| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 53 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 49 Ziyaretçi) Applebot, Baidu, Facebook, Twitter
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 21
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 25
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 38
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 44
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Başkan Nurettin Açıkalın ...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 24
|
|
|
| Bunlar Ne Yaptigini Zannedİyor |
|
Yazar: hasanemremert - 06.09.2007, 20:54 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (77)
|
 |
ARKADASLAR TEPKİNİZİ LÜTFEN VERİN BAZI İNSANLAR NE YAPTIGINI ZANNEDİYOR
DÜNKÜ VATAN GAZETESİNDE RUHAT MENGİNİN YAZISI
http://www9.gazetevatan.com/haberdetay.a...id=4&wid=4
LİNKE Bİ BAKIN
Bir üniversite öğrencisi anlatiyor
Çok genç yaşlarindan, lise döneminden başlayarak uzun yillar İslâmci hareketin içinde olmuş ama sonradan demokrasi ve laikliğin birlikte önemini kavramiş bir gazeteci şöyle demişti:
“Dinle demokrasi arasinda düşmanlik ilişkisi kuran İslâmcilarimiz demokrasiyi tipki İslâm gibi bir din saniyordu. Dolayisiyla insanlarin demokrasi üzerinden yeni bir din tercihine zorlanacağini düşünüyorlardi. Halbuki demokrasi ideolojisizdir. Demokratik devlet vatandaşlarina din, inanç, mezhep empoze etmez. Demokratik devletin vatandaşlari neyi seçeceklerine kendileri karar verir ve onu yaşarlar.”
İdeal bir demokrasiyi, insanlarin kendi özgürlüklerinin sinirlarini özümseyip başkalarinin özgürlüğüne de ayni saygiyi gösterdiği bir demokrasiyi tanimliyordu bu arkadaşimiz.
Ama dinin siyaseten kullanildiği, vatandaşlarin din üzerinden kişkirtildiği ve kutuplarin yaratildiği bir demokraside maalesef kaliplaşmiş tarifler geçerliliğini yitiriyor.
Bir parti dini tekeline alabiliyorsa bireyler de alabileceğini zannedebiliyor ve eyleme de geçebiliyor.
Radikal İslâm’a nasil kaydiğini anlayamayan hemen hemen bütün ülkelerde bu deneyimler yaşanmiştir.
[SIZE="3"][COLOR="Red"]BU DA PARANOYA MI?
Bugün Erciyes Üniversitesi öğrencisi 21 yaşinda bir genç kiz okurumuzdan gelen mektubu sizinle paylaşmak istiyorum.
Acaba o da bir paranoya içinde mi, biraz düşünün.
“Kayseri’de okumanin verdiği güçlükle kafami dinlemek için gelmiştim bu yaz Samsun’a... Gerçekten de artik Kayseri’de okumak çok zor, inanin buna. Belediye otobüsünde kolumuzu hafif açikta birakacak (kisa kollu) şeyler giyemiyoruz meselâ. Veya iktidarla ilgili konuşamiyoruz. Yoksa şehri terk etmekle karşi karşiyasiniz ya da linç edilmekle.
Ve en önemlisi kulağima 3 küpe takamiyorum... Dersiniz ki bu fakülteye (öğrencinin ve bölümün ismini vermiyorum. R. M.) biraz daha iyi öğrenci gelir. Yaniliyorsunuz. Bana kendi fakültemde 3 küpe taktirmiyorlar. Rahatsiz oluyorlar. Çünkü 3 küpe BABA-OĞUL-KUTSAL RUH demekmiş ve bu zihniyet dini kullanarak burada köyden gelmiş gençlerin beynini yikiyorlar... Ben de artik baskilara dayanamayinca mecburen çikardim küpelerden birini... Emin olun korktuğumdan veya arkadaşsiz kalamama ihtimalinden değil... Sadece okuyamamaktan korktum... Baski büyük çünkü...
Ve bu zihniyettekiler yani bize kiyasla dine daha yakin olduğunu zannedenler, kendileri cuma namazina gitmeyip bu namazlara giden solcu arkadaşlari namaz çikişinda öldüresiye dövüyorlar... Çoğu okulu birakmak zorunda kaldi.”
KAYSERİ’DE OKUMAK İSTEMİYOR
“Artik düşünür oldum, bu ülkede okumak için bölüm seçmemeli, şehir için düşünmeli... Ben geriye kalan 3 yil için kara kara düşünüyorum ve kafami yiyorum. Ailem de oldukça huzursuz. Hele de Kayseri’de okumayi hiç istemiyorum, çünkü Karadenizlilere çok farkli bir gözle bakiyor çoğu. Rahatsiz oluyorum.
Bunun suçunu biraz da sizlere buluyorum açikçasi... Zamaninda darbeler yaşayan nesil, çocuklarini o kadar korumaci yetiştirdi ki artik gençler konuşmak yerine izlemeyi tercih ediyor (...)
Bugün de laikliği korumak toplumda ordunun değil biz gençlerin görevi olmali. Göz göre göre gidiyor bize birakilan emanet ve biz ATATÜRK’ün güvendiği gençlik ona sirtimizi dönüyoruz... Olacak iş mi bu? Ama öğrenciler bile bikti artik. Çankaya’da türban sorunu belki sizler için önemli ama ben önce üniversitedeki sorunlara dönün istiyorum (....) Kendi fakültemde ilk zaman ‘Allahsiz solcu’ ilân edildim ve çoğu kişi selâm vermedi bana. Nedeniyse derste hocanin sorusuna verdiğim “Kimsenin asilarak yaşama hakki elinden alinamaz” cevabiydi. Korkmuyorum düşünmekten, sadece okuyamamaktan korkuyorum.”
Gördüğünüz gibi yaşina göre çok olgun ve aydin bir gencin mektubu. Otobüste kisa kollu giymekten küpe takmaya, namaza giden solculara öldüresiye dayak baskisindan (solculara namazi yasaklamayi ilk kez duyuyoruz), konuşmamaya ve yalnizliğa terk etmeye kadar MAHALLE BASKISI’nin her türlüsü mevcut.
Üniversite ve devlet dairelerinde bu baskilarin asla oluşmayacağina inananlar yalnizca Kayseri’deki üniversiteyi değil, Boğaziçi Üniversitesi’ndeki değişimi de bir araştirsinlar.
Örnekleri anlatan ise ben değilim öğrenciler ve bazen de öğretim görevlileri... (Kendi çocuklarinizi mektupta anlatan ve anlatilan gençlerin yerine koymayi deneyin.)
Ne yapsak, üç maymunlari oynamaya devam mi etsek acaba?[/COLOR][/SIZE]*****
Andrew Duff işine baksin!
Bir dönem Türkiye’nin AB Daimi Temsilcisi görevini de yapan Emekli Büyükelçi Özden Sanberk’in Milliyet’teki röportajinda geçiyordu Avrupa Parlamentosu’nun İngiliz üyesi Andrew Duff’in aptalca sözleri...
“Atatürk’ün bütün resimlerini duvardan indirmeden Türkiye demokrasiye geçemez” diyormuş.
A ileri (!) zekâli, ya sizin duvarlarinizdaki Kraliçe Elizabeth fotoğraflarina, her törene “Allah kraliçemizi korusun” şeklindeki marşinizla başlamaniza ne demeli?
Sözüm ona “demokrasinin beşiği” denilen ülkenizde o saltanat fotoğraflarinin, Kraliçe’ye saygi duruşlarinin gereğini anlat bakalim bize...
Bizim ki saltanat değil, bin türlü hileyle ele geçirmeye çaliştiğiniz kuşatilmiş bir ülkeyi kurtaran, sizi denize döken, “Nasil yendin bizi” diye sorduğunuz kahramanin fotoğraflari.
Sonsuza kadar gururla asacağiz duvarlarimiza...
Fotoğrafla uğraşacaksaniz kendi kraliçeniz, krallarinizla uğraşin başka ülkelere ukalalik etmeyin!
|
|
|
| Ivankov'a Milli Görev |
|
Yazar: mr.cetin - 06.09.2007, 19:14 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (13)
|
 |
Lüksenburg maçinda kalede
Kayserispor'un Tecrübeli file bekçisi Dimitar İvankov, Bulgaristan Milli takiminin Lüksemburla yapacaği yapacaği karşilaşmada ilk onbirde forma giyecek. Kayserispor Kulüp Başkani Recep Mamur ve Genel Menajer Süleyman Hurma'nin da Almanya dönüşünde bu karşilaşmayi izleyecekleri bildirildi
Not: Kardes konulari biraz daha özverili açip kaynak belirtirsen daha hos olacak, tesekkürler
|
|
|
| kıymet bilmiyoruz |
|
Yazar: mr.cetin - 06.09.2007, 19:12 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (78)
|
 |
Kayserispor ve Erciyesspor taraftarin ilgisizliğinden yakiniyor...
Kayseri Futbol'da yillarca varolabilme mücadelesi verdi. Kayserispor 1. Ligin asansör takimi Erciyesspor ise 3. liglerde her sene değişen ismiyle ayakta kalmaya çalişti. Kayserili futbol severler ise özellikle Kayserispor'un lige çikamamasindan yakinarak isyan etti bir anlamda… 2. liglerde şampiyonluklar kovalayip, lige çiktiği dönemlerde paraşütsüz inmek zorunda kalan Kayserispor'un o günlerinde tiklim tiklim dolan Atatürk Stadi şimdileri bomboş… Birakin ligde kalmayi, ligi sallayan, 3 büyüklerin büyüklüklerini rafa kaldiran bir takima sahip olan Kayseri ne acidir ki; takimina sahip çikmiyor…
Avrupa Arenasi’nda geçtiğimiz sezon Kayserisporla bu sezon Erciyessporla boy gösteren bir şehirde yer yerinden oynamasi gerekirken ilgisizlik, sahipsizlik, takimlarimizi demoralize ederken, yönetimleri, teknik heyet ve futbolcularin motivasyon kayiplarina neden oluyor. Bu sezon Kayserispor sahasindaki iki maçini da kazanmiş.
Deplasmandan da puanlarla dönmüş. Ama gelin görün ki Kayserispor'un varliğindan habersiz bir şehir var… Sadece Kayserispor mu Erciyesspor'da öyle… Takim Avrupa kupasinda oynuyor tribünler boş. Tur atliyor, ligde taraftari önünde ilk sinavina çikiyor. Görüntü ayni…
İstanbulspor maçini 1270 biletli seyirci izlemiş… Ne aci değil mi? Yazik maalesef kiymetini bilmiyoruz elimizdeki değerlerin… Uçup gittiği zaman anliyoruz kiymetini… Taraftarin maça gelmesi için düşmesi mi gerek Kayserispor'un ? Şuanda Kayserilinin yerinde olmak isteyen öylesine iller var ki..
Lütfen Kiymetini bilelim takimlarimizin. Destek olalim, maça gelelim. Hem Kayserispor'un hemde Erciyesspor'un rüzgari olalim arkalarindan…
İŞTE TABLO
KAYSERİSPOR-VESTEL MANİSA
(6500 BİLET)
KAYSERİSPOR-KASIMPAŞA
(5500 BİLET)
ERCİYESSPOR-MACCABİ
(11 BİN 700 BİLET)
3 BİN BİLET İSTİKBAL
TARAFINDAN ALINDI..
ERCİYESSPOR-İSTANBULSPOR
(1265 BİLET)
|
|
|
| Kafkas: "Erciyes Atletico'yu Yener.." |
|
Yazar: Oghuse - 06.09.2007, 19:02 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (28)
|
 |
KAFKAS: ERCİYES A.MADRİD’İ YENER
Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas, Kayseri Erciyesspor’un başarisiyla gurur duyduklarini belirterek “Eğer inanirlarsa, Atletico Madrid’i de yenerler” dedi.
UEFA maçinda Maccabi Tel Aviv’i 3-1’lik galibiyetle eleyen ardindan lig maçinda İstanbulspor’u 4-1 yenip, Fortis Türkiye Kupasinda da Türk Telekom’u 2-0’lik skorla geçen Kayseri Erciyesspor, Kayserispor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas’in takdirini topladi.
Erciyesspor’u inançli oyunu ve mücadelesinden dolayi kutladiğini belirten Kafkas, “Kayseri’de iki takim arasindaki birliktelik sözde değil, gerçekte olmalidir. Kayseri Erciyesspor’un benim gönlümdeki yeri çok farkli. Bu şehrin onlara ihtiyaci var” dedi.
Erciyesspor’un UEFA ve ligdeki başarisinin kendilerini gururlandirdiğini açiklayan Kafkas, Erciyesspor’un imkansiz gibi gösterilen Atletico Madrid maçini inandiği takdirde kazanabileceğini söyledi.
Kayserispor’un bu sezon lige iyi başladiğini belirten Teknik Direktör Tolunay Kafkas, “Önümüzdeki dört maç çok önemli. Bu periyodu iyi geçersek, ligin ilk yarisini başarili bir yerde tamamlariz. Ben bu kadroyla bu başariyi yakalayacağimiza inaniyorum” dedi.
|
|
|
| Euro08: Malta - Türkiye |
|
Yazar: varos38 - 06.09.2007, 16:16 - Forum: A Milli Futbol Takımımız
- Yorum (102)
|
 |
Grup C
Malta - Türkye
08.09.07, 20:30
Hakem: Stefan Messner (Avusturya)
Grup C O P
Yunanistan 7 18
Bosna 7 13
Türkiye 6 13
Norwec 7 13
Macaristan 7 6
Malta 7 4
Moldava 7 2
Öbür maclar:
08.09.07
Macaristan-Bosna, 17:00
Moldava-Norvec, 22:00
|
|
|
| Süper Lig: 5. hafta programı... |
|
Yazar: hakan turgut - 06.09.2007, 13:56 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (7)
|
 |
Turkcell Süper Lig’in 5. haftasinda oynanacak maçlarin programi belli oldu... Futbol Federasyonu'ndan yapilan açiklamaya göre maçlarin programi böyle...
15 Eylül Cumartesi
18.00 Ankaraspor-Beşiktaş (Yenikent ASAŞ)
20.30 Denizlispor-Kasimpaşa (Denizli Atatürk)
20.30 Sivasspor-Gençlerbirliği OFTAŞ Spor (4 Eylül)
21.00 Fenerbahçe-Çaykur Rizespor (Şükrü Saracoğlu)
16 Eylül Pazar
18.00 Trabzonspor-Ankaragücü (Hüseyin Avni Aker) (Seyircisiz)
20.30 İstanbul Büyükşehir Belediyespor-Bursaspor (Atatürk Olimpiyat)
20.30 Gaziantepspor-Kayserispor (Kamil Ocak)
20.30 Gençlerbirliği-Vestel Manisaspor (Ankara 19 Mayis)
21.00 Galatasaray-Konyaspor (Ali Sami Yen) (Seyircisiz)
|
|
|
| Erciyes'te bir skandala imza atıldı |
|
Yazar: hakan turgut - 06.09.2007, 13:52 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (7)
|
 |
Milli Takim doktoru Levent Köstem’in, “oynayabilir” dediği Cem Kargin’in, Erciyes'in doktorlarinin “futbol oynayamaz” demesi, büyük şaşkinlik yaratti..
A Milli Takim doktoru Levent Köstem’in, “aktif spor yapmasinda sakinca yoktur” dediği Cem Kargin’in, Erciyesspor kulübü doktorlarinin “futbol oynayamaz” demesi, büyük şaşkinlik yaratti.. Cem, “yuvam olarak gördüğüm bir kulübün çamur at, izi kalsin mantiğiyla beni karalamasi çok çirkin” dedi.
Yol verildi
Kayseri Erciyesspor’da adeta bir sağlik skandali yaşaniyor. Bu ülkenin önde gelen sporcularinin ve kulüplerin başvurduğu ve verdiği rapora itibar gösterilen Dr. Levent Köstem’in raporu, Kayseri Erciyesspor’da itibar görmedi..
Erciyesspor’un eski futbolcusu Cem Kargin’i bu sezon başinda Kayseri’ye getirerek yeniden anlaşan mavi-siyahli temsilcimiz, iki kez sağlik kontrolünden geçirdiği ve “futbol oynayabilir” raporu aldiği Cem’e, 1 gün sonra onay veren kulüp doktorunun “futbol oynayamaz” raporu üzerine yol verildi..
Önce GÜNEŞ HASTANESİ’ne..
Teknik heyetin isteğiyle yönetimin çağirdiği Cem Kargin, yaklaşik 1 hafta takimla antrenmanlara çikti. Kafilenin İsrail’den dönmesinden sonra tecrübeli oyuncu, Genel menajer Erdem Kemaloğlu’nun yönlendirmesiyle Cuma günü Güneş Hastanesi’nde sağlik taramasindan geçirildi. Yapilan kontroller sonucunda Cem’in futbol oynamasinda herhangi bir sakinca olmadiği ve sağlam raporu verildi.
Erzurumlu’dan çelişkili rapor..
Pazartesi günü imza atmak için kulübe gelen Cem Kargin, yönetim tarafindan bu sefer ikinci kez sağlik raporu almasi için Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Ahmet Erzurumlu’nun yanina gönderildi. Erzurumlu, yaptiği ilk muayene sonucunda Cem’de herhangi bir sakatlik bulunmadiğini ve futbol oynamasinda sakinci olmadiği yönünde raporunu verdi.
Bu muayeneyle yetinmeyen Dr.Ahmet Erzurumlu’nun Fizirom’da MR çekilmesini istedi. Çekilen MR sonucunda yaklaşik 10 dakika önce sağlam raporu veren Dr.Ahmet Erzurumlu’nun fikir değiştirerek acil ameliyat olmasi gerektiğini söylediği ortaya çikti. Bunun üzerine yönetim, Cem’le anlaşmaktan vazgeçti.
Köstem’in raporu..
Türkiye’nin tanimiş spor hekimlerinden Levent Köstem, bu oyuncunun herhangi bir sağlik sorunun bulunmadiğini 23 Ağustos’ta verdiği raporla herkese beyan eti. Geçen haftasonu Ordu’ya giden Cem Kargin, pazartesi günü Orduspor’la 2 yillik mukavele imzaladi.
2. skandal !
Bülent Bölükbaşi’ni da sakat ve dengeleri bozar diye geri gönderen, Cem’den üç kere sağlam raporu almasina karşin geri gönderen mavi-siyahlilar, adeta kendileriyle çelişki içerisindeler. Bülent Bölükbaşi, Gaziantepspor’la, Cem Kargin ise Orduspor’la anlaşti. Bütün kulüplerin ve Türkiye’deki bütün doktorlar bu işi bilmiyorda tek bu işi bilen Erciyesspor mu? Sorusu akla geliyor.
Cem kirgin..
Cem Kargin, yaşananlarin tam bir skandal olduğunu söyledi. Erciyesspor’a geri dönmek için gelen yüksek teklifleri dahi geri çevirdiğini söyleyen Cem, “Daha önce 2,5 yil orada güzel günler geçirdim. Kimseyle sorunum olmadi. Orasi benim ikinci yuvam gibi. 1 hafta antrenmanlara çiktim. Rapor istediler gönderdikleri iki doktordan da sağlam raporu aldim. İzmir’de bulunan ünlü spor hekimi Levent Köstem’den sağlik raporu aldim. Fakat Dr. Ahmet Erzurumlu’ya muayene olduktan sonra her şey değişti. 10 dakika önce bana sağlam raporu veren Erzurumlu, 10 dakika sonra ameliyat olmasi gerekiyor dedi. Erzurumlu, kendi kendisiyle çelişti. Hayatimda ilk defa böyle bir olayla karşilaştim” diye konuştu..
|
|
|
|