Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 96 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 94 Ziyaretçi)
Applebot, Baidu

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
8 saat önce
» Yorum 0
» Okunma 9
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 28
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 41
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 47
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 35
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 34
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 43
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36

 
  fıkra degıl ama komedı
Yazar: paladinho'KS' - 11.10.2007, 23:42 - Forum: Kayseri Fıkraları - Yorum (2)

kiş aylarinin ortasi ben arkadaslar ve bizim bir dayimiz hisarcikta bagdayiz masa donatildi 70lik acildi ortam suoer vakit gece yarisi üsümeye basladik dayimiz dedi inelim sehire tamam dayi dedik gece 2 sehire evlere gelecez evden ciktik dayi dedi arabayi ben surecem simdi dayiyi izliyoz arka kapiyi acti bize diyor biin basladi direksiyonu aramaya araiyor ariyor bulamiyor biz gulmekten ölecek kontak ariyor direksiyon derken dayi dedim sen arka koltukta direksiyon riyorsun gulmekten yerlerde yatiyoz donacaktik

Bu konuyu yazdır

  Amatör kümeden şehitlerimize destek
Yazar: ks-ahmet-ks - 11.10.2007, 23:04 - Forum: Kayseri Amatör Ligi - Yorum (12)

İl temsilcisi rifat pekkan yaptiği açiklamada hafta sonunda oynanacak amatör küme mücadelelerinde takimlarin maç başlamadan önce şehitlerimiz için 1 dakikalik saygi duruşuna durmalari ayrica maça siyah bantla çikmalari istendi
Kaynak:kayserispor.org

Bu konuyu yazdır

  Mehmet Bulut - Çıkışa Geçeceğiz..
Yazar: ks-ahmet-ks - 11.10.2007, 22:27 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

Takimimiz pazar günü deplasmanda yapacaği Boluspor maçinin hazirliklarini Haci Boydak Kulüp Sosyal Tesisleri'nde sürdürürken, teknik direktörümüz Mehmet Bulut, "İnaniyorum ki Bolu deplasmaninda alacağimiz puan ya da puanlarla çikişa geçeceğiz" dedi.

Bugünkü antrenmana, sakatliklari bulunan Volkan, Osman ve Fatih katilmadi. Hafif sakatliği bulunan Ramazan ve Köksal ise isinma hareketleriyle yetindi.

Yoğun maç trafiğinin ardindan yeni yorgunluk atmaya başladiklarin belirten teknik direktörümüz Mehmet Bulut, Boluspor deplasmani öncesi umutlu konuştu.
Son 3 haftada kaybedilen puanlari kötü futbola bağlayan teknik direktörümüz Mehmet Bulut, "Açik konuşmak gerekirse 6-1 kazandiğimiz Kocaelispor maçindan beri kötü oynuyoruz. Antalya ve Orduspor maçlarini da kötü oynadiğimiz için kaybettik. Karşiyaka maçinda özellikle ilk yari çok kötü oynadik. Buna rağmen 6-7 net gol pozisyonu bulduk. Kaybedebilirdik. Bana göre ikinci yarida toparladik ve iyi futbolun karşiliğini 1 puan olarak aldik" diye konuştu.

Boluspor'un da ligin tecrübeli ekiplerinden olduğunu belirten teknik direktörümüz Mehmet Bulut, "Alinan sonuçlardan çok, kötü futbola üzülüyorum. Yenilginin mazereti olur, ama kötü futbolun mazereti olmaz. İnaniyorum ki Bolu deplasmaninda alacağimiz puan ya da puanlarla çikişa geçeceğiz" iddiasinda bulundu.

UEFA, Türkiye Kupasi ve lig maçlari nedeniyle uzun süredir izin yapamayan futbolcular, bayrami da çalişarak geçirecek. Teknik direktörümüz Mehmet Bulut, pazar günü oynanacak Boluspor maçinin önemi nedeniyle bayram izni vermediğini söyledi. Bayramin birinci günü antrenman öncesi bayramlaşacak olan takimimiz, cumartesi günü Bolu'ya hareket edecek.

Bu konuyu yazdır

  Kocaelİ - Sakarya TrİbÜn Muhabbetİ
Yazar: Ziyaretçi - 11.10.2007, 21:24 - Forum: Kayseri Fıkraları - Yorum (19)

arkadaşlar kayseri fikrasi değil ama çok güzel eklemek istedim...
buyrun....

Körfezlinin biri berbere Gider Traş Olucak ;

Körfezli : S.a usta ben saç-sakal Olucam
Berber : TAbi Abi Buyur Otur Çirağina(oğlum Çay getir bize 2 tane )
Körfezli : Abi Yanliz işim acele maç var akşama eskişehirle ona Yetişmem lazim..
Berber : Tamam kardeş nasil İstersen
Körfezli : Eyw. Abi
Berber : Kardeş Sen SAKARYA deplasmanina gittin mi ?
Körfezli : AAaa abi soruya bak gitmezmiyim abi yaaa
Berber : Helal sana Aslanim der
(2 Dk Sonra )
BerBer : Abisi sen SAKARYA deplasmanina gitmişmiydin ?
Körfezli : Gittim dedim ya abi
Berber : Tamam kardeşim
(5 dk Sonra )
Berber : Abisi Sen Harbiden Gitmişmiydin SAKARYA Deplasmanina
Körfezli : Abi kafan iyi mi??? neden ikide bi ayni soruyu soruyorsun gittik dedik ya.
Berber : Ya kardeşim işim acele dedin.. Her SAKARYA deplasmani dediğimde Tüylerin diken diken Oluyo Traş etmesi kolay oluyo :thumbup::thumbup:

Bu konuyu yazdır

  Panküp Kayseri yine şampiyon
Yazar: ag38 - 11.10.2007, 16:30 - Forum: 2007-2008 Sezonu Maçları - Yorum (6)

Botaş Cup'ta şampiyon Panküp Kayseri!

4. Botaş Cup Bayanlar Basketbol Turnuvasi sona erdi. 3 gün süren müsabakalarin son gününde Botaşspor'u çekişmeli bir maç sonrasi 71-68 mağlup eden Panküp Kayseri TED turnuva şampiyonu olurken, Ceyhan Belediyespor 3. sirada yer aldi.
Adana Adnan Menderes Spor Salonu'nda üçgün süren müsabakalarin son gününde Botaşspor'u çekişmeli bir maç sonrasi 71-68 mağlup eden Panküp Kayseri TED turnuva şampiyonu olurken, Botaşspor ikincilikte kaldi. Turnuvanin ikinci maçinda Mersin Büyükşehir Belediyespor'u 76-63 mağlup eden Ceyhan Belediyespor da üçüncülüğü elde etti. Mersin ekibi sonuncu oldu.

Turnuva sonunda düzenlenen törende şampiyon Panküp Kayseri TED'e, kupasini Adana Vali Yardimcisi Erdem Kiyak, ikinci Botaşspor'a kupasini Adana Baro Başkani İbrahim Gazioğlu, üçüncü Ceyhan Belediyespor'a kupasini Gençlik ve Spor İl Müdürü Fazli Bayram Hadi, sonucu Mersin Büyükşehir'e de ÇGC Başkani Cafer Esendemir verdiler.

Şampiyon Panküp Kayseri TED Antrenörü Ayhan Avci, daha önce İstanbul'da yapilan turnuvada da şampiyon olmalarina rağmen takiminin eksikleri bulunduğunu belirtirken, "Hedefimiz bu sezon geçen yil elde ettiğimiz 4'lüğü korumak ve ilk 3 arasinda yer bulmaktir. Buradaki maçlar, Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi takimlarin ligde hayli zorlanacağini gösterdi. Ligin başlamasina daha bir ay varken takimlar çok formda. Biz de sezona hazir gireceğiz" dedi.

alinti : ajansspor

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor'un Bayram Programi
Yazar: Oghuse - 11.10.2007, 13:41 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (8)

Kayserispor'un antremanlari sürdürdüğü, bayram nedeniyle futbolculara sadece 2 gün izin verileceği bildirildi.


[Resim: 45444165wr2.jpg]


KAYSERİ (A.A) - Kayserispor'un antremanlari sürdürdüğü, bayram nedeniyle futbolculara sadece 2 gün izin verileceği bildirildi.

Kayserispor Genel Menejeri Süleyman Hurma, milli maç nedeniyle bu hafta maç yapilmayacağini, ancak futbolcularin antrenmanlari sürdürdüğünü söyledi.

Hurma, ''Kayserisporlu futbolcular bayramin 1. günü de kulüp tesislerinde çalişacak. Bayramin 2. ve 3. günü izinli olan futbolcularimiz, 15 Ekim Pazartesi günü tesislerde toplanarak çalişmalara yeniden başlayacaklar'' dedi.

Hurma, Gençlerbirliği ile 21 Ekim tarihinde Ankara'da yapacaklari maçtan 3 puan almayi hedeflediklerini de ifade ederek, ''Lig siralamasinda üst siralara yeniden tirmanmak için her maçimiza 3 puan parolasiyla hazirlaniyoruz'' diye konuştu.

Bu konuyu yazdır

  Recep Mamur'dan iddialı sözler
Yazar: Oghuse - 11.10.2007, 13:30 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

Recep Mamur'dan iddiali sözler

[Resim: 4620_B_RecepMamur001.jpg]


Kayserispor Başkani Recep Mamur, Ramazan bayrami nedeniyle yaptiği aciklamada, sari krirmizili kulmübün gerek ligde, gerek kupada gerekse kurumsallaşma yolunda çizdiği hedeflere birer birer varacağini ve önündeki zorluklari kent sakinlerinin, taraftarin katkisi ve desteğiyle aşacağini söyledi.

Sari kirmizili kulübün bir Anadolu yildizi haline geldiğini ve giptayla izlendiğini söyleyen Mamur " Kayserispor büyük camia ve büyükçe bir ailedir. El ele verir, olumlu desteklerle, olumlu katkilarda, olumlu eleştirilerle sevinci de sikintilari da paylaşirsak bizi kimse tutamaz. Kayserispor için kişilik, kimlik tartişmasi yapmadan sorumluluklarimizi yerine getirmeliyiz. Kayserispor Yönetimi olarak, sporseverlerin, futbol camiasinin her gününün bayram sevinçi içinde geçmesini diliyorum" dedi

Kulüp başkani Recep Mamur, sinirli gelir kaynaklari ile Kayserispor'un beklenenin üzerinde başari sağladiğini Türkiye Süper Ligi ve Türkiye Kupasinda hep zirveyi amaçladiğini söyledi. Kayserispor'un şu ana kadar hiç bir hedefinden uzaklaşmadiğini, kurumsallaşmanin yani sira tesisleşme konusunda önemli adimlar attiklarini, alt yapi tesislerinin projesinin hazirlanip,önümüzdeki aylarda temel atacaklarini belirten Recep Mamur, sözlerini şöyle sürdürdü:

"KURUMSALLAŞMA VE TESİSLEŞME DE DEVAM EDECEK "

"Bayramlar birlik beraberlik ve kardeşliği pekiştiği, küskünlerin bariştiği ender günlerden biridir. Kayserispor olarak spor caimasi ile barişik bir tutum içinde olmaya özen gösteriyloruz. Spor'un bariş ve dostluk olduğunu unutmadan, bu kentin gerek yurt içinde gerekse yurt dişinda tanitimini sağlamak,. Kayserispor'u başaridan başariya koşturmak için sinirli gelirlerle görev yapiyoruz. Yönetici kardeşlerimle bu görevi üstlenirken,elbette eleştiriler olacaktir. Bunlari gözününe aliriz. Ancak ,destek yerine köstek yapan, kisişel amaçlari ve menfatleri doğrultusunda Kayserispor'umuzu haksiz yere eleştirenlere de bu bayram gününde gerçekleri görmeye davet ediyorum. Kim ne derse desin Kayserispor birbirinden değerli oyunculariyla, Türk futboluna, Süper lige renk katmakta, Anadolu futbolunun yükselen yildizi olarak, Anadolu futboluna önderlik etmektedir. El ele gönül birliğiyle, olumlu desteklerle Kayserispor, her zaman zirvelerde kendine yer bulacaktir. Sezon sonunda bunun böyle olacağini herkes görecektir. Bu vesile ile tüm spor caimasinin bayramini en içten dileklerimle kutluyor, yüreğimize bu bayram öncesi ateş düşüren , vatani uğruna hayatlarini kaybeden aziz şehitlerimize Allahtan rahmet,kederli ailelerine Kayserispor camiasi adina sabir diliyorum"

Kayserispor Genel menajeri Süleyman Hurma'da " Kayserispor olarak sezon sonunda iyi bir yerde olacağimizdan eminim. Kayserili sporseverlere ve tüm spor caimasina her günlerinin bayşram sevinci içinde geçmesini diliyorum" dedi. Teknik direktör Tolunay Kafkas 'da, " Bize destek veren yönetim kurulumuza, taraftara ve medyaya iyi bayram dileklerimizi iletiyoruz. Kayserispor teknik kadtrosu ve futbolculari adina bizi iyi günlerin beklediğini söylemek istiyorum" şeklinde konuştu.

11.10.2007

Kaynak : DHA

Bu konuyu yazdır

  Ramazan Bayramımız Mübarek Olsun
Yazar: kartalcem - 11.10.2007, 09:40 - Forum: Temenni, Tebrik - Yorum (147)

Bayramlar, insanlar arasindaki karşilikli sevgi ve sayginin perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanlarin birbirleriyle olan darginliklarini
unuttuklari, bariştiklari, kardeşçe kucaklaştiklari günlerdir. Bayramlar,milli ve dini duygularin, inançlarin, örf ve adetlerin uygulanip
sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice
bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayraminiz kutlu olsun!

Bu konuyu yazdır

  O şimdi asker
Yazar: Ziyaretçi - 10.10.2007, 17:52 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (14)

Merhaba Arkadaşlar,

Bildiğiniz üzere şu anda Burdur da Dövizle askerlik görevimi sürdürmekteyim. Askerliğimin bugün 10. günü ve 22 ekimde inşallah terhis olacağim.

Geçtiğimiz 5 ekim cuma günü yemin törenimiz vardi ve bu tören ile acemi erliğimizi bitirmiş olduk :frantic4yc:

Hepinizin Ramazan bayramini şimdiden kutluyorum.


Selam ve saygilar,

Çetin GÖNEN

Bu konuyu yazdır

  pkk´ya Verdigimiz ilk SEHIT
Yazar: 38KiziLtas38 - 10.10.2007, 16:04 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (7)

Pkk'ya Verdiğimiz İlk Şehit !

Yillardan 84.
Günlerden Ağustos'un 15'i...
Saat 21.30 sulari...
Kavurucu sicaklik, ayaza dönmüş... Gecenin karanliği örtmeye başlamiş ortaliği, usul usul...
Tok vuruşlar yirtiyor geceyi aniden, peş peşe...
Kalleş "Kaleş" sesi duyuyor memleket, tarihinde ilk kez.
Eruh basiliyor...



Bölücü örgütün ilk silahli saldirisidir bu.
Milat...
"Kim yapti?" desek, herkes PKK der...
Peki, "O saldiriyi kim yönetti?" desek, pek bilen çikmaz.



Soruyu şöyle soralim o halde:
"Mahsun Korkmaz kim?"
Bildiniz değil mi...
Bilirsiniz...
Üzerinde "Mahsun Korkmaz Akademisi" yazan terör yuvasinin fotoğrafi o kadar çok yer almiştir ki basinimizda, hemen herkes bilir...
15 Ağustos 84'te PKK'nin yaptiği ilk silahli saldirinin elebaşidir o...
Örgüt tarafindan "onore" edilmiş; Türk Basini tarafindan da maalesef "reklami" yapilmiştir defalarca...
Bu nedenle bilirsiniz...




Peki, "Süleyman Aydin kim?" diye sorsak, kaç kişi cevap verebilir?
Hiç mi? Hiç...
Süleyman Aydin, Mahsun Korkmaz'in yaptiği ilk PKK baskininda şehit düşen evladimizin ismidir.
Var mi onun adina bir akademi? Yok...




Sen örgüt celladinin zirt pirt reklaminin yapilmasina izin veriyor, kendi şehidinin unutulup gitmesine göz yumuyorsan eğer... Ne hakla bağiriyorsun ki, "Şehitler Ölmez" diye...




Dün izliyorum, Gümüşhane'den gelen görüntüleri atv Haber'deki arkadaşlarimla birlikte...
Hepsi yillarin gazetecisi.
Neler gördü gözleri...
Doktorlar ölüme aciya alişir ya mecburen zamanla, onun gibi...
Ama bu gördüğümüz, yüreği nasir tutmuş gazeteciler için bile katlanmasi çok zor bir tablo...
Kimi dudağini isiriyor çaresizce, kimi ağliyor gizlemeden yüreklice...
Gencecik Nihal öğretmen, sadece 1.5 ay önce evlendiği dünya yakişiklisi teğmen eşi Tuna'nin ay yildizli cenazesini kucaklamaya çalişiyor görüntülerde...
Damatlikla göndermiş, kefenle geri gelmiş.
Sol kolunda yara bandi var; belli ki, sakinleştirici verilmiş talihsiz geline...
Ama ne çare.
Bir yumrukluyor tabutu sesini duyar belki diye, bir sürüyor ellerini, saçini okşar gibi...
Ve hep ayni kelimeyi haykiriyor tekrar tekrar:
"Koçum... Koçum..."




Gitti Nihal'in koçu...
O ömrü boyunca unutmayacak.
Peki ya biz?
"Unutmamali, sevgiyle anmali" cümlesi, sadece Tarkan'i hatirlatiyorsa bir millete.
Elden ne gelir ki...

Yilmaz Özdil/Sabah
--------------------------------------------------------------------------------

Bu konuyu yazdır