kayserisporun ve futbolcularinin sahipsiz olmadigini gostermemiz HADI ARKADASLAR herkesten mail yollamasini bekliyorum o gun o programda okuyacagi 2 msjdan birisi bizim olsun ve ozur dilettirelim bu yalakaya ve kimle ugrastigini anlasin
ben baktim ve su mail adresini buldum eger dogru degilse siz degerli arkadaslarimdanda istegim arastirip o programa hangi adresten ulasabilecegimizi bu topice yazmaniz simdiden hepinize tskler (spor@tv8.com.tr)
|
|
|
| Roberto Carlos, Çankaya'ya çıkmak istiyor |
|
Yazar: Ziyaretçi - 13.02.2008, 11:54 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (13)
|
 |
O kadar da öenmli bir şey değilmiş gibi düşünebilirsiniz ama benim ilgimi çekti...
roberto carlos iki Kayserili'yi de beğeniyormuş... ))
Fenerbahçe'nin dünya yildizi Roberto Carlos, Zaman'a çarpici açiklamalar yapti. Türkiye'de en çok tanişmak istediği kişinin Cumhurbaşkani Abdullah Gül olduğunu söyleyen Brezilyali yildiz, Türkiye'nin Avrupa Şampiyonasi'nda başarili olacağina inaniyor ve Fatih Terim'e ricada bulunuyor: Aurelio, Milli Takim'in kaptani olsun. İlhan Mansiz'in 2002'deki hareketini unutmayan Carlos, Türkiye'de en çok Mehmet Topuz ve Servet'i beğeniyor.
Brezilyali yildiza en beğendiği yerli futbolcularin kim olduğunu sorduk. Kafasindaki isimler çok netti, bir çirpida dudaklarindan şu iki isim döküldü: Mehmet Topuz ve Servet Çetin. Carlos, Topuz'un gol yollarinda rakip defanslari savuran, hükmeden futboluna hayrandi. İlginçtir, tam not verdiği ikinci isim kupa ve ligdeki en çetin rakibi Galatasaray'dan Servet Çetin olmuştu. Önceki sezonlarda Sari-Lacivertli formayi da giyen milli futbolcunun hava toplarindaki hakimiyeti, hirsi ve 90 dakikayi aşan kondisyon gücü Carlos'u dahi cezbetmişti.
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=651175
carlos bile anlamiş MEHMET TOPUZUN nasil bir topçu olduğunu,gurur duydum...:clap2:
|
|
|
| Cemal Aydin Istifa Etti |
|
Yazar: BÖRTECINE 38 - 13.02.2008, 02:05 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (3)
|
 |
A.Gücü'nde istifa depremi
FLAŞ! Ankaragücü yönetimi, ligde alinan başarisizliklar nedeniyle topluca istifa etti. Yönetim kurulu, 8-15 Mart'ta kongre karari aldi.
Ankaragücü Kulübü başkanliğindan isitifa ettiğini açiklayan Cemal Aydin, kongrede yeniden aday olmayacağini söyledi. DHA'ya özel açiklama yapan Cemal Aydin, yönetim olarak istifa kararini aslinda Ocak ayinda aldiklarini belirterek, "Annemin rahatsizliği nedeniyle bir türlü bunu hayata geçiremedik. Zaten Şubat ayinda mali kongremiz vardi. İkisini birleştirerek, kongre yapacağiz. Herkes eteğindeki taşi döksün. Yeniden aday olmayacağim. Ama Ankaragücü benim evladim gibi. Her kim göreve gelirse, ben Cemal Aydin olarak her türlü maddi ve manevi desteği vereceğim" dedi. Bu arada Ankaragücü Yönetim Kurulu'nun aldiği karara göre, 8-15 Mart tarihlerinde kongre yapilacak.
12.02.2008
Kaynak : DHA
|
|
|
| Ankaragücü yönetimi istifa etti!!! |
|
Yazar: oktay38 - 13.02.2008, 00:20 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (10)
|
 |
Şok karar!
Ankaragücü Kulübü Başkani Cemal Aydin ve yönetim kurulu üyeleri, görevlerinden istifa ettiler.
Kulüp başkani Cemal Aydin yönetiminde bu akşam gerçekleştirilen kulübün yönetim kurulu toplantisindan sonra yapilan açiklamada, bugünden itibaren Cemal Aydin ve yönetim kurulunun görevi biraktiklari, 8 veya 15 Mart'da da genel kurul yapilmasina karar verildiği bildirildi.
Cemal Aydin,yaptiği açiklamada, Gençlerbirliği maçinda alinan yenilgi sonrasi seyircilerin demokratik haklarini kullanarak yönetimi istifaya çağirdiklarini ve bunu son derece normal karşiladiklarini söyledi.
Görevi birakmalarinin, seyircinin istifaya çağirmasiyla bir ilgisinin olmadiğini belirten Aydin, ''Ancak 3 soytari küfür etti. Bu istifa onlara da cevap değil ama onlarla görülecek bir hesabim var. Ankaragücü'nün gerçek sahibi taraftardir. Bunun için kimseye kirgin değilim ama resimleriyle tespit ettiğim o 3 kişiyle bir hesabim var'' diye konuştu.
Ankaragücü Kulübü'nün geçen ay zaten mali kurulunu yapmasi gerektiğini, bu nedenle 2 genel kurulu birarada yapmak istediklerini belirten Aydin, başkanliğa bir daha aday olmayacağini sözlerine ekledi.
Kaynak: ligtv.com.tr
|
|
|
| Kafkas'dan açıklamalar. |
|
Yazar: oktay38 - 12.02.2008, 23:27 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (12)
|
 |
Teknik Direktörümüz Tolunay Kafkas Kaytv'nin sorularini yanitladi.Programda öne çikan konulari aklimda kaldiği kadariyla paylaşmak istiyorum.
Kalici birşeyler birakmak istiyorum.
Tolunay Kafkas Türkiye Kupasini Kayseri'ye getirmekte kararli. Futbolda hiçbirşeyi önceden kestirilemez, kirmizi kart olur, sakatlik falan olur ama kupayi almaya çalişacağiz dedi.
Avendano daha iyi olacak.
Avendano'nun Gaziantep maçindan sonra güven sorunu yaşadiğini, Arjantin'de izledikleri maçlarda sahanin en iyi oyuncularindan olduğunu belirtti. Ayrica Erciyes'ten alinan genç oyuncununda istediklerimizi yaparsa 6 ay içinde yavaş yavaş yer bulacağini söyledi.
Afrika Kupasini tabii ki takip ettim.
Afrika Kupasini izlediğini hatta transfer döneminde birkaç ismi istediklerini ancak oyuncularin kabul etmediğini açikladi.
Agogo'ya teklif götürdüklerini ve Sonck'a teklif götürdüklerini ancak futbolcularin kabul etmediğini açikladi.(Bu oyuncular hakkinda benim yorumum ikiside çok iyi futbolcu.Özellikle Sonck'un adi bile yeterdi.Belçika Milli Takimi'nin forveti.Agogo'yu ise Trabzon'da istedi N. Forest'ta oynuyor.)
Taraftar ben futbolcuyken daha fazlaydi.
Kendi futbolculuğu döneminde Kayserispor taraftarinin stadi doldurduğunu şimdi neden böyle olduğunu anlamadiğini söyledi.
Genç millileri takip edeceğim.
Genç milli oyunculari taniyorum ancak ailevi ve başka sebeplerden bazi isimleri getiremedik. Sağ beke Tunuslu Trabelsi'yi düşündük ama pahali geldi.Muhammed Hanifi ise sakatlik ve uzun süre oynamamasi nedeni ile tercih etmedik.
Cangele geçen sene Sakarya'da çok sikinti çekti yavaş yavaş adapte oluyor. (Benim şahsi fikrimde bu yönde sezon başinda çok vurdumduymazdi.Hala eksikleri var ama takim oyununa azar azarda olsa uyum sağlamaya başladi.)
|
|
|
| [Önerileriniz] ANKS |
|
Yazar: Mavisakal - 12.02.2008, 23:19 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (34)
|
 |
Bu konuyu açma sebebim , ANKS olarak at gözlüğü ile bakmak yerine Kayserispor sevdalilarinin bizler hakkindaki ELEŞTİRİ (ki bu bizi geliştirirecek en büyük faktör) ve ÖNERİLERİNİZİ bekliyoruz. Bakildiğinda sayisal olarak az bir grubuz ama bilen bilirki Ankara'da olsun yeri gelsin başka yerlerde destekledik ve ulusal medyaya kadar adimizi duyurup bazen ise futbol panelleri düzenleyip tanitimlar ve Kayserispor destekciliği yaptik..24 Şubat'da da güzel bir organizasyon gerçekleştirebiliriz, arkadaşlarimla görüşüp.
Sizden isteğimiz ANKS nin yanlişini, doğrusunu, A dan Z ye düşüncelerinizi bu başlikda toplamaniz, emin olun ki dikkate alinacak.
ANKS Yönetim
|
|
|
|