| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 94 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 93 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 18
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 29
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 47
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 53
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 38
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 40
|
|
|
| Kayserispor çöküyor mu? |
|
Yazar: yB23 - 06.12.2007, 20:05 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (24)
|
 |
Kayserispor çöküyor mu?
Kayserispor’un Oftaş önünde aldiği bir puan beni sevindirdi. Karşilaşmayi izleyenler gördü ilk on dakika içerisinde tam üç net pozisyon yakaladilar. Acemilik mi desem yoksa İvankov’un başarisi mi desem bilmem ama paçayi zar-zor yirttik…
Şöyle o kâbus güne bir dönelim…
Henüz dördüncü dakikada geldiler adamlar, Ali Turan ve Kamber’i üçe bölüp beşe çarptilar, kaleci İvankov’u avlayamadilar.
Çaba sarf eden bir tek oyuncu Mehmet Topuz’du… Adamcağiz her yerde vardi. Ama tek başina ne yapsin, ordan oraya, ordan oraya koştu durdu…
Oftaş çok diri bir takim… Koşuyor, pres yapiyor, yani inanilmaz bir efor sarf ediyorlar, yorulmak nedir bilmediler… Kayserispor, Oftaş karşisinda ezik ezik ezildi. Ali Turan’i taniyamadim, Kamber’in ilk on bir de çikmasi büyük hataydi… (Ahi gitmiş vahi kalmiş…
Durum böyle olunca firsat bu firsat Kayseri kalesine iyice yüklenmeye başladilar… Ardi arkasi kesilmeyen ataklar ve gol pozisyonlari yakalayan Oftaş forvetleri kaleci İvankov’u bir türlü geçemedi…
On alti dakika Oftaş’i izledik… Ardindan ilk kez kaleye gelen Kayserispor Mehmet Topuz’un harika golü ile öne geçti… Mehmet Eren’in soldan yaptiği ortada, Cangele topun üzerinden atladi ve Mehmet Topuz düzgün bir vuruşla takimina hayat verdi.
Kayserispor öne geçti ama Oftaş yine ele geçirdi sahayi…
Ali Turan, Kamber, Gökhan ve Cangele bu dört isim tek kelimeyle ‘berbatti’
Durum böyle olunca Oftaş, elini kolunu sallayarak geldi Kayseri kalesine İbrahim’in şahane bir kafa vuruşu ile beraberlik golünü yakaladi.
Sevincimiz on iki dakika sürdü.
İlk yari bu skorla bitti bitmesine ama bizde Kayserispor’u izlerken bittik.
İkinci yarida artik gözüm kapali tehlikelerin uzaklaşmasini bekliyordum.
Seyirci uyuyor, Tolunay hoca uyuyor, futbolcular uyuyor. Yani anlayacağiniz Oftaş’a kendi sahamizda eğildik-büküldük…
Beraberliği kurtardiğimiza sevinmeliyiz. Baksaniz a Tolunay hoca ne dedi. ‘Beraberliği çok sevindik’ Tabii sevinirsiniz sayin hocam kim sevinmez böyle futbolla bir puan aliyorsunuz doya doya sevinin.
Hakemi hiç kariştirmayin işin içine… İtirazda etsen, üstüne de yürüsen iş bitti arkadaş… Önce takim içindeki yanliş kararlara bir göz atin.
Ölen öldü, kalan kaldi misali…
Şimdi alin bu maçin bandini bir izleyen bakalim suç kimdeymiş..!
Faruk AYDEMIR.
Kaynak: Kayseri Gündemi.
|
|
|
| Kayserispor deplasman galibiyetini unuttu |
|
Yazar: Oghuse - 06.12.2007, 17:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (7)
|
 |
Kayserispor deplasman galibiyetini unuttu
![[Resim: 8093_B_GokhanUnal018.jpg]](http://www.sporx.com/images/1/29/8093_B_GokhanUnal018.jpg)
Kayserispor, bu sezon oynadiği 7 deplasman maçindan 3'ünde yenilirken, 4'ünde berabere kaldi.
Bu sezon lige, evinde konuk ettiği Vestel Manisaspor maçini 3-1 kazanarak başlayan Kayserispor, Konya deplasmanindan 1-1'lik skorla döndükten sonra sahasinda Kasimpaşa'yi 2-0 ile geçti.
İstanbul'da Beşiktaş ile golsüz berabere kalan sari-kirmizililar, ligin 5. haftasinda Gaziantepspor'a deplasmanda 4-3 yenildi. Evinde Ankaraspor'u 3-1 yenen Kayserispor, Denizlispor deplasmaninda 2-0 ile 3 puan birakirken, ikinci deplasman yenilgisini almiş oldu.
Kayserispor, 8. haftada sahasinda Galatasaray, ardindan deplasmanda Gençlerbirliği ile 1-1 berabere kaldi. Evinde konuk ettiği Trabzonspor'u 1-0 ile eli boş gönderen sari-kirmizililar, İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçindan 1-1'lik skorla ayrilip, Fenerbahçe'yi evinde 2-1 yendi.
Sivasspor'a deplasmanda 1-0 yenilen ve konuk ettiği Gençlerbirliği Oftaş Spor ile 1-1 berabere kalan Kayserispor, sezonun ilk 14 haftasinda sahasinda yenilgi yüzü görmezken deplasmanda galibiyet sevinci yaşayamadi.
06.12.2007
Kaynak : AA
|
|
|
| Hali Saha Maci |
|
Yazar: paladinho'KS' - 05.12.2007, 21:53 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (36)
|
 |
selemunaleykum degerli site uyeleri yazin duzenlemiş oldugumuz hali sahanin 2incisini düzenleyecegiz.bayramin 3uncu gunu olacaktir saati ve yeri suanda belli degil katilacak arkadaşlar isimlerini yazdirsin.konuyu okuduktan sonra fikir ve dusuncelerinizide belirtiniz.takimlarinizida kurabilirsiniz
|
|
|
| 18. Yılın Sporcusu Anketi |
|
Yazar: omerakkas38 - 05.12.2007, 16:23 - Forum: Anketler
- Yorum (13)
|
 |
Yilin sporcusu
18. Yilin Sporcusu Anketi
Arkadaşlar bildiğimiz Zaman gazetesi geleneksel hale getirdiği Yilin Sporcusu Anketi'ni bu yil 18. kez düzenliyor.
Adaylar arasinda: Mehmet Özhaseki (Yilin spor adami )
ve Kayserisporuzun Kapatani: Mehmet Topuz ( Yilin futbolcusu )
bulunmaktadir.
Diğer seçeneklerde gönlünüzden ne geliyorsa onu seçebilirsiniz.
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=621320
Kolay gelsin...
|
|
|
| Hurma: "Gökhan'ı harcayamayız!" |
|
Yazar: Muhtar - 05.12.2007, 15:38 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (43)
|
 |
![[Resim: hurma_ozel.jpg]](http://www.ajansspor.com/resim/hurma_ozel.jpg)
Hurma: "Gökhan'i harcayamayiz!"
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, Gökhan Ünal'a bazi kesimlerce yapilan suçlamalarin haksiz olduğunu belirterek, "Gökhan'i birkaç hafta gol atamadi diye harcayamayiz" dedi.
Gökhan Ünal'a bazi kesimlerce yapilan suçlamalarin haksiz olduğunu belirten Hurma, ''Gökhan Ünal, Kayserispor'un ilk gol krali olmuş, ilk milli olmuş bir futbolcusu. Gökhan, Kayserispor'da bugüne kadar 50 gol atti. Gökhan'i birkaç hafta gol atamadi diye harcayamayiz. Gökhan son derece dürüst, namuslu, karakterli bir oyuncumuz. Gökhan'la ilgili hiçbir problem yok. Gökhan, Türkiye'nin en golcü, en başarili futbolcularindan birisi.'' dedi.
Hurma, yarin uçakla Trabzon'a gideceklerini ve Çaykur Rizespor hazirliklarini burada sürdüreceklerini de ifade ederek ''Rize deplasmanina 5 eksikle gidiyoruz. Çok güçlü bir takim olan Çaykur Rizespor'dan açikçasi çekiniyoruz. Puan almak için elimizden geleni yapacağiz'' diye konuştu.
Kaynak: ajansspor.com
|
|
|
|