| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 100 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 98 Ziyaretçi) Applebot, Bing
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 18
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 29
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 47
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 53
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 38
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 37
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 40
|
|
|
| Sizce Kayserispor Nasıl Bir Kadro Ile Oynamalı? |
|
Yazar: Oghuse - 12.12.2007, 15:03 - Forum: Anketler
- Yorum (59)
|
 |
[SIZE="3"]Tabii ki teknik direktör degiliz, ve elbetteki isi bizlerden çok daha iyi bilen vardir. Ama herkesin kafasinda bir kadro yapisi, taktik ve oyuncu dizilisi vardir. Bu baslik altinda fikirlerimizi söyleyebiliriz.
Sizce Kayserisporumuz nasil bir kadro ile oynamali?[/SIZE]
4-4-2 (Çift ön Libero):
---------------------XXXXXXXX----------------------
XXXXX-------XXXXXXX---------XXXXX-------XXXXXXX
-------------XXXXXXX----------XXXXXXX---------------
XXXXXX-------------------------------------XXXXXXXXX
-------------XXXXXXX----------XXXXXXXX---------------
4-3-1-2:
---------------------XXXXXXXX----------------------
XXXXX-------XXXXXXX---------XXXXX-------XXXXXXX
----------------------XXXXXXX-----------------------
XXXXXXXX----------------------------------XXXXXXXXX
----------------------XXXXXXXX----------------------
-----------XXXXXXXXX------------XXXXXXXXXX---------
3-5-2
---------------------XXXXXXXXXX-----------------------
--------XXXXXXX------XXXXXXXX-------XXXXXXXX--------
--------------XXXXXXXX---------XXXXXXXX---------------
XXXXXX-----------------XXXXXXX----------------XXXXXXX
-----------XXXXXXX----------------XXXXXXXX-------------
4-3-3
---------------------XXXXXXXX----------------------
XXXXX-------XXXXXXX---------XXXXX-------XXXXXXX
XXXXXXXX-------------XXXXXX--------------XXXXXXX
XXXXXXXX-------------XXXXXXXX------------XXXXXXXX
4-5-1
---------------------XXXXXXXXXX-----------------------
XXXXXXX------XXXXXX---------XXXXXX---------XXXXXXXXX
--------------XXXXXXXX---------XXXXXXXX---------------
XXXXXX-----------------XXXXXXX----------------XXXXXXX
-------------------------XXXXXXX-------------------------
Takim yapilarindan birini seçtikten sonra, hangi oyuncuyu hangi mevkii'de görmek istediginizi gösterebilirsiniz. Böylece üyelerimizin kafasindaki favori oyun sistemi hakkinda bilgi edinebiliriz.
|
|
|
| Kayseri Atatürk Stadı'nda yangın ! |
|
Yazar: vsaruhan - 11.12.2007, 22:23 - Forum: Kayseri Atatürk Stadı
- Yorum (6)
|
 |
Kayseri Atatürk Stadi’nda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangin çikti.
11 Aralik 2007 16:14
Kayseri Atatürk Stadi’nda çikan yangin itfaiye ekiplerince söndürüldü.
AA muhabirinin aldiği bilgiye göre, Sivas Caddesi Kale Arkasi D3 girişi altinda bulunan Belediye Ekmek Fabrikasi’na (BEF) ait büfede henüz belirlenemeyen bir nedenle yangin çikti.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangin, kisa sürede kontrol altina alinarak söndürüldü. İtfaiye ekipleri yangin sirasinda büfede bulunan iki Yanginda, stat içinde çeşitli amaçlar için kullanilan 5 ayri kablonun zarar gördüğü öğrenildi.
|
|
|
| TFF 1.Lİg 17. Hafta | K.Erciyessporumuz 2-1 Sakaryaspor |
|
Yazar: Ziyaretçi - 11.12.2007, 19:47 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları
- Yorum (22)
|
 |
KAYSERİ ERCİYESSPOR-SAKARYASPOR
Tarih : 17 Aralik (Pazartesi)
Stad : kayseri stadi
Saat: 19.00
Yayin : D-Spor
ERCİYESSPORUM SEVİNDİR BU MAÇTA BE BİZİ...
BAK BU HAFTA LİDER GELİO...SEN İYİ TAKIMLARI SEVERSİN...
DÖN ESKİLERE BE ERCİYESİM...
SEVİNDİR BİZİ...HAYDİ ERCİYESİM...
ÖZÜNE DÖN...
BU MAÇI KAZAN...2.YARI KENDİLİĞİNDEN GELİR...
İNŞALLAH TEKRAR LİGİMİZE GERİ DÖNECEZ...
HER MAÇ OLDUĞU GİBİ BU MAÇTA DA YÜREĞİMİZ SENİNLE...
:hug:
|
|
|
| En İyİ Teknİk Adami |
|
Yazar: Ziyaretçi - 11.12.2007, 18:55 - Forum: Anketler
- Yorum (53)
|
 |
EVET ARKADAŞLAR SİZCE DÜNYANIN EN İYİ TEKNİK DİREKTÖRÜ KİMDİR GÖRÜŞLERİNİZİ PAYLAŞALIM BENCE
JOSE MOURİNHO
[COLOR="red"]C R X Z Y
:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2::clap2:][/align][/B]
|
|
|
| T. Kafkas: "Deplasmanda beraberliğe razıyım ama..." |
|
Yazar: Oghuse - 11.12.2007, 17:41 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (25)
|
 |
"Deplasmanda beraberliğe raziyim ama..."
![[Resim: news_manset_resim_ma_TolunayKafkas03.jpg]](http://www.ligtv.com.tr/uploads/news_manset_resim_ma_TolunayKafkas03.jpg)
Kayserispor teknik direktörü Tolunay Kafkas, "İçeride kazanalim, deplasmanda beraberliğe raziyim" dedi.
Topuz, Saidou ve Toledo Sakat!
Bursaspor maçina hazirlanan sari-kirmizililar, Kadir Has Tesisleri'ndeki antrenmanda kondisyon ağirlikli çalişti. Sakatliği süren Mehmet Topuz ve Saydo antrenmana katilmazken, hafif sakatliği bulunan Toledo, düz koşu yapti.
Kafkas: Bursaspor'u yenecegiz.
Teknik direktör Tolunay Kafkas, golsüz biten Çaykur Rizespor maçinda kendilerinin kazanmaya daha yakin olduklarini, ancak 1 puanla yetindiklerini söyledi. Bu hafta Bursaspor ile zorlu bir maç oynayacaklarini ifade eden Kafkas, şöyle konuştu:
"Taraftarin da desteğiyle bu maçi kazanmak istiyoruz. Mehmet Topuz'un sakatliği sürüyor. Baldirinda ödem var. Saydo ve Toledo'nun da ufak sakatliklari var. İnşallah bu futbolcularimiz hafta sonuna kadar iyileşir. Bursaspor maçindan galibiyet bekliyoruz. Bu sezon sahamizda hiç yenilmedik. Bunu bu maçta da sürdürmek istiyoruz. Deplasmanda kazanamiyoruz. İçeride kazanalim, deplasmanda beraberliğe raziyim."
Kafkas, takima bir forvet bir de defans oyuncusu takviye yapilacağini, yöneticilerin bu konuda futbolcu arayişlarini sürdürdüğünü söyledi.
Gökhan Ünal: Çilginlar'a tesekkür ediyorum, sadece onlar destekliyor
Gökhan Ünal da geçen hafta Çaykur Rizespor karşisinda zor bir puan aldiklarini, sahanin zemininin çok kötü olduğunu, ancak bu mazeretin arkasina siğinmadiklarini kaydetti.
Sahalarinda maç kaybetmeye tahammüllerinin olmadiğini vurgulayan Ünal, taraftarlara ilişkin, "Bizi sadece Çinginlar grubu destekliyor. Onlara teşekkür ediyorum. Bizi hiç yalniz birakmiyorlar.
Stadi doldurup, 15-20 dakika sonra bize küfredecek değil, 90 dakika bizi destekleyecek taraftar istiyoruz" dedi.
|
|
|
| K.Erciyesspor'da Volkan kadro dışı |
|
Yazar: omerakkas38 - 11.12.2007, 16:49 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (5)
|
 |
K.Erciyesspor'da Volkan kadro dişi
Kayseri Erciyesspor'da yönetim, teknik heyetin raporu doğrultusunda Volkan Çekiç'i süresiz kadro dişi birakti ve bu oyuncuya 40 bin YTL de para cezasi verdi.
Haci Boydak Kulüp Tesisleri'nde Teknik Direktör Mehmet Bulut, Kulüp Menajeri Erdem Kemaloğlu ve Basin Sözcüsü Kadir Uslu haftalik olağan basin toplantisi düzenledi. Teknik Direktör Mehmet Bulut, Altay maçini kaybettikleri için üzgün olduklarini söyleyerek, "Altay'i bir daha öyle kötü bir durumda yakalayamayiz. Oyunun kontrolü tamamen bizdeydi, ama öne geçeceğimiz sirada bireysel hatadan dolayi gol yedik ve maçi kaybettik. Neticede bir 3 puan kaybettik. Berabere kalsak dahi üzüleceğimiz bir maçti, ama kaybettik. Artik önümüzdeki Sakaryaspor maçina bakacağiz. Ama zor bir maç olacak, şartlar ne olursa olsun maçlarimizi kazanacak güce sahibiz. Alaattin ve İlker dişinda eksik ve cezali oyuncumuz yok. Tek düşüncemiz Sakaryaspor maçini kazanmak" dedi.
Basin sözcüsü Kadir Uslu ise, ilk yariyi Sakaryaspor galibiyetiyle ilk 6 içerisinde bitirmek istediklerini ifade ederek, "Altay maçini kaybettik ama henüz daha bir şey bitmedi. Öte yandan Altay maçinda hocamizin oyuncu değişikliğine sinirlenerek tepki gösteren Volkan Çekiç'e, hocamizin raporu doğrultusunda süresiz kadro dişi ve 40 bin YTL ceza verdik. Ancak biz Volkan'i seviyoruz. Daha önce de kadro dişi biraktiğimiz futbolcularimiz vardi. Ama bir tanesini tekrar takima dahil ettik. Eğer Volkan da düzenli bir şekilde çalişir, kendine çeki düzen verirse tekrar takima alabiliriz" diye konuştu.
Öte yandan 17 Aralik Pazartesi günü Sakaryaspor ile karşilaşacak olan Erciyesspor'da maç bilet fiyatlarinin da açik tribün 2 YTL, kapali tribün bilet fiyatlari ise 20 YTL olarak açiklanirken, seyircinin gelmemesinden dolayi kale arkasi tribünlerinin açilmayacaği belirtildi.
Kaynak : İHA
|
|
|
| Recep mamur'dan eleştirilere cevap |
|
Yazar: ayilmaz72 - 11.12.2007, 14:48 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (20)
|
 |
MAMURDAN ELEŞTİRİLERE CEVAP
![[Resim: mamur%20baskan.jpg]](http://www.kayserimac.com/rxAdmin/rxResimler/rxJpeg/mamur%20baskan.jpg)
Kayserispor Başkani Recep Mamur, sari kirmizili ekibi başarisiz bulanlara yanit verirken, "Bugüne kadar sahamizda mağlup olmadik. İlk yarida 4 büyüklerden ikisini yenip ikisiyle de berabere kaldik" dedi..
11 Aralik 2007, 12:27
Oktay ENSARİ / DHA
Başkan Mamur, ligin ilk yarisinda takiminin başarili olduğunu belirtirken, belirledikleri puan hedefine de son 2 maçta erişeceklerini söyledi. Kötü niyetli kişilerin sürekli dedikodu üreterek kulübü yiprattiklarini da öne süren Başkan Mamur, şöyle devam etti:
"Bazi kulüpler ve spor medyasi, sezon başindan beri Mehmet Topuz ve Gökhan Ünal konusunda üstümüze üstümüze gelerek bizi rahatsiz etti. Dişaridan yapilan bu saldirilara, bir de içerden lafla, sözle, dedikoduyla olur olmaz eleştiri adi altinda destek yerine köstek verenler çikti. Üzerine basa basa söylüyorum, bu takim başarisiz değil. Dört büyüklerden Galatasaray ve Beşiktaş'la berabere kaldik, Fenerbahçe ve Trabzonspor' da yendik. Yani bu takim ilk yarida 4 büyüklere boyun eğmemiş. Deplasmanda ise 8 maçtan 5'inde yenilmemiş, üçünde mağlubiyetle tanişmiş. Deplasmanda 1 galibiyet alip şeytanin bacağini kirsaydik, elbette çok iyiydi. Ama bir deplasman galibiyeti alamadik. Üzerimizde bunun ağirliği elbette var."
"YILDIZLARI TUTTUK"
Kadrolarindaki yildiz futbolculari tutmalarina rağmen yeterli tribün desteğini bulamadiklarini, Büyükşehir Belediye Başkani Mehmet Özhaseki dişinda kulübe maddi katkida bulunan sanayici ve işadaminin da olmadiğini vurgulayan Mamur sözlerini şöyle noktaladi:
"Tek tarafli çabayla başari gelmez. Kayserispor'a artisi olanlarin sayisi çok az. Yeteri kadar parasal ve seyirci destek alamiyoruz. Bu şartlarda beklentilerin ölçüsü ve ölçütü ne olmali, herkes elini vicdanina koysun. Yeteri kadar maddi destek, yeteri kadar tribün desteği bulamamiş bir takimdan daha ne bekleniyor, anlayamadik."
|
|
|
|