25.10.2010, 22:55
![[Resim: 2ep1xyt.jpg]](http://i53.tinypic.com/2ep1xyt.jpg)
WOW dan zafer teşkkürler güzel düşündün
![[Resim: erik.jpg]](http://s13.postimage.org/slijqm7c7/erik.jpg)
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
25.10.2010, 22:57
sekiztasin sucu yok biz onu sivaz sandik ahahahha
25.10.2010, 22:59
MAÇ P.TESİ OLDU KAYSERİSPORUM KARAKARTALLA ÇARŞININ ORRTASINA KARBON KAIDI KOYDU .
GELECEGÝN HÝKAYESÝ BUGÜNDEN YAZILIR
25.10.2010, 23:00
İçimizde şerefsizlere armağan olsun
25.10.2010, 23:12
Furkan macin adami
25.10.2010, 23:13
Shota Arveladze
Iste BUNU seviyorum
25.10.2010, 23:13
![]() Gecenin karesi! ![]() Sagdaki abla hic rahatsizlik duymadimi acep...? "Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
25.10.2010, 23:17
^^
Kardes takma kafana terbiyemi bozmak istemiyorum ama bi mac daha oynanir orda hahaha
25.10.2010, 23:20
Furkan Macin Yildiziydi cok kostu cok mücadele etti helal olsun ... Macin en kötüsü Moritzdi beni sinir krizine soktu resmen
25.10.2010, 23:21
Maaşallah takimimiza
25.10.2010, 23:23
Şehir olarak Şota ve oyuncularimiza güvenir,inanir ve her şartta destekleyip itici güç olursak
Erciyesin Zirvesine ve Boğaz Köprüsüne 2010-2011 Spor Toto Süper Lig Şampiyonu KAYSERİSPOR yazdiririz Emeği geçen herkesten ALLAH razi olsun.Aman Kasimpaşaya dikkat..!!
25.10.2010, 23:24
hasan ali klasiği yaşandi gibi geldi bana? mutluluk.............
25.10.2010, 23:27
Tum futbol programlarini donusumlu izliyorum..
Cogu serrrrrrrefsizler bejeke cok kotu, schuster soyle, guti boyle, bejeke etkisiz yorgun filan diyolar. Hic biri acaba neden etkisiz acaba Kayseri mi etkili oynadi diyemiyor. O yumrugunu hepsine gostereceksin Insallah SHOTA ARVELADZE
25.10.2010, 23:34
Macin en cok kosan ismi 11000 metreyle Andre Moritz
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|