| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 99 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 98 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 11
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 40
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Besiktas-Erciyes Finalinin Hakeminden Itiraf |
|
Yazar: KaptanK - 05.11.2007, 20:14 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (28)
|
 |
"FİNALDE HATA YAPMIŞIM" (ISMET ARZUMAN)
"Maç öncesi perşembe günü yapilan hakkimdaki açiklamalar önyargidir. 10 yillik kariyerimde yönettiğim her derbi öncesi hakemler tartişililir. Bu hep böyle olmuştur. Açiklamalarda bahsedilen kupa finali bittiğinde, diğer yöneticilerimizle, oyuncularla konuşmamizda hiç böyle bir sikinti yaşamadik. Bülent Hoca ile konuştuk. kimse hiçbir şey söylemedi. Ama sonra televizyon görüntüleri yayinlaninca herşey ortaya çikti. Kupa finalindeki ilk penalti pozisyonu için hata yaptiğimi kabul ediyorum ama faul yapilan oyuncu devam etmeye çalişiyor. O yüzden maç sonunda Bülent Hoca'yi arayip o arkadaşa teşekkür ettim. Ama bir faydasi olacaksa söyleyeyim hata yapmişim."
|
|
|
| Kayseri deplasmanda gülemiyor |
|
Yazar: iyireklam - 05.11.2007, 15:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (11)
|
 |
Kayseri deplasmanda gülemiyor
![[Resim: 8005_B_Kayseri-Galatasaray001.jpg]](http://www.sporx.com/images/1/29/8005_B_Kayseri-Galatasaray001.jpg)
Kayserispor'un deplasmanda yüzü gülmüyor.
Sari-Kirmizililar ligde geride kalan 11 haftalik maratonun 6 deplasman maçindan 4'ünde berabere kaldi, ikisinde ise yenildi. Deplasmanda henüz siftahi bulunmayan Kayserispor, sadece bu gerekçeyle, ligdeki zirve yarişinda rakiplerinden 5-6 puan geride kaldi. Kayserispor teknik direktörü Tolunay Kafkas " Bir fobimiz yok ama bir türlmü deplasmanda galip gelemedik. Bu durum elbette canimizi sikiyor" dedi
Kayserispor 6 maçlik deplasman karnesinde 14 puani hovardaca harcarken 4 berebarlikten kaynaklanan 4 puanla yetindi.
Sezonun ilk deplasmaninda Konyaspor'la 1-1,Beşiktaş'la golsüz Gençlerbirliği ile 1-1, İstanbulspor'la yine 1-1 'lik sonuçlarla bereberlik elde eden sari kirmizililar. Gacziantepspor'a son iki dakikada yediği 2 golle 4-3, Denizlispor'a da 2-0 yenilmekten kurtulamadi. Deplasman fobisi yaşayan sari kirmizililar, kendi sahasinda oynadiği 5 maçtan 4'nü kazandi. Kendi sahasinda sadece Galatasaray'a puan kaptiran ve bu maçi 1-1 bitiren Kayserisporlular, böylece ligin 11. haftasini 17 puanla kapatabildi. Sari kirmizili ekibin teknik patronu Tolunay Kafkas " Evet ne yazik ki henüz deplasmanda galibiyetle tanişamadik. 6 deplasman maçindan en az birini kazanmiş olsak,puan cetvelindeki yerimiz farkli olurdu.
Deplasman galibiyetini Sivas deplasmanina birakacağiz"diye konuştu. Kafkas, İstanbul Büyükşehir Belediyespor beraberliği için de " Konuk ekipten bu sezon kendi sahasinda ilk puani alan takim biz olduk. O nedenle 1-1'lik deplasman beraberliği çok da kötü değil" diye sözlerini tamamladi.
05.11.2007
Kaynak : DHA
|
|
|
| İffhs Ekim Değerlendirmesi |
|
Yazar: police - 04.11.2007, 22:42 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (7)
|
 |
Uluslarasi Futbol Tarihi ve İstatistikleri Federasyonu'nun Ekim ayi sonunda yaptiği değerlendirmeye göre takimlarimiz dünya siralamasinda şu durumda bulunuyor.
......................Bu ay.............Geçen Ay
Fenerbahçe.........34...................40
Beşiktaş.............38....................41
Galatasaray.........98..................115
Trabzonspor.......261..................249
Erciyesspor........303..................306
Kayserispor........334..................348
İlk 350 takim arasinda başka Türk Takimi bulunmuyor.
Bu arada Dünyanin en golcü kalecileri siralamasinda Rogerio Ceni rekoru 77 gole çikardi.Bu gollerden 31 tanesi penaltidan 46'si ise serbest vuruş ve diğer pozisyonlardan.Kalecimiz İvankov 29 golle (hepsi penalti) 6. sirada.
Kaynak: İffhs Resmi Web Sitesi
|
|
|
| T.Kafkas:"Maçın hakkı beraberlikti" |
|
Yazar: KaptanK - 04.11.2007, 22:09 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (28)
|
 |
"Maçin hakki beraberlikti"
Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, İstanbul Belediye ile 1-1 berabere kaldiklari maçin ardindan Abdullah Avci'nin çok iyi bir takim oluşturduğunu vurgulayarak, "Oyuna iyi başlayan taraf bizdik. Sonradan onlar daha iyi oynamaya başladi. İkinci yarida yaptiğimiz değişikliklerle oyunun kontrolünü elimize aldik. Zaman zaman üst düzeyde mücadeleler yaşandi. Sonuçta iki takimda iyi oynadi ve birer puan aldik" diye konuştu.
İstanbul Büyükşehir Belediyesporlu futbolcu Erman Kilinç, iki takiminda iyi bir mücadele sergilediğini vurgulayarak, "Bugünkü maçi iki takimda kazanabilirdi. Maçin hakki beraberlikti. Kayserispor'a bundan sonraki maçlarda başarilar diliyorum" şeklinde konuştu.
İstanbul Büyükşehir Belediyespor'un genç oyuncusu Kerim Zengin ise, bu maçin öneminin buyük olduğunu belirterek, "Ligdeki konumumuzu belirleyece bir maç oynadik. Öne geçtiğimiz bir maçta şanssiz bir şekilde gol yedik. Artik önümüzdeki Ankaraspor maçina bakacağiz. Oradan puan veya puanlarla dönmek istiyoruz" dedi.
Kayserispor'un golcü futbolcusu Gökhan Ünal, istedikleri oyunu sahaya yansitamadiklarini vurgulayarak, "İkinci yari iyi oynadik fakat, maçin hakki beraberlikti. İki takimda çok gol pozisyonuna giremedi" dedi.
Gökhan son olarak, hakkinda çikan transfer dedikodulariyla ilgili olarak, şu an kesin bir görüşmenin olmadiğini ve konunun devre arasinda veya sezon sonunda netlik kazanacağini söyledi.
|
|
|
|