Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 13. Hafta | Kayserispor 0-0 Galatasaray
dr38 yazdı:ağzina bir x atilirsa daha kolay anlaşilir diye düşünüyorum...

bence haginin üzerine tümden bir "x" cekilsin
adami sevmedigimiz anlasilir.. sonrada millet o yazinin manasini düsünür..
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
sahtekarlara bide biz koyup bank asya ya yollamak farz oldu
ANADOLU KAPLANI KAYSERÝSPOR
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
güney üstteyim, uguru devam eder insallah yine kazaniriz
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Muratt yazdı:TV1 in maç için hazirlamiş olduğu tanitim filmi...

http://www.facebook.com/video/video.php?...6&comments

Ben beğendim...
OKTAY ENSARInin haber yaptigi fanatik gazetesi
muhtemelen ensarinin yaptigi haberde
bu TV1 videosu haber yapilmis
caktirmadan her zaman oldugu gibi olumsuz yonden bakilmis
kanalin Recep Mamurun oldugu
15 dakikada bir videonun dondugu on plana cikarilmis
taraftari ateslemeye calisildigi falan

ya oktay kayserispordan sana ekmek cikmaz
birak artik her olayi olumsuz yansitmayi
galibiyetlerde bile bardagin bos kismini haber yapiyorsun
en olumlu kayserispor olayinin olumsuz yonunu haber yapiyorsun
kayserili degilsin ama
ekmek yedigin sehire ihanet etme bari
[SIGPIC][/SIGPIC]"NE MUTLU TÜRKÜM DÝYENE"
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
KHS38 yazdı:bence haginin üzerine tümden bir "x" cekilsin
adami sevmedigimiz anlasilir.. sonrada millet o yazinin manasini düsünür..

Evet Hagi nin resmi anlamsiz. Ya ismine carpi konulsun yada hic resmi konmasin bence..
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Çok gereksiz şu Hagi'ye tepki olaylari.. Maça odaklanmak varken; Hagi'yle mi uğraşacağiz?
Boş iş..
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Furkan'i gectik ama Hasan Ali'den haber yokmu yav? Sad
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Gol attiktan sonra şöyle pankart açmak lazim: hAGI var mi hAGI Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
KHS38 yazdı:ki böyle olacagi kuvvetle muhtemel.. kendi kalemize gol atmis oluruz bence
pankart sadece anlayana Smile

Bizim amacimizda o anlasin zaten kardeş Big GrinD Başkasi anlasa ne anlamasa ne Big GrinD

Metrajzede yazdı:Rumencede İngilizceden farkli olarak fazladan E'mi varmiş Big Grin
Şota pankartindaki gibi bu pankartinda altindan çikip bu seferde Hagiiii die bağirmican dimi :p

Maçta olaydim bağirirdim ama Şota' ya bağirdiğim gibi değil. Hagiiii biiiiiiiippppppppp gibisinden olurdu bu bağrişlarim...:O:O
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
haso yazdı:OKTAY ENSARInin haber yaptigi fanatik gazetesi
muhtemelen ensarinin yaptigi haberde
bu TV1 videosu haber yapilmis
caktirmadan her zaman oldugu gibi olumsuz yonden bakilmis
kanalin Recep Mamurun oldugu
15 dakikada bir videonun dondugu on plana cikarilmis
taraftari ateslemeye calisildigi falan

ya oktay kayserispordan sana ekmek cikmaz
birak artik her olayi olumsuz yansitmayi
galibiyetlerde bile bardagin bos kismini haber yapiyorsun
en olumlu kayserispor olayinin olumsuz yonunu haber yapiyorsun
kayserili degilsin ama
ekmek yedigin sehire ihanet etme bari

Şahsen tanimiyorum ama yanliş hatirlamiyorsam doğan ajansin kayseri muhaberi birde gazetecilerin genel ilkesi teşbihte hata olmaz köpeğin insani isirmasi haber değil insanin köpeği isirmasi haberdir ilkeleri vardir.

haberci olarak ona gereken tersi,diğer şekilde zaten yaptiği haber reyting almaz.

Densizin bir tanesi çiksa telefonu haginin kafasina atsa ondan sonra ne olacak taraftari gaza getirmek için ortami germek mantikli gelmiyor bana.

Her zaman taraftara sallayan mamurun da taraftari costurmaya çalişmasi enteresan .
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Arkadaş bu memlekette ne kadar kansiz, şerefsiz insan varmiş ya.Lanet olsun...
"Top bizdeyken onlar gol atamaz."
J.Cruyff
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
gs li şerefsizler 2,30 da ipeksarayda imza dagitacakmis Angry
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Kapali Kale yeni beste yapmiş çok hoşuma gitti..
Helal olsun yüreklerine sağlik..

ŞAPMİYONLUK İSTİYORUZ
BUDUR BİZİM TEK ARZUMUZ
OLACAĞIZ BİLİYORUZ
SİZE GÜVENİMİZ SONSUZ
OLEY OLEY OLEY OLEY OLEEEEEY

İzleyip EZBERLEYELİM..

http://www.facebook.com/video/video.php?...4&comments
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Kadir Has Stadi ful çekecek!



von Kayserispor Aşkina 1 Milyon Taraftar, Sonntag, 21. November 2010 um 01:18


[Resim: 149920_10150334420900383_362060720382_15...8087_a.jpg]

Pazar günü Kadir Has Stadi'ndan oynanacak olan Kayserispor-Galatasaray maçina futbolseverler yoğun ilgi gösteriyor.Kayseri'de 'Has' maç!Süper Lig'in 13. haftasinda pazar günü Kadir Has Stadi'nda oynanacak olan Kayserispor-Galatasaray maçina futbolseverler yoğun ilgi gösteriyor.

33 bin 484 koltuk kapasiteli Kadir Has Stadyumu'nda maç saatine kadar biletlerin tamamen tükenmesi bekleniyor. Bu zorlu mücadelede Kayserisporumuz Galatasarayi yenip zirve iddiasini sürdürmek istiyor.

Kayserispor, Kadir Has Stadi'nda bu sezon oynanan maçlarda Fenerbahçe ve Beşiktaş'i yenerek eli boş göndermişti.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Bizim meleketin halen büyük takim görme sevgisi bitmemiş.
Görmek istediği takimda da bir yildiz olsada içim yanmasa...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | Bucaspor - KAYSERİSPOR muptela_38 53 5,416 21.05.2011, 19:47
Son Yorum: Zlatan38
  STSL 33. Hafta | Kayserispor - Gaziantepspor 38AhmetK.K 219 16,488 19.05.2011, 15:13
Son Yorum: itu_38
  STSL 32. Hafta | Eskişehirspor - Kayserispor 38AhmetK.K 212 16,097 08.05.2011, 18:14
Son Yorum: Yunus Emre
  STSL 31. Hafta |KAYSERİSPOR-Bursaspor 38AhmetK.K 151 12,104 02.05.2011, 21:07
Son Yorum: ali38_38
  STSL 30. Hafta |Galatasaray - KAYSERİSPOR muptela_38 206 16,245 25.04.2011, 23:14
Son Yorum: Emreg38
  STSL 29. Hafta | KAYSERİSPOR - Konyaspor muptela_38 314 21,775 19.04.2011, 00:30
Son Yorum: haso
  STSL 28. Hafta |Gençlerbirliği - KAYSERİSPOR muptela_38 269 20,455 12.04.2011, 15:49
Son Yorum: Cörekdere38
  STSL 27. Hafta |KAYSERİSPOR - Kasımpaşa muptela_38 496 39,754 06.04.2011, 10:44
Son Yorum: KürsatSandal
  STSL 26. Hafta | Beşiktaş 4-2 Kayserisporumuz Mariachi 287 19,726 21.03.2011, 15:05
Son Yorum: cangelemessi
  STSL 25. Hafta | Sivasspor 1-0 KAYSERİSPOR muptela_38 424 33,276 15.03.2011, 00:57
Son Yorum: chefchemiker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi