Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 77 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 75 Ziyaretçi)
Applebot, Bing

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 15
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 20
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 34
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 41
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 31
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 31
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 29
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 09:55
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Seyit İçgül ve İlhan Parl...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
11.06.2026, 00:08
» Yorum 0
» Okunma 34
kayserispor.org
Başkan Nurettin Açıkalın ...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
10.06.2026, 12:04
» Yorum 0
» Okunma 22

 
  Kazim Seker
Yazar: varos38 - 01.09.2007, 23:34 - Forum: Eski Futbolcularımız - Yorum (2)

Kazim Seker

D. Tarihi: 06.06.1982
Yasi: 25
Boyu: 1,79
Uyrugu: Türkiye
Mevki: Orta Saha / Ön Libero
Kontrati: 2008e kadar

oynadigi Takimlar:
07/08 Türk Telekomspor Kayseri Erciyesspor
06/07 Kayseri Erciyesspor Türk Telekomspor kiralik
05/06 Türk Telekomspor Kayseri Erciyesspor

Bu konuyu yazdır

  Ömer Közen
Yazar: varos38 - 01.09.2007, 23:31 - Forum: Eski Futbolcularımız - Yorum (2)

Ömer Közen

D. Tarihi: 21.08.1981
Yasi: 26
Boyu: 1,79
Uyrugu: Türkiye
Mevki: Orta Saha / Sol Kanat
Kontrati: 2009a kadar

oynadigi Takimlar:
07/08 Istanbulspor Kayseri Erciyesspor
06/07 Kayseri Erciyesspor Istanbulspor kiralik
05/06 Kayserispor Kayseri Erciyesspor
03/04 Gaziantepspor Kayserispor

Bu konuyu yazdır

  Kafkas: "1 puan mutlu etmedi"
Yazar: varos38 - 01.09.2007, 23:19 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (21)

"1 puan mutlu etmedi"

Kayserispor Turkcell Süper Lig'in 4. haftasinda deplasmanda Beşiktaş ile golsüz berabere kalirken, Kayserispor çaliştiricisi Tolunay Kafkas, maçin ardindan yaptiği açiklamada, beraberlikten mutsuz olduğunu belirtti.

Sözlerine, Beşiktaş'a Şampiyonlar Ligi'nde başarilar dileyerek başlayan Kafkas, alinan beraberlikten mutsuz olduğunu ama Beşiktaş'tan alinan 1 puanin altin değerinde olduğunu söyledi.

Kendisi için önemli olanin; takiminin hirçin, mücadele eden bir karaktere bürünmesi olduğunu ve özellikle ilk yarida iyi bir oyun sergilediklerini ve bu özellikleri gösterdiklerini belirtti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kayserispor'un genç teknik direktörü Tolunay Kafkas ise Beşiktaş'tan alinan 1 puanin bile altin değerinde olduğunu belirterek iyi bir futbol izlettirdiklerini savundu.

Tolunay Kafkas LİG TV'ye şu açiklamalari yapti: "Ben önce Beşiktaş camiasina Avrupa'da başarilar diliyorum. Net pozisyonlara girdik atamadik. İyi bir Kayserispor izlettirdik. İkinci yari Beşiktaş daha iyi oynadi. Buna karşin pozisyon vermedik. amamcimiz kontra yakalamakti. İstediğimiz pozisyonlari bulduk. ama Beşiktaş'tan alinan 1 puan altin değerindedir.

Bizim oyunculuktaki yapimiz da savaşçilik ruhuydu. Yine ayni mücadelemiz devam ediyor. İlerleyen haftalarda çok daha iyi olacağiz. Biz iyi bir takimiz"

Bu konuyu yazdır

  Hurma: "1 puandan memnunuz"
Yazar: varos38 - 01.09.2007, 23:15 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (12)

"1 puandan memnunuz"

Kayserispor, Turkcell Süper Lig'in 4. haftasinda deplasmanda Beşiktaş ile golsüz berabere kalirken, Kayserispor Genel Menajeri Süleman Hurma alinan 1 puandan dolayi memnun olduğunu söyledi.

Beşiktaş gibi güçlü bir ekip karşisinda net pozisyon bulduklarini da ifade eden Hurma, "Böyle büyük bir rakibe karşi yakaladiğiniz pozisyonlari değerlendirmelisiniz." dedi.

Maçin ardindan fazla konuşmayan Hurma, son olarak herkese ne kadar dinamik bir takim olduklarini gösterdiklerini belirtti.


--------------------------------------------------------------------------------------------

Beşiktaş Kayserispor maçinin ardindan açiklamada bulunan Kayserispor menajeri Süleyman Hurma "En az 4 net gol pozisyonumuz vardi ama bunlari değerlendiremedik. Aldiğimiz 1 puan da bizim için iyidir" dedi.

İlk yarida çok net pozisyonlar yakaladiklarini belirten Hurma "Beşiktaş'in Bobo'nun kafa vuruşu dişinda net bir gol pozisyonu yoktu. Biz bugün burada ne kadar iyi bir takim olduğumuzu gösterdik. Beşiktaş deplasmani çok zordur ve bizde 1 puan aldiğimiz için mutluyuz" dedi.

Bu konuyu yazdır

  Kayseri'de elektrik kesintisi
Yazar: 38alperen - 01.09.2007, 18:23 - Forum: Diğer Haberler - Yorum (2)

Kayseri ve Civari Elektrik T.A.Ş. tarafindan, bakim ve onarim çalişmalari nedeniyle bazi bölgelerde elektrik kesintisinin yapilacaği açiklandi.

Yapilan açiklamada , indirici trafo merkezlerinde yapilacak periyodik bakim ve onarim çalişmasi nedeniyle bazi yerleşim birimlerine 6 saat süreyle elektrik verilemeyeceği bildirildi. 01 Eylül 2007 Cumartesi günü 09:00-15:00 saatleri arasinda şu mahallelerde elektrik kesinsinin yaşanacaği belirtildi:

"Yeşil Mahalle'nin bir bölümü, Hilal Mahallesi, Zümrüt Mahallesi, Hoca Ahmet Yesevi Mahallesi, Seyrani Mahallesi, Şirinevler Mahallesi, Yenişehir Mahallesi, Barbaros Mahallesi, Gaziosman Paşa Mahallesi, Yavuzlar Mahallesi, Beşparmak ve Yunus Emre Mahalleleri, Yeni Mahalle'nin Fuardan meydana kadar olan bölümü, Sümer Mahallesi, Erciyes Üniversitesi Sümer Kampusü, Yenidoğan Mahallesi"

02 Eylül 2007 Pazar günü 09:00-15:00 saatleri arasinda ise elektrik verilmeyecek mahalleler şöyle: "Küçükali Mahallesi, Aydinlikevler Mahallesi, Hürriyet Mahallesi, Osmanli Mahallesi, Selçuklu Mahallesi, Danişmentgazi Mahallesi, Çifteönü ve Tahirağa Mahalleleri, Demirciyazisi, Yeniköy Siteleri, Beştepeler, Kaski su pompalari, Orta Anadolu Fabrikasi, Hacilar İlçesi, Hes Kablo, Has Çelik, Hes Fibel, Hes Makine Fabrikalari, Hacilar, Sakar, Kiziltepe, Karacaören, Güney Mahrumlarin bir bölümü, Altinoluk Mahallesi, Hacilar belediye su pompalari, Arem Emaye, Özmenteşe Fabrikalari, Sakar Çiftliği Köyü, Zincirli ve Işik Bağlari ile İnecik, Kükürt, Obruk, Beğendik Bağlarinin bir kismi"

Kayseri ve Civari Elektrik T.A.Ş.'den yapilan açiklamada bakim-onarim çalişmalarinin daha erken bitmesi durumunda belirlenen saatten önce elektrik verilebileceğini, yapilan bu çalişmalarla enerji kayip ve kaçaklarinin en aza indirilerek, tüketicilere daha kaliteli ve kesintisiz enerji verilmesinin amaçlandiği kaydedildi


kaynak: http://www.kayseriliyim.com/

Bu konuyu yazdır

  Motta Atletico Madrid'e uçtu...
Yazar: slh_ak - 01.09.2007, 13:54 - Forum: İspanya Ligi - Yorum (4)

Motta Madrid'e uçtu...

..... Barcelona'dan ayrilmak istediğini her firsatta dile getiren ve bir ara Beşiktaş'in da bir ara transfer gündeminde yer alan Thiago Motto, Atletico Madrid ile anlaşti. Barcelona, Yaya Toure'nin transferinden sonra takimdaki sikintilari artan Motta'yi 2.7 milyon avro karşiliğinda Atleticio Madrid'e satmayi kabul etti.

..... Atletico Madrid'te önemli bir diğer gelişme ise Riquelme'nin transferi. Villereal'in antrenörü Manuel Pellegrini ile sorunlar yaşayan Riquelme'nin transferin son gününde Atletico Madrid ile sözleşme imzalamasi bekleniyor
:cray::cray::cray:

kaynak = sporx

Bu konuyu yazdır

  Medya ve Anadolu Takımları
Yazar: yubaha - 01.09.2007, 13:00 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (11)

ya ben hayret ediyorum tarih yaziyoruz uefa da bir üst tura cikiyoruz bir allahin kulu haber yapmiyor. gazetelere bakiyorsunuz maksimum 2 satir tebrikler erciyes. hadi onada tamam dedim bugun yine gazete aldimki a.madride yorumlar ne diye fanatik baş sayfada eser yok erciyes adina. gecen gün trt ye 10-15 tane mail attim stadyum programinda birazcik değindiler. yani anlamak güç sonra anadolu ve türk futbolu neden gelişmiyor diye yakiniyoruz. bu konuda belki bişeyler yapabiliriz arkadaşlar yorumlarinizi bekliyorum...

Bu konuyu yazdır

  Yazıklar Olsun
Yazar: kasist - 01.09.2007, 12:13 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (7)

enex-ks

wayyy bea ...Bu laflari unutmayin necati ve Tutkumsun biz dengesiz biz kötüyüz doğru bağirmak kötü demi....sizin gibi cekirdek citmemiz lazim...BU LAFLARİ UNUTMAYIN......

walla ben erciyesde hiç bişi görmedim..omuz omuza cekirdek citen vardi

since 66
kapat aga bence çünkü bunlar ruhsuz!!!!!!!!

since 66

bencede enes erciyes omuz omuza çekirdek çiten wardi

ctasarm_ks
yanlis yazmissin kayserimadrid el ele

since 66
uzatma megs misin nesin herkesin hür iradesi war istediğini destekler
ben 4ekim erciyes_MADRİD maçinda madrid i destekliom forza MADRİD

merdanbey
Onlar ağlayadursun, biz yolumuza bakalim, forza madrid

Bu yukarida yazilanlar bu sitede bir maç topicinden hem de Tüm Türkiyenin ERCİYESİN ZAFERİNİ kutladigi bir maç topicinden...

Benim hakkimda yazilanlar nasil buraya konu olmuş anlamiş degilim... siteye 2 gündür giremiyorum çünkü sesim yok evet ses yok neden Çünkü ERCİYES maçinda 90 dakika bagirdik biz maç sonrasi 1-5 saat konvoy ile tüm sehri gezdik yine bagirdik.. Meydan da meşale yaktik Erciyesin zaferini kutladik... Arkamizdan birileri yaptiklarimizi görmemezlikten geliP ÇEKİRDEKÇİ ZAVALLILAR diye bize laf sokmuşlar...

VE en kötüsü forza madrid yazarak seviyelerini takim sevgilerini göstermişler...

Bu yazilanlar bu sitede üye oldukça ve byle seviyesizliklere prim verildikçe ben ve benm gibi düşünenler bu siteye girmeyeceklerdir...

O gun maçta bize tek sahit ERCİYES KALE ARKASINDA OTURAN TARAFTARLARDIR.. ayrica 5 saat birlikteligimizde hep yanimizda olan site üyelerinden MAVİSAKAL arkadasimizdir...

Şimdi ben bir tepkimi eleştirimi ve bize yapilan haksizliklara cevap vermek için bu konuyu açtim... Modlardan ricam bu konu kitlenmesin ben bu konuda tartisma yapmiycam yazilanlar ortada kim hakli kim haksiz ortada şu an agliyarak bunlari yaziyorum ses soluk olmadan 2 gün geçirmiş 25 kişinin hissettiklerini yaziyorum

BİR ŞEHRİN TAKIMINI SEVMEK ONUN ZAFERİNİ KUTLAMAK SUÇ OLMUŞ...
YAZIKLAR OLSUN...

Bu konuyu yazdır

  Hamburgtan sevgilerle...
Yazar: ocean - 01.09.2007, 12:12 - Forum: Gurbetteki Taraftarlarımız - Yorum (24)

Foruma üye olali yarim saat oldu ve bu basliga ilk yazmak bana kismet oldu.

Burda Hamburgta su anda 3-5 kisiyiz ama ilerde artabilir.

Ama burda Bircok Kayserili hemserimiz var...

Erciyesin Hamburgla eslesmesini istedim maca gidebilmek icin olmadi insallah gruplarda Hamburgla eslesiriz !
(Yani Atleticoyu eleyecegiz Insallah Allahin izniyle...)

HAMBURGTAN SEVIGILERLE...

Hamburglu38 (Nickim sizi sasirtmasin burda yasiyorum diye Hamburglu oldum yoksa Aslim Kayseridir ve ben Kayseriliyim Cok Sükür ! )

Bu konuyu yazdır

  Ercİyes'e BoĞa Çikti
Yazar: trabzonsporfan - 01.09.2007, 11:32 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (13)

Erciyes'e boğa çikti!

Tel Aviv'i eze eze geçen temsilcimiz, UEFA Kupasi 1. turunda Atletico Madrid ile eşleşti.
31.8.2007

‘Maccabi çok sevinmişti ama’
Türkiye Kupasi finalisti olarak katilmaya hak kazandiği UEFA Kupasi’nda önceki akşam Maccabi Tel Aviv’i yenerek tarihi bir zafere imza atan Erciyesspor’un 1. turdaki rakibi de belli oldu. Mavi-Siyahlilar, Avrupa devi Atletico Madrid ile eşleşti. İspanyol ekibinin temsilcileri kuranin ardindan büyük sevinç gösterilerinde bulunamadi. Çünkü, Tel Avivli yoneticiler, ikinci tur kuralari çekildikten sonra mutluluktan havaya firlamişti...

Monaco’da gündem; Erciyes
Monaco’da dün çekilen kuralarda da, gündemde Kayseri Erciyesspor vardi... UEFA Asbaşkani Şenes Erzik, herkesin kendisine, “Bu Erciyes kim? Hangi şehirden?” gibi sorular sorduğunu belirtip, “İnanin Maccabi Tel Aviv’i safdişi birakmalari büyük olay. Herkes bu takimi merak ediyor” dedi. Erciyesspor Genel Menaceri Erdem Kemaloğlu ile İkinci Başkan Nurettin Aslan, “Büyük takim diye erken pes etmek yok. Tel Aviv maçi gibi vargücümüzle oynayacağiz” diye konuştular.

Erciyes, İspanyol ekibiyle ilk maçi 20 Eylül’de deplasmanda, rövanşi ise 4 Ekim’de Türkiye’de oynayacak.

Takim kadrosu
Kaleci
Abbiati
Gomez
Leo Franco
Defans
Fabiano Eller
Ibanez
Lopez
Pernia
Castro
Seitaridis
Orta Saha
Raul Garcia
Luccin
Maniche
Costinha
Rodriguez
Loureir
Motta
Riquelme
ForvetAguero
Mista
Simao
Forlan
Luis Garcia
Jurado
Nobrega
Reyes

KünyesiKuruluş Tarihi: 1903
Stat: Vicerto Calderon (55 bin)
Ülkesi: İspanya
Başkani: Enrique Cerezo
Teknik direktörü: Javier Aguirre
Renkleri: Kirmizi-Beyaz

Başarilariİspanya Lig Şampiyonluğu: 9
İspanya Kral Kupasi: 9
İspanya Süper Kupasi: 3
İspanya 2. Lig Şampiyonluğu: 1
Kitalararasi Kupa: 1
Şampiyon Kulüpler Kupasi: 1

İdeal 11’i
Leo Franco
Seitaridis
Pernia
Perea
Ibanez
Rodriguez
Aguero
Maniche
Raul Garciax
Forlan
Simao
kaynak:fanatik

Bu konuyu yazdır