| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 272 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 270 Ziyaretçi) Applebot, Baidu
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 5
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Sizce Kayserisporumuz ligi nerde tamamlar... |
|
Yazar: baha38 - 12.02.2008, 16:01 - Forum: Anketler
- Yorum (80)
|
 |
O P
1 Galatasaray 21 48
2 F.Bahçe 21 47
3 Sivasspor 21 44
4 Beşiktaş 21 43
5 Kayserispor 21 38
6 Denizlispor 21 29
Lig tablosuna baktimizda,altimizdaki takimlar koptu bizden diyebiliriz.en yakinimizdaki denizli ile aramizda 9 puan var,bizi yakalamasi imkansiz gibi bişey.Ama üstümüze baktigimizda,belki bu hafta bjk ye puan kaptirsaydik,yakalamamiz zorlaşabilirdi,ama kazandik ve yakaladik diye biliriz.bence böyle bi tabloda ve takimimizn performansinida göz önüne alirsak,ligi 3. veya 4. olarak tamamlama ihtimalimiz var,buda demektirki uefa ya direk katilabiliriz.sivasla içerde oynuyacaz,sivasla bjk kendi arasinda oynuyacak,yani ligin bitmesine 13 hafta gibi uzun bi süre kalmasina ragmen,sizce nerde bitiririz ligi,sizlerinde düşüncelerinizi almak isterim.
son 6 haftanin puan durumu
P Av
1 Galatasaray 16 13
2 F.Bahçe 16 12
3 Kayserispor 16 11
4 Beşiktaş 15 6
5 Ankaraspor 11 4
|
|
|
| ''Almak kolay olmadığı için tutmayı seçtik'' |
|
Yazar: ÜLKÜHAN - 12.02.2008, 15:11 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (5)
|
 |
''Almak kolay olmadiği için tutmayi seçtik''
Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, yeni oyuncular almanin her zaman kolay olmadiğini, bu nedenle ellerindeki futbolculari tutmak istediklerini söylerken şampiyonluk hedefinin kolay konamayacağini ve bu hedefinin altinda ezilmek istemediklerini belirtti.
Kafkas, futbolcular Mehmet Eren Boyraz ve Koray Çölgeçen ile birlikte Büyükşehir Belediyesi'nin Yaşadiğimiz Kent Kayseri isimli programda lise öğrencilerine yönelik düzenlenen söyleşiye katildi.
Öğrencilerin sorularini yanitlayan Kafkas, transferleri çok konuşulan Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal ile ilgili sorulari, ellerindeki yetenekli futbolculari satmak yerine, takim kadrosunu daha da güçlendirmek istediklerini ifade etti.
Hedeflerine ulaşmak için kadrolarini imkanlar ölçüsünde güçlendirmek istediklerini vurgulayan Kafkas, şöyle konuştu:
''Büyük takimlar, futbolcularimizi almak için çok baski yapti. Ancak, hedeflerimize ulaşmak için futbolcu satmak değil, kadromuzu güçlendirmemiz gerekiyordu. Yeni oyuncular almak, paraniz olsa bile her zaman kolay olmuyor. Bazi futbolcular, şehre gelmek istemiyor, çocuklarinin okulu ile ilgili sorunlar oluyor veya eşleri karşi çikiyor. Bunun için elimizdeki futbolculari tutmak istedik. Zaten genç bir kadromuz var. Birkaç yil sonra futbolcularimiz daha çok tecrübe kazanacak ve daha güçlü bir takim olacağiz.''
Sivasspor'un ligin ilk yarisinda elde ettiği başariyi örnek gösteren bazi öğrenciler, Anadolu takimlarinin şampiyonluğu neden hedeflemediklerini sormalari üzerine Kafkas, şampiyonluk hedefi koymanin kolay olmadiğini söyledi.
Büyük takimlarin tek hedeflerinin şampiyonluk olduğunu, buna karşin Anadolu takimlarinin bu hedefe ulaşmasinin çok kolay olmadiğini kaydeden Kafkas, şöyle devam etti:
''Şampiyonluk hedefinin altinda ezilmek istemiyoruz. Şampiyonluğu sadece bizim istememiz de yeterli değil. Yöneticilerin büyük hedef koymasi gerekiyor, şehrin inanmasi gerekiyor. Taraftarin takimina sahip çikmasi gerekiyor. Bütün bunlar olsa bile kisa vadede hedefe ulaşmak zor. Uzun yillar bu hedef için çalişilmasi lazim. Bu sezon, Türkiye Kupasi'ni almak istiyoruz. Rakip, önemli değil, ama mutlaka final oynamak istiyoruz.''
Futbolcular Mehmet Eren ve Koray da, oldukça neşeli bir ortamda geçen söyleşide öğrencilerin sorularini yanitlayarak futbola nasil başladiklarini anlatip futbol oynamak isteyen öğrencilere tavsiyelerde bulundular.
Söyleşi sonrasi Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkani Oktay Durukan Kafkas'a çiçek verdi. Öğrenciler ile Kafkas ve futbolcularla hatira fotoğrafi çektirmek için birbirleriyle yariştilar.
kay : ajansspor
|
|
|
| Satılmayacak futbolcu yok!" |
|
Yazar: ÜLKÜHAN - 12.02.2008, 15:07 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (5)
|
 |
"Satilmayacak futbolcu yok!"
Kayserispor'un onursal başkani Mehmet Özhaseki, sari kirmizili takimin hedeflerini açiklarken, "Kadroyu her yil güçlendirerek 2 yil içinde Süper Lig şampiyonu olmak istiyoruz" dedi. Özhaseki, yildiz futboilculari satmayan yönetimi tebrik ederken, "Bana göre satilmayacak futbolcu yok" dedi..
Basin mensuplarinin Kayserispor ve sari kirmizili takimin hedefleriyle ilgili sorularini yanitlayan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki, şöyle devam etti:
"Kayserispor'da yönetim, eğer milyon dolarlar teklif edilen sporcularini satmiyorsa, en az onlar kadar değerli 2-3 futbolcusunu daha tutmak istiyorsa, bu yönetimi tebrik etmek, teşekkür etmek lazim. Para her zaman sicak. Futbolda da her zaman para lazimdir. Kayserispor Başkani Recep Mamur, şu anda bana göre Beşiktaş galibiyetinin primlerini ariyordur. Paranin lazim olduğu bir yerde başkan, Türkiye'nin peşinden koştuğu futbolcularini satmayip, (Kayserililer seyretsin) diyorsa, o yönetime teşekkür etmek gerekir. Bana göre satilmayacak futbolcu yok. Yeter ki yeri doldurulsun."
"ERTUĞRUL SAĞLAM'LA BAŞLADI"
Kayserispor'un Ertuğrul Sağlam'la bir çalişma başlattiğini da hatirlatan Başkan Mehmet Özhaseki, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Hedefimiz, kadrodaki yildizlari tutmak ve gelecek yil 1-2 flaş futbolcuyu takima katip siralamada ilk 3 içinde bulunmak, bir sonraki yil içinde de Kayserispor'u şampiyon yapmak. Anadolu'dan böyle bir şampiyon takim çikarabilirsek, Kayseri için müthiş bir olay olur. Bunu Ertuğrul Sağlam'la başlatmiştik, Tolunay Kafkas'la devam ettireceğimize inaniyorum. Kayseri'de sporun alt yapisi giderek oluşuyor. Türkiye'nin en modern stadi yapiliyor. Her şey uygun. İnşallah şampiyonluk sevincini de yaşatiriz."
"TARAFTAR YENİ STADA GELECEK"
Kayserispor'un büyük başarilarina karşin tribünlerin boş kalmasinin kendisini de üzdüğünü belirten Başkan Özhaseki, futbolseverleri tribünlere çekmek için her yolu deneyeceklerini vurgularken de şöyle konuştu:
"Bir yandan büyük projelere imza atip şampiyonluk hesaplari yapiyoruz. Yönetim, son derece önemli fedekarliklarda bulunarak yildizlari kadrosunda ve bilet fiyatlarini düşük tutuyor ama stadi dolduramiyoruz. Bizi üzen bu durumun yeni stadla birlikte düzeleceğine inaniyorum. Kayserililer, hafta sonlari, çocuklarini eşlerini yanlarina alarak maç izleyip ardindan stat çevresindeki kafelerde oturacaklar. Buna inaniyorum."
kay : ajansspor
|
|
|
| 21. Hafta PANORAMA |
|
Yazar: Adem Dolgun - 12.02.2008, 12:05 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (1)
|
 |
Spor
PANORAMA
FUTBOLCU - HAKAN ŞÜKÜR (G.SARAY): Tamam, fizik olarak 10 yil öncesinin Hakan'i değil ama duracaği, koşacaği yeri bilen tam bir tecrübe artik. V. Manisaspor maçinda attiği 3 golle kendisine ait olan en golcü rekorunu daha da geliştirirken takiminin galibiyetinde de başrolü oynadi.
TAKIM - KAYSERİSPOR: Beşiktaş Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam'in eski takimi olan Kayserispor, Süper Lig'in en dişli takimlarindan birisi konumunda idi. Özellikle sahasinda iyi sonuçlara imza atan takim, zirve yarişinda iddiali bir şekilde karşisina çikan Beşiktaş'i 2-0 mağlup etmeyi başarirken son yillardaki sükseli gidişini sürdürdü.
TEKNİK DiREKTöR - TOLUNAY KAFKAS: Halef-selef maçinda Tolunay Kafkas, emaneti aldiği Ertuğrul Sağlam'i mağlup etmeyi başardi. İlk devre deplasman özürlü bir takim görünümü sergileyen Kayserispor, ikinci yari bu sikintidan da kurtulunca iyice ivme kazanmiş oldu. Tolunay Hoca da bu çikişta önemli bir paya sahip oldu tabii.
TOPLU SONUÇLAR VE GOLLER
Galatasaray-Vestel Manisaspor: 6-3
Goller: Dk. 7 Bariş, Dk. 23, 47 ve 83 Hakan Şükür, Dk. 27 Arda (pen), Dk. 59 Ümit / Dk. 57 ve 65 Selçuk, Dk. 68 Burak
Kayserispor-Beşiktaş: 0-2
Goller: Dk. 45 Koray, Dk. 90 Gökhan Ünal
İstanbul Bş. Bld.-Çaykur Rizespor: 2-1
Goller: Dk. 37 ve 67 İbrahim Akin / Dk. 30 Riberio
Trabzonspor-Bursaspor: 2-1
Goller: Dk. 32 Gökdeniz, Dk. 44 Yattara / Dk. 90 Tum
Fenerbahçe- Gençlerbirliği Oftaş: 3-1
Goller: Dk. 30 Alex (pen), Dk. 41 Kezman, Dk. 58 Roberto Carlos / Dk. 60 İlhan
Denizlispor- Konyaspor: 2-1
Goller: Dk. 9 Selahattin, Dk. 90 Christian/ Dk. 62 Veysel
Ankaraspor-Kasimpaşa: 2-0
Goller: Dk. 75 Emre Aşik, Dk. 90 Murat Akyüz
Gençlerbirliği- Ankaragücü: 1-0
Gol: Dk. 19 Isaac
Gaziantepspor- Sivasspor: 0-0
UEFA KUPASI
Çarşamba: Galatasaray-Bayer Leverkusen 19.45
22. HAFTANIN PROGRAMI
15 Şubat Cuma: 20.00 Çaykur Rizespor-Fenerbahçe. 16 Şubat Cumartesi: 13.30 Bursaspor-İstanbul Büyükşehir Belediye, Gençlerbirliği Oftaşspor-Sivasspor, 19.00 Beşiktaş-Ankaraspor. 17 Şubat Pazar: 13.30 Kasimpaşa-Denizlispor, Kayserispor-Gaziantepspor, Vestel Manisaspor-Gençlerbirliği. 15.00 Ankaragücü-Trabzonspor, 19.00 Konyaspor-Galatasaray.
GOL KRALLIĞI
Futbolcu - Gol
Semih - F.Bahçe 11
Gökdeniz - Trabzon 11
Nonda - G.Saray 10
Gökhan Ünal - Kayserispor 10
De Nigris - Ankaraspor 9
Mehmet Yildiz - Sivasspor 9
Bobo - Beşiktaş 8
Alex - Fenerbahçe 8
Hakan Şükür - G.Saray 8
Ümit Karan - G.Saray 8
HAFTANIN HAKEMİ - Selçuk Dereli
Trabzonspor ile Bursaspor'un maçlari genel itibariyla zor ve gergin geçer. Ancak Selçuk Dereli, tecrübesini konuşturarak bu zorlu mücadeleden alninin akiyla çikmayi başardi.
HAFTANIN OLAYI - Sadri Şener başkan, Trabzonspor...
Nihayetinde Trabzonspor'un kongresi gerçekleşti ve Sadri Şener yillar sonra yeniden Trabzonspor başkani oldu. Bu yenilik hayal kirikliğindan öteye gidemeyen Nuri Albayrak yönetiminden sonra Trabzonspor camiasinda yeni bir umut dalgasi oluşturdu. Sadri Şener başkan oldu ama Trabzonspor'un ne olacağini ilerleyen zamanda göreceğiz. Şimdilik bilinen tek şey Ersun Yanal'in devam edeceği...
HAFTANIN RAKAMI - 21
21. haftada atilan toplam 27 golün 21'ini ev sahibi takimlar kaydetti. 4 müsabakanin neticesi de 21'i oluşturan rakamlardan; 2-1 şeklinde oldu. F.Bahçe, Oftaş'tan 1 gol yiyerek toplamda kalesinde 21. golünü görürken, Ankaraspor ise 21. golünü atti. A.Gücü'nü yenen G.Birliği ile G.Saray'a kaybeden Manisa da 21 puana ulaşti.
HAFTANIN İNCİLERİ
İlk golümü kafayla, ikincisini ise sağ ayağimla attim. Bu durum benim için hiç normal değil. Roberto Carlos (F.Bahçeli futbolcu)
Az sonra, Oftaş önünde ilk kez Fenerbahçe formasi giyen Maldonado'nun röportajini izleyebilirsiniz.
Erdoğan Arikan (Stadyum)
Kaç defa tekrarladiniz Maldonado'nun ilk röportaji diye. Çok önemli şeyler mi söylemiş?
Mehmet Demirkol (Stadyum)
İlk röportaji olduğu için bu şekilde anonsladik.
Erdoğan Arikan (Stadyum)
Böyle yaparsaniz Maldonado veya diğer futbolcular da kendini Maradona zanneder tabii! Mehmet Demirkol (Stadyum)
Zico'yu bazen anlamiyorum. Sevilla Teknik Direktörü Jimenez dün gece Barcelona ile oynamalarina rağmen kalkip İstanbul'a gelmiş; ama Zico, rakibi izlemeye gerek görmüyor. Keşke birisi beni İspanya'ya gönderse de Sevilla-Barça maçini izlesem! İnanin Sevilla, Ali Sami Yen'de oynasa Zico yine gitmez. Geçen yil Sivasspor'un İstanbul'daki maçini bile izlememişti. Sonra da 'Balili çok iyiymiş' demişti. Ridvan Dilmen (% 100 Futbol, NTV)
MEDYA ANALİZ
Lig TV, artik Trabzon'da çekmiyor...
Trabzonspor-Bursaspor maçinin naklen yayinlanmamasi Trabzonspor taraftarlarini çok öfkelendirdi. İnternet sitelerinde yoğun bir şekilde tepki gösteren Bordo-Mavililere kulüp de eklendi ve Bursaspor maçi sonrasi futbolcular Lig TV'ye beyanat vermediler. Daha önce de lider Sivasspor'un maçini vermediği için tepki çeken Lig TV'nin yukari tükürse Trabzon, aşaği tükürse Sivas durumunda kaldiği aşikâr...
Mektebin bacalari vay lele lele lele vay lele vay...
Bu konu için bir medya analiz demek zor ama bir iletişim rezaleti olduğu da inkâr edilemez. Gaziantep Kamil Ocak Stadi'nda uzun zamandir bir anonsçu faciasi yaşaniyor. Geçen sene rakip takim ataklarinda çok yüksek bir sesle itfaiye sireni çaliniyordu. Bu hafta sonu oynanan Sivasspor maçi oynanirken önce Mektebin Bacalari türküsü çalindi; vay lele lele kismi da dahil... Sonra dakikalarca kendi başina tezahürat yapti anonsçu vatandaş. Hakikaten ilginçti... Hadi bakalim hep birlikte; kirmiziiiii.....
|
|
|
| Dadaşlar Diyarından Sevgiler |
|
Yazar: dadas25 - 12.02.2008, 01:28 - Forum: Misafir Odası
- Yorum (18)
|
 |
Selam arkadaslar ben Erzurumdan [Dadaslar Diyarindan] Kadir 19 yasindayim.Öncelikle sitenizi de forumunuzu da gezdim ve Kayseriye yakisan bu siteden dolayi sizi tebrik ediyorum.Ben daha onceden Kayseriye geldim ve gercekten hayran kaldim sehir girisinde ki fabrikalar ne kadar kalkinan bir sehir oldugunuzu gösteriyor.
Bende sizi su anda Dogunun yükselme grubunda ki tek takimi olan ERZURUMSPORun sitesine davet edip orada agirlamaktan gurur duyarim.
Erzurumspor Web Sitesi tiklayarak sitemize ulasabilirsiniz.
Bütün Kayserili arkadaslara Süper Lig de Basarilar Dilerim....
http://www.erzurumspor.net
|
|
|
| Efsane Kaptan |
|
Yazar: holigan_38 - 11.02.2008, 18:39 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (26)
|
 |
arkadaslar bu hafta sonu oynayacagimiz gaziantepspor macinda taraftarin onu onunda taraftari cok sevdigi unutmadigimiz ve unutamayacagimiz kaptanlarimizdan BÜLENT BÖLUKBASI gaziantepspor formasiyla bize karsi oynuycak inaniyorumki hafta sonu taraftar kaptani bagrina basacak ve onu unutmadigini gostercek yorumlarinizi bekliyorum
|
|
|
| M.Özhaseki '' Federasyon'da Kayseri'nin Ağırlığı Olacak '' |
|
Yazar: Mustafa K. - 11.02.2008, 15:44 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (13)
|
 |
Kararini verdi
![[Resim: 292_B_mehmetozhaseki001.jpg]](http://www.sporx.com/images/1/29/292_B_mehmetozhaseki001.jpg)
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki, Futbol Federasyonu seçimleri öncesi neden aday olmadiğini açikladi. Özhaseki, gazetecilerin sorulari üzerine adayliğinin gündeme geldiğini doğrulayarak, "Futbol Federasyonu Başkanliği konusunda teklif geldi. Yönetici ve kulüplerden israr da oldu. Ancak ben başka bir şehirden Futbol Federasyonu başkanliği yapmayi etik bulmadim. Doğrusu da buydu" dedi.
Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki, Futbol Federasyonu'nda Hasan Doğan'in adayliği ve seçim sürecini değerlendirirken kendisinin neden aday olmadiğini da açikladi. Gazetecilerin sorularini yanitlayan, adayliğinin gündeme geldiğini ancak kabul etmidiğini doğrulayan Başkan Özhaseki, şöyle konuştu:
"Federasyon Başkanliğina aday olmam gündeme geldi. Bu konuda son derece israrli teklifler de oldu, ama kabul etmedim. Sporu seviyorum, spora hizmet etmeyi seviyorum. Ama, Büyükşehir Belediye Başkaniyken, İstanbul'da aktif yöneticilik yapmaya zamanin olmaz. Siyasetle uğraşan biri olarak Federasyon Başkani olmayi etik de bulmadiğim ieçin bu teklifi geri çevirdim.'
ULUSOY YÖNETİMİNE GÖNDERME
Futbol Federasyonu'nun zorlamayla seçime gittiğini animsatan Başkan Özhaseki, "Kulüplerin zorlamasiyla Federasyon seçimi yapilacak. Ancak, seçim sürecinde 20'in üzerinde dava açildi. Başkan Ulusoy, bunlardan haberi olmadiğini söylüyor. Ama koskoca Futbol Federasyonu'nda Başkan'in bilgisi dişinda dava açilmasini anlamak kolay değil, ama başkandir doğru söylüyordur" dedi. 18 Kulübün biraraya gelerek Hasan Doğan isminde birliştiğini de animsatan Başkan Özhaseki, "18 kulüp, biraraya geldiğinde, eski Federasyon Başkini'nin adindan söz bile etmemiştir. Federasyon başkasinin oturup şapkasini önüne koyup düşünmesi lazim" diye konuştu.
ÜNİFORMALI YÖNETİCİ İSTEMİYORUZ
Yeni Futbol Federasyonu'ndan beklentilerinide dile getiren Başkan Özhaseki, "Üniformali yönetim kurulu istemiyoruz. Yeni seçilecek yönetim kurulunun tüm kulüplere eşit uzaklikta olmasini istiyoruz. Hiçbir kulaübe taviz verilmesini istemiyoruz. Geçmişte olduğu gibi bir kulübün alt yapisi için milyar dolarlar harcanirken, diğer kulüplere dirsek gösterilmesini istemiyoruz" şeklinde konuştu. Futbol Federasyonu'da Kayseri'in ağirliği olacağini da vurgulayan Başkan Özhaski, "Medya israrla kardeşim Mustafa Özhaseki'in adini yaziyor. Ne onun ne diğer yöneticilerimiz böyle bir beklentisi yok. Bizim istediğimiz, tüm kulüplere eşit davranan, dürüst, kapali kapilar ardinda kararlarin alinmadiği bir yönetim olmasidir. Tüm gayretimiz onun için " diye sözlerini tamamladi.
11.02.2008
Kaynak : DHA
|
|
|
|