| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 75 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 72 Ziyaretçi) Applebot, Bing, Google
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 21
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 24
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 38
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 43
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 35
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 34
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 42
|
Seyit İçgül ve İlhan Parl...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 36
|
Başkan Nurettin Açıkalın ...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 23
|
|
|
| Üyelerle Röportaj (GADDAR38) |
|
Yazar: slh_ak - 05.09.2007, 09:46 - Forum: Tanışma & Kaynaşma
- Yorum (60)
|
 |
![[Resim: resim2bv9.jpg]](http://img341.imageshack.us/img341/4329/resim2bv9.jpg)
Adiniz - Yaşiniz - Burcunuz?
-Fatih ,21, Terazi
Nickiniz neden .......?
-Lise Döneminde Arkadaşlarla Sürekli Oynadiğimiz ve çoğumuzun oynadiği Counter-Strike oyununda Arkadaşlarin bana yakiştirdiği bi isimdi Foruma ilk üye olduğumda onu kullandim ve bir daha değiştirme gereği duymadim.Şimdi Sitemizden Arkadaşlar beni gördüğünde ismimden çok gaddar diye aniyor
Tuttuğunuz takim?
-Tabiki Kayseri&K.Erciyes Vazgeçilmez
Fobilerin - Hobilerin?
-Fobim:YOK
-Hobilerim:Futbol hayatimin Vazgeçilmezi Bunun dişinda Güvercin ve Köpek beslerim bunlarda vazgeçilmez hobilerimdir.
Okul - İş (kisaca anlatim) ?
-Lise bitti İş hayatina atildik şimdi kendi işyerimizde çalişiyorum
Giyim tarziniz ?
-Genelde spor giyinmeyi severim
En Büyük hayaliniz?
-Eskiden Kayserisporda futbolcu olmakti ama şimdi yaşimiz geçti.İnşallah birgün takimimizin Şampiyonluğunu kutlamak
Beğendiğiniz ve Beğenmediğiniz huyunuz?
-Ben herkese iyi davranmaya çalişirim ve ayni hassasiyeti karşimdakindende beklerim.
En sevdiğiniz renk(ler)?
-Kirmizi
Ne tür müzik dinlersiniz?
-Duygusal Durumuma göre şarki dinlerim ama müzik türünü ayirmam kulağima hoş gelen bütün müzikleri dinlerim
En Sevdiğiniz Sanatçi
-Müslüm Gürses Çünkü Yazdiği bütün şarkilar hayatin ta kendisi o yüzden saygim sonsuz ama son albümleri değil eski kasetleri
Ayrica Onur Akin ve İsmail Yk yi da çok dinlerim.
En sevdiğiniz şarki ve nedeni?
-Dj Akman in Bir Fidan Gibi Parçasi
Sebebi: Beni Anlatiyor
[COLOR="red"]Şu an (Ben burada ne yapiyorum? Kim getirdi beni buraya?)
gibi sorulara maruz kalmaksizin ruhunun olmak istediği yer?[/COLOR]
-sevdiğim insanla çok uzaklarda olmak
İzlemekten keyif aldiğin tv programlari,Diziler neler?
-Tv İzlemeye Pek firsatim olmuyor Fakat Genel Spor Programlari, Avrupadan Futbol
Dizilerden Aci Hayat i Seyrederdim.
Filmlerde ise daha çok Korku Filmlerini seyrederim
[COLOR="red"]
Forumla ilk tanişman nasil oldu ?[/COLOR]
-Galiba 2003 senesiydi.Nasil Üye olduğumu hatirlamiyorum fakat o günden beridir Bu siteyi ziyaret etmediğim gün sayisi çok azdir
[COLOR="red"]
Foruma ne kadar zaman ayiriyosun? Neden?[/COLOR]
-İnternete Girdiğim anda ilk açtiğim site burasidir.Günde 4 saatim garanti bu sitedir.
Forumda en iyi anlaştiklarin kimler?
-İsim vermem yanliş olabilir diğer arkadaşlar darilabilir.Ama çok iyi anlaştiklarim: Freestyle,3838,Realk@yseri,Quaresmaa,Efser38,Buraqh,Emsalsiz38 genelde herkesle aram çok iyidir.
Forumda anlaşamadiklarin kimler?
-Anlaşamadiğim kişi yok herkesle iyi olmaya çalişiyorum.
Forumda seni mutlu eden olay?
-Takimlarimiz kazandiğinda taraftarlarimizin heyecan dolu
Forumda Seni Üzen Olay ?
-Gereksiz yere forumdan banlanan üyeler ve de İki Takimimiz arasinda ayirim yapan ve kendi düşüncelerini diğer üyelere de aksettirmeye çalişan mesajlar
Forum hakkinda düşüncelerin ve forumla ilgili kendi hedeflerin nelerdir?
-Adminimiz iyi niyetle bizlere daha kaliteli bir site yapmak için uğraşiyor zamanla her şey daha güzel olacaktir.
-En son hangi deplasmana gittiniz?
-En son Geçen Yil Gençlerbirliği ile 2-2 berabere kaldiğimiz Ankara Deplasmanina gittim
[COLOR="red"]
-Tribünde hiç ilginç bir aniniz geçtimi?[/COLOR]
-Unutamadiğim 2 anim var 2004-2005 sezonunda Kayseride oynadiğimiz ve 2-2 berabere biten maçta 4 arkadaşla Sivas Caddesi kale arkasindayiz dakika 90+5 Galatasaray 2-1 önde köşe vuruşu kullandik Gökhan Ünal in attiği Kafa golüyle 2-2 lik beraberliği yakalidiğimizda o anki gol sevinciyle yanimda arkadaşimin montunu parçalamişim.Golden 1-2 dakika sonra arkadaşima baktim paramparça bi haldeydi ne oldu dedim sen parçaladinya dedi o ve Az Alkmaar maçindaki gol sevincim 15. siradan en alt tribüne nasil indim onu hala çözemedim
-Unutamadiğiniz maçlar hangileri?
Kayserispor: 1 Sakaryaspor :0
Kayserispor:2 Galatasaray:2
Kayserispor:6 Samsunspor:3
Kayserispor:7 V.Manisa:2
Kayserispor:1 AZ Alkmaar:1 + Ragip in kaçirdiği gol
Kayserispor: 2 Fenerbahçe :2
-Favori sözünüz nedir?
-Çilginlar Misali Sevildiğini Bil Yeter !!
-Futbolcu olsaydiniz hangi futbolcuyla yan yana oynamak isterdiniz?
-Futbolcusunu bilmem ama kesinlikle Kayserisporda oynamak isterdim
-Para mi aşk mi? (klasik bir soru)
-Para Her zaman Bulunur
-Yaklaşik 2.5 ay sonra askere gideceksin neler hissediyorsun?
-Valla Sizlerden ve Takimimdan ayri kalacağima ve Yeni Stadimizin açilişinda olamayacağima çok üzülüyorum.
İnşallah Askerliğim Süper Lig takimi bulunduran bir İl e düşer.
Vatani Görevden kaçiş yok
-Evet Sevgili FATİH bu röportajda zaman ayirdiğin için teşekkür ederim...
-Ben Teşekkür Ederim…Kardeşim
|
|
|
| İFFHS-Erciyes Sıralamada Kayseriyi geçti |
|
Yazar: police - 04.09.2007, 19:09 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (30)
|
 |
Uluslarasi Futbol tarihi ve İstatistikleri Federasyonu tarafindan yapilan değerlendirmede Kayserispor düşüşünü sürdürürken listeye bir başka Kayseri takimi Erciyesspor hizli bir giriş yapti.
Türk takimlarinin siralamadi yeri şöyle;
Beşiktaş 32. eski sirasi 74.
Fenerbahçe 35. eski sirasi 46.
Galatasaray 109. eski sirasi 114.
Trabzonspor 175. eski sirasi 117.
Erciyesspor 274. eski sirasi 377.
Kayserispor 278. eski sirasi 139.
İlk sirada bir değişiklik olmadi Sevilla hala birinci.
yanliş yere ekledim kusura bakmayin.
|
|
|
| İspanya Bu Golü Tartışıyor ! |
|
Yazar: RSA - 04.09.2007, 17:49 - Forum: İspanya Ligi
- Yorum (7)
|
 |
İspanya bu golü tartişiyor!
İspanya 1. ligi La Liga'nin 2. haftasinda Barcelona evinde Athletic Bilbao'yu 3-1 mağlup etti. Nou Camp'ta oynanan mücadelenin gollerini 7 ve 35. dakikalarda Ronaldinho, 70. dakikada Susaeta ve 73. dakikada yeni transfer Yaya Toure kaydetti.
Hafta arasinda Gamper Kupasi'nda da Inter'e 5 gol atan Barcelona bu maçta da 3 gol kaydetti. Maçin 77. dakikasinda Marquez ve 79. dakikada konuk takimdan Koikili kirmizi kartla oyun dişinda kaldilar.
Maçin 73. dakikasinda ceza sahasi dişindan Yaya Toure'nin sert şutunda, top üst direğe çarparak çizgiye düştü ve geri çikti. Hakem önce golü vermeyerek maçi devam ettirdi ancak 1 dakika sonra yardimci hakemin sahanin ortasina doğru koşmasi üzerine golü verdi.
Golün ardindan 2 de kirmizi kart çikartan hakem, İspanya'da haftanin en çok tartişilan ismi oldu.
[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=_YVia4xtzPs[/YOUTUBE]
kaynak:Milliyet
|
|
|
| Ümit Aydın ve Halit Güven Kocabal İstanbulspor'da |
|
Yazar: 388638 - 04.09.2007, 15:26 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (6)
|
 |
İstanbulspor'a 4 Süper Lig takviyesi
TFF 1. Lig takimlarindan İstanbulspor'un sportif danişmani Saffet Sancakli, ligde ilk 2 hafta iyi sonuçlar alamayinca kadrolarini 4 oyuncuyla takviye ettiklerini söyledi.
Sancakli, yapmiş olduğu açiklamada, Gaziantepspor'dan Tamer Tuna, Sivasspor'dan Cem Karaca, Kayserispor'dan Ümit Aydin ve Kayseri Erciyesspor'dan Halit Güven Kocabal'i transfer ettiklerini belirterek, ''Süper Lig'de oynayan 4 oyuncuyu alarak kadromuzu güçlendirdik. Bu oyuncular, TFF 1. Lig için üst düzey oyunculardir'' dedi.
Ligde ilk 2 hafta istedikleri sonuçlari alamadiklarini kaydeden Saffet Sancakli, ''İlk 2 hafta istediğimiz sonuçlari alamayinca, 4 oyuncu alarak kadromuza takviye yaptik. Bu oyuncular 1-2 haftaya kadar takima katilir. Lige kötü başladik ama bu transferlerle güçlenip, Turkcell Süper Lig'e çikmak istiyoruz'' diye konuştu
|
|
|
| Kemaloğlu: Takım Rayına Oturuyor |
|
Yazar: 388638 - 04.09.2007, 15:20 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (4)
|
 |
Kemaloğlu: ''Takim rayina oturuyor''
Kayseri Erciyesspor Kulübü Başkani Enver Kemaloğlu, takimin yavaş yavaş rayina oturduğunu söyleyerek, "İstanbulspor karşilaşmasinda Kayseri Erciyesspor takimi tek bir atakta 55 pas yapmiştir ve bu durum takimin iyiye gittiğini gösteriyor" dedi.
Kulüp Başkani Kemaloğlu, yapmiş olduğu açiklamada, takimin bir aile havasi içerisinde olduğunu ve bu durumun daha iyiye gittiğinin işareti olduğunu belirtti. Kemaloğlu, "Takim yavaş yavaş rayina oturuyor. 20 futbolcunun takima alişmasi kolay değil. Ben umut ediyorum ki 3 hafta sonra takim daha iyi olacaktir. Gençlerin ağabeylerine olan saygisi nedeniyle tam bir aile havasi var. Çoğu alt yapidan gelme çocuklar ve çok iyi performans gösteriyorlar. Tam bir kolej takimi olan Kayseri Erciyesspor nizami hareket edip, kontrollü atağa kalkiyor. İstanbulspor karşilaşmasinda Kayseri Erciyesspor bir atakta 55 pas yapmiştir. Bu son derece güzel bir durum. Seyirciler bizim 12. adamimiz. Tabi ki taraftarlarin desteği, sivil toplum örgütlerinin, işadamlarinin maddi ve manevi desteği çok önemli. Destek olunmazsa çocuklar hayal kirikliğina uğrayacaklardir" diye konuştu.
|
|
|
| Erciyes Yedek Ağırlıklı |
|
Yazar: 388638 - 04.09.2007, 15:16 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (17)
|
 |
Erciyes yedek ağirlikli!
TFF Birinci Lig ve UEFA ön eleme maçlarindaki başarisiyla dikkat çeken Kayseri Erciyesspor, yarin (Çarşamba) Fortis Türkiye Kupasi'nda Türk Telekom'la karşilaşacak. Teknik direktör Mehmet Bulut, Türk Telekom maçinda sahaya yedek ağirlikli kadro çikartacak
Türk Telekom maçinin hazirliklarini tamamlayan Kayseri Erciyesspor Başkent'e gitti. Teknik direktör Mehmet Bulut, UEFA ve Lig maçlarindaki başarili performansi Fortis Türkiye Kupasi'nda da sürdürmek istediklerini söyledi. Bulut, "Eğer bugün UEFA'da oynuyorsak bunu geçen sezon Fortis Türkiye Kupasi'nda final oynamamiza borçluyuz. Bu nedenle, Fortis Türkiye Kupasi'na da önem veriyoruz. Geniş bir kadroya sahibiz ve 3 cephe de başariyi hedefliyoruz" diye konuştu.
Teknik direktör Mehmet Bulut, Türk Telekom maçinin ardindan Pazar günü de ligde Samsunspor'la karşilaşacaklarini belirterek, "Yoğun bir maç trafiği yaşiyoruz. Ama amacimiz, Tel Aviv ve İstanbulspor maçindaki performansimizi daha da artirarak yolumuza devam etmek" iddiasinda bulundu. Kaptan İlhan da, İstanbulspor maçi öncesi futbolcularla toplanti yaparak, "Tel Aviv maçindan daha iyi oynamaliyiz. İstanbulspor ne kadar koşarsa biz daha çok koşmaliyiz ve Tel Aviv maçinin tesadüfi olmadiğini göstermeliyiz" diye karar aldiklarini hatirlatarak, "Lige çok iyi başladik. UEFA'da tur atladik. Şimdi bize yakişan Türk Telekom'u da yenip Fortis Türkiye Kupasi'nda da bir üst tura yükselmek" ifadesini kullandi.
KOLASINA DA OLSA KAZANMAK İSTERİZ
Kayseri Erciyesspor yöneticisi İskender Beluk ise, tüm kulvarlarda hedef kovaladiklarini söyledi. Kayseri Erciyesspor'un prensip olarak tüm maçlara kazanmak için çiktiğini belirten Beluk, "Kolasina da oynasak kazanmak istiyoruz. Amacimiz 3 kulvarda da yakaladiğimiz bu havayi sürdürmek. Türk Telekom'u yenip, hafta sonu da Samsunspor deplasmanindan 3 puanla dönerek, seriyi sürdüreceğiz" diye konuştu.
|
|
|
|