Üye No : 2823
Yorumları: 1,866
Konuları: 25
Kayıt Tarihi: 16.03.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Sadece Kayseri Takimlari Ulan..!
Franco Dario Cangele
Üye No : 2814
Yorumları: 3,994
Konuları: 229
Kayıt Tarihi: 02.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ne yapilabilir desek öneriler nelerdir onlari konuşalim
mesela afiş asilabilir v.bb bizde yardim edebilriiz
Üye No : 2814
Yorumları: 3,994
Konuları: 229
Kayıt Tarihi: 02.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
evet site reklamlari yapilabilir pankartlara sahin abi yapar o işin ustasi iyi pankart yapiyor
başka neler yapilabilir kayseri bayraklari asilabilir
Üye No : 2829
Yorumları: 643
Konuları: 8
Kayıt Tarihi: 31.05.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
maca girmeden bir kac gönüllü ufak ufak kagitlar hazirlayip davamizi anlatsin genc cocuklara verip memleket milliyetcilik dugularin hitap etsin
Üye No : 2395
Yorumları: 4,250
Konuları: 152
Kayıt Tarihi: 09.07.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
1 gönderide 1 teşekkür aldı
siz bu kafayla giderseniz 1 arpa boyu yol alamzsiniz. Sadece Kayserisporlularmiş. Dİğer takim taraftalari gelse ne olur yani. Onlarada orta sahada konu açilir. orda tartişilir. Hiç yenilik taraftari değilsiniz. Belki bu sayede bu arkadaşlar Kayserispora sempati duyacaklar. Bekli FB, GS, BJK inadindan vazgeçip memleketlerinin takimini destekleyecekler. Biraz matikli olun, biraz anlayiş gösterin be.
Kayserispor
Üye No : 291
Yorumları: 101
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Erciyesi olunmaz Erciyesli doğulur cümlesi ne kadar doğrudur acaba?
[SIGPIC]http://forum.kayserispor.org/image.php?type=sigpic&userid=312&dateline=1189184530[/SIGPIC]
Üye No : 346
Yorumları: 938
Konuları: 83
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
04.08.2010, 16:35
(Son Düzenleme: 04.08.2010, 16:50, Düzenleyen: liberty.)
1. mesajdaki ilginç durumun nedeni ney bu duyarli ve güzel konuyu açan arkadaş forumdan men edilmiş açtiği ve anlattiği konu güzel böyle güzel kayseri sporla ilgili konu açan arkadaş nasil bir kabahat işlemiş olabilir ki kayserispor forumundan men edilsin sadece merak
üzerinde çizgi var ve forumdan men edilmiş diyor krndisi yok ama açtiği güzekl konu gündem de
Arkadaş bir nevi kendisinin bu forum sayesinde kayserisporlu olduğunu anlatmiş sonunda bu forum kedisini men etmiş ama eminim ki arkadaş keyserispor forumundan men edilmesiyle kayserispordan soğutmamiştir kendisini çünki bu sevgi öyle bir şeyki bir kez girsin bir daha çikmaz