| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 93 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 91 Ziyaretçi) Applebot, Baidu
|
| Son Yazılanlar |
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
8 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 9
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 41
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 47
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
|
|
| Neden Ikı Takımımızda DepLasmanda |
|
Yazar: Nuri_nalcacİ - 14.10.2007, 13:29 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (7)
|
 |
ArkadasLar neden iki takimimizda ayni hafta deplasmana gidiyor ertesi hafta ikiside burada oynuyor neden gecen sezon gibi degil neden yönetimler buna itiraz etmiyor anlamiyorum her hafta bi mac keyfimiz vardi bu sene yine 2 haftada bir oluyor buna acilen bi cözüm bulmak gerekir diye düsünüyorum
|
|
|
| İffhs Eylül Değerlendirmesi |
|
Yazar: police - 13.10.2007, 14:21 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (12)
|
 |
Uluslarasi Futbol Tarihi ve İstatistikleri Federasyonunun yaptiği bu ayki değerlendirmede Türk takimlari şu siralarda yer aldi.
Bu ayki sirasi Geçen ayki sirasi.........Takim...........................Puan
40......................(35.) Fenerbahçe SK İstanbul Türkiye/3........163,0
41......................(32.) Beşiktaş JK İstanbul Türkiye/3.............162,5
115...................(109.) Galatasaray SK İstanbul Türkiye/3.......111,0
249...................(175.) Trabzonspor K Trabzon Türkiye/3..........76,0
303...................(275.) Erciyesspor Türkiye/3.........................70,0
348...................(279.) Kayserispor Türkiye/3.........................63,5
Kaynak: İffhs'nin sitesinden alinmiştir.
|
|
|
| G.Ünal ve M.Topuz´dan BJK´ye Sok Cevap |
|
Yazar: 38KiziLtas38 - 13.10.2007, 10:38 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (34)
|
 |
İki yildizdan Beşiktaş'a şok cevap
Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz'un, Siyah-Beyazlilar'in teklifine şok bir cevap verdiği iddia edildi.
13.10.2007
Beşiktaş Yönetimi, teknik direktör Ertuğrul Sağlam’in, “Türkiye’den sadece Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz’u alirim” sözleri sonrasinda iki yildizla temasa geçmişti. Teklif alan iki yildizin, Siyah-Beyazlilar’a şok bir cevap verdiği iddia edildi: “Ertuğrul Sağlam hocanin takimina gelmeyiz...” 1.5 yildir iki oyuncu için nabiz yoklayan ve bu yanit karşisinda şok olan yönetim, transfer görüşmelerini mecburen askiya alirken; bu olayin perde arkasindaki gerçeklere FANATİK ulaşti. Sağlam’in Kayserispor’da çaliştiği dönemde bir maçin devre arasinda takimla büyük bir gerilim yaşadiği ve o günün ardindan Topuz ve Ünal ile yildizlarinin barişmadiği öğrenildi.
Orhan YILDIRIM
Kaynak:fanatik
|
|
|
| Samsunspor siyah formayla çıkıyor... |
|
Yazar: Din İman Es-Es - 12.10.2007, 23:37 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (18)
|
 |
[COLOR="Red"]Samsunspor siyah formayla çikiyor...
TFF 1. Lig ekibi Samsunspor'un, Şirnak ve Diyarbakir'daki saldirilari kinamak için pazar günü oynayacaği Elaziğspor karşilaşmasina siyah formayla çikacaği bildirildi.
TFF 1. Lig ekibi Samsunspor'un, Şirnak ve Diyarbakir'daki saldirilari kinamak için pazar günü oynayacaği Elaziğspor karşilaşmasina siyah formayla çikacaği bildirildi. Samsunspor 2. Başkani ve Basin Sözcüsü İmran Okumuş, AA muhabirine yaptiği açiklamada, Şirnak ve Diyarbakir'da 15 askerin terör örgütü mensuplarinca şehit edilmesi olayina son derece üzüldüklerini söyledi.
Türkiye'nin birlik ve bütünlüğüne karşi yapilan mücadelede bu hain saldirilar karşisinda milletin sabrinin tükendiğini ifade eden Okumuş, ''Gözü yaşli analarimizin ve milletimizin sabri kalmamiştir. Akan kanlar artik durdurulmalidir'' dedi. Yapilan saldirilari protesto etmek için yönetim kurulu olarak pazar günü oynayacaklari Elaziğspor karşilaşmasina siyah forma ile çikma karari aldiklarini belirten Okumuş, bu kararlarini da yazili müracaatla Türkiye Futbol Federasyonu'na (TFF) bildirdiklerini kaydetti.
TFF tarafindan taleplerine olumlu yanit verildiğini vurgulayan Okumuş, ''Güvenlik güçlerimize yapilan bu hain saldiriyi protesto etmek için Elaziğspor karşilaşmasina siyah forma ile çikacağiz'' dedi
aa [/COLOR]
kaynak=http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=274011
|
|
|
| Kayserispor'da problem sağ kanat |
|
Yazar: Oghuse - 12.10.2007, 19:10 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (20)
|
 |
Kayserispor'da problem sağ kanat
![[Resim: 4869_B_TolunayKafkas011.jpg]](http://www.sporx.com/images/1/29/4869_B_TolunayKafkas011.jpg)
Kayserispor teknik direktörü Tolunay Kafkas, ligin geride kalan 8 haftalik bölümünün değerlendirmesini yaparken, "Aslinda 3-4 puanimiz daha olmaliydi" dedi.
Ligin 8 haftalik maratonda Beşiktaş ile deplasmanda, Galatasaray ile kendi sahalarinda berebare kaldiklarini, bunlari normal sonuç olarak gördüğünü, ancak en çok Gaziantepspor maçinda galibiyetten yenilgiye düşmelerine üzüldüğünü vurgularken şunlari söyledi:
"Sezon başindan bu yana ligdeki kaybimiz, bana göre en fazla 3-4 puan olmaliydi. Beklentiler çok olduğu için puan kayiplarimizin üzerinde çok duruldu. Denizlispor deplasman maçinda da 1 puan alabilirdik. Çok mücadele eden bir ekip olarak bu puan kayiplarini, telafi edecek güçteyiz. Milli maçlar nedeniyle verilen arada Fatih Ceylan, Avendano ve Saido utamamen iyileşecek. Bel fitiğindan ameliyat olan Koray ise 3 hafta sonra sahalara dönecek. O zaman daha iyi bir takim olacağiz."
ARA TRANSFERDE SAĞ KANATA TAKVİYE
Takiminin defansinin sağ kanadinda sorun yaşandiğini da belirten Tolunay Kafkas, açiklamasini şöyle tamamladi:
"Koray, defansin sağ kanadina tam olarak oturmuştu. Ancak, beklenmedik sakatliği yüzünden bu mevkide sorun yaşadik. İlk yari bitiminde buraya bir oyuncu takviye edebiliriz. Bu arada eleştirilen Avendano çok kaliteli bir oyuncu. Uyum sorunu yaşadi. Bunu ve sakatliği üzerinden attiği takdirde bize çok yararli olacağina inaniyorum. Hem ligde hem de Türkiye Kupasi'nda hedefi olan bir takim olarak, geniş bir kadromuzun olmasi gerekiyor."
12.10.2007
Kaynak : DHA
|
|
|
| Terim'in kafasındaki 11 |
|
Yazar: smoke13 - 12.10.2007, 12:10 - Forum: A Milli Futbol Takımımız
- Yorum (13)
|
 |
Pazar günü Riva'da kampa giren Ay-Yildizlilar, 5 gündür yoğun bir çalişma temposuyla bu zorlu karşilaşmaya iyi şekilde hazirlanmaya çalişti.
A Milli Takimlar Teknik Direktörü Fatih Terim, Riva'da yapilan kampta Ay-Yildizli oyunculari gündüz taktik ağirlikli antrenmanlarla akşam da sik sik düzenlediği toplantilarla Moldova maçina en iyi şekilde hazirladi. Kale, savunma ve orta saha ve forvet oyunculariyla ayri ayri ilgilenen Terim, kafasinda da ilk 11'i iyice şekillendirdi. Tecrübeli teknik adam, son maçlarda formda bir görüntü çizen Volkan Demirel'i yeniden kaleye geçirmeyi planliyor. Savunmanin sağinda Mehmet Topuz, solunda ise İbrahim Üzülmez forma giyecek. Terim, hemen hemen bütün taktik idmanlarda bu iki oyuncuya şans verdi. Savunmanin göbeği ise Servet Çetin ile Gökhan Zan'a emanet. Gökhan'in yeniden sakatlanmasi halinde ise Emre Aşik oynayacak. Moldova karşisinda en çok görev orta sahaya düşecek. Tecrübeli teknik adam, büyük ihtimalle orta sahayi Arda Turan, Emre Belözoğlu, Mehmet Aurelio ve Tuncay Şanli'dan oluşturacak. Puan kaybedilen Norveç, Bosna-Hersek ve Malta maçlarinda hep kontrataktan goller yiyen Ay-Yildizli takim, bu kez Moldova maçinda ayni hataya düşmek istemiyor.
Fatih Terim, taktik antrenmanlarda Mehmet Aurelio ve Emre Belözoğlu'na daha çok savunmaya yardim etmeleri görevini verirken, defans oyunculardan da korner ve frikik atişlari dişinda ileri çikmamalarini istedi. Terim'in özellikle puan kaybettiğimiz Norveç, Bosna-Hersek ve Malta maçlarinin görüntülerini yeniden izleterek, "Hep gol atmayi düşündüğümüz zamanlarda goller yedik. Kontrolsüz hücum yapmak ayni şekilde kalemizde gol görmek anlamina geliyor. Sizden Moldova maçinda savunma ve orta sahada çok dikkatli olmanizi istiyorum. Çünkü rakibimiz çok hizli hücuma çikiyor. Rakibin hizli atak geliştirmesine engel olun. Orta sahada oyunu iyi kontrol edersek rakibin ataklara hizli çikmasini engelleriz." dediği öğrenildi.
Forvette ise Fatih Terim'in oynatacaği ilk isim Gökhan Ünal, onun da partnerinin Hakan Şükür olmasi bekleniyor. Terim, sahaya tek forvet çikmasi halinde ise orta sahaya bir oyuncu daha kaydiracak. Bu durumda orta sahayi kalabalik tutacak olan tecrübeli teknik adam, rakibe hiç kontratak şansi vermemeye çalişacak. Bu durumda ise Gökhan'a orta sahadan Tuncay ve Arda Turan destek verecek.
|
|
|
|