Üye No : 603
Yorumları: 1,016
Konuları: 31
Kayıt Tarihi: 18.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
sahtekarlara bide biz koyup bank asya ya yollamak farz oldu
ANADOLU KAPLANI KAYSERÝSPOR
Üye No : 2700
Yorumları: 4,735
Konuları: 5
Kayıt Tarihi: 05.02.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
güney üstteyim, uguru devam eder insallah yine kazaniriz
Üye No : 2736
Yorumları: 3,871
Konuları: 173
Kayıt Tarihi: 03.03.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Muratt yazdı:TV1 in maç için hazirlamiş olduğu tanitim filmi...
http://www.facebook.com/video/video.php?...6&comments
Ben beğendim...
OKTAY ENSARInin haber yaptigi fanatik gazetesi
muhtemelen ensarinin yaptigi haberde
bu TV1 videosu haber yapilmis
caktirmadan her zaman oldugu gibi olumsuz yonden bakilmis
kanalin Recep Mamurun oldugu
15 dakikada bir videonun dondugu on plana cikarilmis
taraftari ateslemeye calisildigi falan
ya oktay kayserispordan sana ekmek cikmaz
birak artik her olayi olumsuz yansitmayi
galibiyetlerde bile bardagin bos kismini haber yapiyorsun
en olumlu kayserispor olayinin olumsuz yonunu haber yapiyorsun
kayserili degilsin ama
ekmek yedigin sehire ihanet etme bari
[SIGPIC][/SIGPIC]"NE MUTLU TÜRKÜM DÝYENE"
Üye No : 2752
Yorumları: 3,724
Konuları: 59
Kayıt Tarihi: 28.10.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Çok gereksiz şu Hagi'ye tepki olaylari.. Maça odaklanmak varken; Hagi'yle mi uğraşacağiz?
Boş iş..
Üye No : 578
Yorumları: 1,145
Konuları: 17
Kayıt Tarihi: 16.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Arkadaş bu memlekette ne kadar kansiz, şerefsiz insan varmiş ya.Lanet olsun...
"Top bizdeyken onlar gol atamaz."
J.Cruyff
Üye No : 7
Yorumları: 5,885
Konuları: 126
Kayıt Tarihi: 25.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bizim meleketin halen büyük takim görme sevgisi bitmemiş.
Görmek istediği takimda da bir yildiz olsada içim yanmasa...