Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 114 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 112 Ziyaretçi)
Applebot, Google

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 11
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 42
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 36
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 37

 
  Erciyes Üni. 34 - 24 Osmangazi Üni.
Yazar: varos38 - 04.11.2007, 19:26 - Forum: DİĞER - Yorum (1)

7. Hafta

Erciyes Üni. 34 - 24 Osmangazi Üni.

1 Milli Piyango 6 6 0 0 276 132 144 12
2 İzmir Büyükşehir Belediyesi 6 6 0 0 233 168 65 12
3 Üsküdar Belediyesi 4 4 0 0 176 105 71 8
4 Anadolu Üniversitesi 6 4 0 2 195 202 -7 8
5 Çankaya Belediyesi 6 3 0 3 205 194 11 6
6 Kastamonu Gençlik Merkezi 6 3 0 3 174 184 -10 6
7 Sakarya Hendek Spor 7 3 0 4 191 204 -13 6
8 Erciyes Üniversitesi 7 3 0 4 212 235 -23 6
9 Gazi Üniversitesi 6 2 0 4 189 199 -10 4
10 Trabzon Belediyesi 7 2 0 5 191 234 -43 4
11 Osmangazi Üniversitesi 7 1 0 6 173 278 -105 2
12 Sivas Eğitimspor 6 0 0 6 147 227 -80 0

Bu konuyu yazdır

  Ne günlerdi ama...
Yazar: KudGat - 04.11.2007, 18:46 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (10)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=G2TBVDEB8CM[/YOUTUBE]
Şöyle doksanli yillara gitmeye ne dersiniz,belki tanidik simalar gözünüze çarpar,valla çocukluğuma götürdü bu video beni,sizlerde umarim hatirlarsiniz:jp:

Bu konuyu yazdır

  BBL1: Fener - TED
Yazar: varos38 - 04.11.2007, 12:22 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (8)

Türkiye Bayanlar Basketbol Ligi 1. Hafta Maçlari

[SIZE="3"]04.11.07 15:00
Fenerbahçe - Panküp TED[/SIZE]

Bu konuyu yazdır

  Kafkas Transfer İstedi
Yazar: mehmet0638 - 04.11.2007, 11:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (36)

KAFKAS'TAN 3 İSTEK


Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, ara transferde sağ beke, stoper mevkiine ve ortasahaya takviye yapacaklarini söyledi.
[Resim: boyutlandirum4.jpg]

EKSİKLER BELLİ...
KAYSERİSPOR’da ligde geride kalan 10 hafta sonunda teknik heyet gördüğü eks.kleri belirledi. Teknik Direktör Tolunay Kakfas, ara transferde özellikle savunmaya takviye yapacaklarini söyledi. Kafkas, "Savunmanin sağina, stoper mevkiine ve ortasahaya birer oyuncu almayi planliyoruz. Kulübü maddi yönden güç durumda birakmayacak şekilde gereken takviyeleri yapacağiz. Uzun lig maratonunda ve kupa serüveninde sikinti yaşamamak için bu üç mevkiiye oyuncu almayi planliyoruz" dedi.

KALİTELİ İSİMLER OLACAK...
TRANSFERDE macera aramayacak-larini ve alinacak üç isminde takimda direkt oynayabilecek kalitede olacağini vurgulayan genç teknik adam, "Alacağimiz oyuncuyu getirip kulübede oturtacak değiliz. Bize faydali olacak, formayi verdiğimizde çikip oynayabilecek yetenekte ve kalitede olacak. Ara transferde hata yapma lüksümüz yok. Ayrica istediğimiz oyunculari aldiğimiz takdirde de kimseyi göndermeyi düşünmüyoruz. Mevcut ekibimizi de koruyacağiz" diye konuştu .
http://www.kayserisporluyuz.biz

Bu konuyu yazdır

  Gokhandan Taraftara Jest....
Yazar: bada - 04.11.2007, 10:45 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (30)

arkadaslar dun posta gazetesinde soyle bi yazi vardi ...

gokhan unal yeni aldigi bmw cabrio markali otomobiline 34 ggg 34 plakayi taktirmis.. Sebebini soruncadaa taraftarlarimiz beni hepp Gokhan Gol Gol Gol diye cagiriyorr onun icinde 3g yaptim demis....


dun posta gazetesini okuyanlar varsa okumuslardir muhakkak...

Saygilar... Anti_ist_38...

Bu konuyu yazdır

  "Ligden Çekiliyoruz!"
Yazar: KaptanK - 04.11.2007, 01:07 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (44)

"LİGDEN ÇEKİLİYORUZ!"

Beşiktaş Menajeri Sinan Engin 2-1 kaybedilen Fenerbahçe maçi sonrasi ligden çekildiklerini ve artik maçlara PAF takimla çikacaklarini söyledi! İsmet Arzuman'i eyyam yapmakla ve maçi doğramakla suçlayan Engin, "Hakkimizi nasil savunacağiz, artik piyon olmayacağiz" dedi.


Beşiktaş Futbol Takimi Genel Menajeri Sinan Engin, Fenerbahçe'ye 2-1 yenildikleri derbi maç sonrasinda Lig TV kameralarina şok bir açiklama yapti.

Maçin hakemi İsmet Arzuman'in verdiği kararlara büyük tepki gösteren Engin, Başkan Yildirim Demirören'in tepki olarak artik ligdeki maçlara PAF takimiyla çikma karari aldiğini söyledi.

"Maçin başinda hakemden bir tereddütü olan taraf belliydi. Fenerbahçe'nin teredütü vardi" diyen Engin, maçlardan önce hakemlere destek olduklarini bu maçtan önce de konuştuklarini söylerken; "Ama maça bakiyorsun bir eyyam bir eyyam. Katlediyorlar bizi" dedi.

Engin, maçta daha üstün oynadiklarini ve daha çok gol pozisyonu bulduklarini kaydederken;
"İlk haftadan beri sürekli hakem hatalari var. Sahada emek harcayan bu futbolcularin hakkini nasil arayacağiz? Hepsi isyan ediyor. Son dakikada attiğimiz golün iptalinde pozisyonun faulle alakasi yok. Deivid'in 70. dakikada oyundan atilmasi gerekirdi. Benim stoperimi ve ön liberomu sari kart gösterip, bitiriyor. Ben bilirim hakem yöntemlerini. Nasil tatli tatli taraf olunur. Artik takimimizi ligden çekiyoruz. Başkan Yildirim Demirören karar verdi. Bundan sonra Sivasspor maçindan itibaren sahaya PAF takimi ile çikacağiz" diye konuştu.

"Bu maç bir hakemin bir maçi nasil katlettiğinin göstergesidir" yorumunda bulunan Engin; "Konuşunca ceza veriyorlar, peki biz nasil koruyacağiz hakkimizi? Yine ceza verecekler. Ben ağir konuşmuyorum. Ben hakem ile ilgili konuşuyorum. Düşücemiz bu. Biz artik piyon olmak istemiyoruz" yorumunda bulundu.

"Hakemler de insan diyoruz ama böyle insanlik olur mu?" diye konuşan Engin;
"Fenerbahçeliler çiktilar maçtan önce bir sürü şey söylediler hakemle ilgili. Bugün bakiyoruz, şimdi biz ne söyleyelim? Onlar da bize hak verdiler. 'Sakin olun' dediler. Niye biz? Nasil hakkimizi savunacağiz? Hep, 'Ah vah' deniliyor. Maçin hakemi nasil faul verir o pozisyona? Böyle olmuyor. Yapacak başka bir şey yok. Taraftari toplayip Futbol Federasyonu binasina mi yürüyelim, bazi eylemler mi yapalim? Bu hakemler artik aklini başina alacak. Yazik günah değil mi? Bu kadar eyyam yapilir mi? Her maçta ayni şey. Bundan sonra ne olacağini bilmiyorum. Başkan fena halde sinirlendi'' ifadelerini kullandi.

Bu açiklamalardan sonra yayina yeniden gelen Engin; "Başkan'la telefonda konuştum. Haftaya kesin olarak sahaya PAF takimla çikiyoruz" dedi.

Bu konuyu yazdır

  Erman toroğlundan ismet arzuman yorumu
Yazar: ks-ahmet-ks - 03.11.2007, 23:50 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (24)

[Resim: 103312maraton1-B.jpg]Derbi maçi sonrasi ismet arzumanin vermiş olduğu karar tartişilirken erman toroğlunun bir yorumu ilginçti
Erman toroğlu şansal büyükaya aynen;
Hocam geçen sene kupa finalinde Erciyessporun 2 paneltisini 1 golünü vermeyen bu hakem değilmiydi?evet
O zaman beşiktaşlilar bişey demediler? işlerine geldi ondan
Alma mazlumun ahini çikar aheste aheste

Helal olsun vallahi şansalada ermanada..

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor hazırlıklarını sürdürüyor
Yazar: mr.cetin - 03.11.2007, 21:58 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (4)

Kulüp genel menajeri Süleyman Hurma, yapmiş olduğu açiklamada, Trabzonspor karşisinda elde ettikleri galibiyetin moraliyle takimin çalişmalarini sürdürdüğünü söyledi.

Takimda belinden ameliyat olan Koray dişinda sakat futbolcu bulunmadiğini belirten Hurma, futbolcularin morallerinin yüksek olduğunu ve yüksek tempoyla İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçina hazirlandiklarini kaydetti.

İstanbul'a mutlak galibiyet parolasiyla gideceklerini belirten Hurma, şunlari söyledi:
''İstanbul Büyükşehir Belediyespor, ligin güçlü takimlarindan biri. Deplasmanda yapacağimiz bu karşilaşma çok zor bir maç olacak. Ancak, karşilaşmadan galibiyet ile ayrilmak için elimizden geleni yapacağiz. 3 puan alarak çikişimizi sürdürmek istiyoruz. Deplasmanda oynadiğimiz karşilaşmalarda yenilgimiz az ama galibiyetimiz yok. Deplasmanda ilk galibiyetimizi almak istiyoruz. Rakibimizin de kendi sahasinda oynadiği maçlarda bir yenilgisi var. İyi oynayan kazanacak.''


kaynak : mynet

Bu konuyu yazdır

  Mehmet Topuz a Yapilan Yeni Video
Yazar: KaptanK - 03.11.2007, 17:32 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (14)

http://www.youtube.com/watch?v=nrnh3YHwbhk MEHMET TOPUZA YAPTIGIM YENI VIDEO UMARIM BEGENIRSINIZ..MEHMET TOPUZ VE ARKADASLARI

Bu konuyu yazdır

  İstanbul Bld. - KAYSERİ maçına gidiyorum
Yazar: Ozan Gazi_58 - 03.11.2007, 14:39 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (18)

[COLOR="Black"]Yarinki oynanacak olan ist.bld KAYSERİSPOR maçina

Quaresmaa.maviejder.AKINCILAR-38 ve dahah birkaç arkadaşla beraber

gidiyoruz takimizi hiç birzaman yanliz burakmadiğimiz gibi yine yanliz

burakmayacağiz pankartlar fln ayarlandi sadece ma saatini bekliyoruz inşallah

herşey çok güzel olacak skorda taraftarda bu maça gelecek olan tüm

arkadaşlarimizi başarilar dilerim

saygilarimla Quaresmaa[/COLOR]

Bu konuyu yazdır