Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
KHS38 yazdı:Skorbord fotografi var mi birisinde?
Hani bir ara mac istatistiklerini gösterdiler ya.. bir an icin cok gururlandim, Sekiztas'a karsi 61%lik topa sahip olma orani! Smile Big Grin

Valla öle ama stadyum programinda yorumcular nerdeyse besiktas yenerdi diyeceklerdi ama diyemediler utandilar Smile
Ordaki eski besiktasli metin harbi adam helal olsun besiktas hic oynayamadi dedi kivirmadi......

shuster yenebileceğini iddia edecekti nerdeyse Smile
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Öyle güzel bir mac olduki, pek keyifli olmamasina ragmen bir Kayserisporlu olarak 90 dk. heyecan icinde izledim maci. Macin son dklarina girilince artik tam beraberlige kendimi inandirmisken birden bire gol olur verdi. Gol olduktan sonra sevinemedim, sevinmek istemedim, cünkü dedim acaba bir ofsaytmi, acaba hakem vermez mi veyahut da belki inanamadim. Etrafimdaki tüm Istanbul takim hayranlari babam haric sonra bana sevinebilirsin gol oldu dediklerinde öyle bir ciglik atip ellerimi kaldirdimki ve mutlu oldum hemde cok mutlu oldum. Icimden de demistimki istermisin son dk da gol olsun tadindan yenmez olsun. Velhasil sonundada arkadaslarla da beraber güzelce yemek yedik baktigimiz dernekte ve herseyile muhtesem bir gün ve gece oldu. Sagol, Kayseri, sagol Shota, sagol Kayserisopr, sagol Furkan ve sagolsun tüm topcular ...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Buraya yaziyorum.Bu salaklar golün olduğu dakikada sahada 2 top var diyerek kural hatasi var derler, bizde g.tümüzle güleriz =)
"Top bizdeyken onlar gol atamaz."
J.Cruyff
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
ilkyari 61 39 top üstünlügü kayseride lig tv spikeri diyor aradan 3 dk geciyor ayni spiker cikip bunda yanlislik var diyor istanbula baglandik drumu düzeltdik diyor oranlar yüzde 50 50 diyor sanki 70 milyon görmemis gibi utanmasalar yendik diyecekler defansi kutlamak lazim süperdiler mehmet eren bugun cok kötüydü eskisine bakarak mac sirasinda kafam cimlere takildi acaba macdan önce yagmur mu yagdi kayseriye sanki buz pateninde oynadi takim bir cok atagimiz kesildi
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
mmd yazdı:Buraya yaziyorum.Bu salaklar golün olduğu dakikada sahada 2 top var diyerek kural hatasi var derler, bizde g.tümüzle güleriz =)

Markus amcamiz acikladi topun oyuna pozisyona etkisi olmadigi icin kural hatasi yokmus, hakem de topu görmüs zaten ve oyuna devam ettirme karari almis.

Sunu diyebiliriz üc puanin gelmesinde Allah yüzümüze bakti, yan, hakemde de orta hakemde pozisyonu kesebilirdi, birisi ofsayft düsüncesi ile birisi de ikinci top düsüncesinde, fakat hak yerini buldu iki penaltimiz verilmemisti ...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Golün son dakikalarda olmasi ayri bir keyif veriyor, topu bizim tribündeki taraftarlardan biri atti hakem golü vermeyecek diye çok korktum. Yavaş ve emin adimlarla ilerliyoruz, liderlik yakin şampiyonluk inşalllah
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Uzundur foruma yazmiyordum ama bu maçta bize yaşattiklari bu sevinç için tüm futbolcularimiza ve çiçeği burnunda hocamiza çok teşekkür ediyorum.

Memleketinin takimina sahip çikan, şampiyonluk kupalarina aldanmayip sadece ama sadece Kayserispor'u tutan tüm yürekli, onurlu taraftarlarimiza da ayrica teşekkür ediyorum. Ses falan kalmadi, o son dakika golündeki sevinci hiçbir şeye değişemem.

Aynen devam Kayserim.
Sen Öylesine Güzel Bir Cümlesin ki Sana Asla Nokta Koyamam,,,
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Macin ardindan bide 90 dk tekrarini izledim yine ayni zevki aldim Big GrinBig Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
zd99 yazdı:1-0 kazanacağiz.
Smile

müthiş bir zevk müthiş bir duygu. o net pozisyonlari değerlendiremedik(üzerimdeki formayi yirtildi!) içim içimi yiyordu ama 90+ da gelen gol...tarifi imkansiz.hele oyunla ilgisi olmasa da kenarda bir top vardi diye hakem golü vermeyecek diye o saniyelik an da pert oldum pert...

teşekkürler.

[bu arada bazi yazar bozuntulari stad yine boştu yazmişlar. bu gitmediğin bir tiyatrodaki izleyicisi sayisi hakkinda yorum yapman, ama tiyatronun oynanmamiş/ertelenmiş olmasi gibi birşey. 25 bin kişi vardi galiba...ee türkiye şartlarinda kim 25 bin kişiyi toplayabiliyor ki? fb-gs maçini çik bu hafta 15bin kişiden fazlaya oynayan kaç takim var? aa benim takip etmeyen takipçi yazarlarim... neyse keyfimi siz bile kaçiramazsiniz]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Hep Tahmin ettim sonuna kadar bu maçi alacağimizi ve 90+1 de attik helal olsun Kayserisporumm
[Resim: 6149taki_et.png]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
bu arada rüştü'nün yediği her golden sonra yan hakeme bakip " lan ofsayt olsa keşke be" bakişidir tebessüm ettiren. değil abicim değil, ofsayt değil.
buz gibi gol, herhangi bir tereddüt yok. geçmiş olsun ve önünüzdeki maçlara bakin.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
zd99 yazdı:bu arada rüştü'nün yediği her golden sonra yan hakeme bakip " lan ofsayt olsa keşke be" bakişidir tebessüm ettiren. değil abicim değil, ofsayt değil.
buz gibi gol, herhangi bir tereddüt yok. geçmiş olsun ve önünüzdeki maçlara bakin.

Big GrinBig Grin

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=r%C...sayt+umudu
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
CivilizationRev yazdı:Markus amcamiz acikladi topun oyuna pozisyona etkisi olmadigi icin kural hatasi yokmus, hakem de topu görmüs zaten ve oyuna devam ettirme karari almis.
Maçta sonra bi ara bizde öyle düşündük ama gol tam önümüzde oldu furkan kaleci ile birebirde idi rüştünün o topu gördüğünüde sanmiyorum beşiktaşli bir defans oyuncusuda yoktu etrafta ofsayt die hepsi durakladi geride kaldirlar bire bir kaldiğnda bende ofsayt verecek dedim hakem vermedi çildirdik.

bire birde olmasa büyük ihtimal o gol sayilmazdi

son olarak zaleyata ya bazen kizdiğim oldu ama zaleyetanin eksiliğini çok bariz hissettik gol atmasa bile ilerde top tutabilecek kimse yok du eğer ilerde top tutabilsek oyunu tamamen beşiktaşin ceza sahasina yikacağiz ama zaleyatanin eksikliğinde top sürekli orta alanda oynandi.

Ömer sadece koşmanin fotvet için yetmediğini görmesi gerek artik 2 yili bu yilida değerlendiremezse seneye kalirmi bilmem.Pozisizyon dahi alamiyor ara bir kaç koşu yapiyor ama boş gerçi bu maçta forvettten çok sağ tarafta oynadi ama verimsizdi.Zaleyata gibi onu besleyecek bir adam olmassa ömerin işi zor.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
zd99 yazdı:bu arada rüştü'nün yediği her golden sonra yan hakeme bakip " lan ofsayt olsa keşke be" bakişidir tebessüm ettiren. değil abicim değil, ofsayt değil.
buz gibi gol, herhangi bir tereddüt yok. geçmiş olsun ve önünüzdeki maçlara bakin.

Rüştünün bu tavrini psikanalizmde demleyip, rasyonalizmin paradigmal açilimlarinda süzdükten sonra bu hareketin altinda " kesin ofsayttir yoksa ben hayatta gol yemem " isimli düşünce olduğunu görebiliriz. bu hareketin kişinin kendine olan sonsuz güven duygusundan kaynaklandiği zaten tüm bilim adamlarinca biliniyor. ha bu tür hareketler rüştüye kisa vadede kazandirirken, uzun vadede dolarin düşüşü yatirimcilari düşündürüyor.

ekşi sözlükte bi eleman yazmiş çok güldüm :gulme:
[B][/B]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
bu ridvan dilmen dingili kayserispor iyi takim sert takim gencler falan diyo ama bursa ve trabzonun gerisinde kalir diyo görmüyomu ligin en iyi ayaga pas yapan takimini tamam trabzonu anladikta biz bursadan daha iyi takimiz.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | Bucaspor - KAYSERİSPOR muptela_38 53 5,413 21.05.2011, 19:47
Son Yorum: Zlatan38
  STSL 33. Hafta | Kayserispor - Gaziantepspor 38AhmetK.K 219 16,488 19.05.2011, 15:13
Son Yorum: itu_38
  STSL 32. Hafta | Eskişehirspor - Kayserispor 38AhmetK.K 212 16,056 08.05.2011, 18:14
Son Yorum: Yunus Emre
  STSL 31. Hafta |KAYSERİSPOR-Bursaspor 38AhmetK.K 151 12,094 02.05.2011, 21:07
Son Yorum: ali38_38
  STSL 30. Hafta |Galatasaray - KAYSERİSPOR muptela_38 206 16,204 25.04.2011, 23:14
Son Yorum: Emreg38
  STSL 29. Hafta | KAYSERİSPOR - Konyaspor muptela_38 314 21,731 19.04.2011, 00:30
Son Yorum: haso
  STSL 28. Hafta |Gençlerbirliği - KAYSERİSPOR muptela_38 269 20,236 12.04.2011, 15:49
Son Yorum: Cörekdere38
  STSL 27. Hafta |KAYSERİSPOR - Kasımpaşa muptela_38 496 39,484 06.04.2011, 10:44
Son Yorum: KürsatSandal
  STSL 26. Hafta | Beşiktaş 4-2 Kayserisporumuz Mariachi 287 19,670 21.03.2011, 15:05
Son Yorum: cangelemessi
  STSL 25. Hafta | Sivasspor 1-0 KAYSERİSPOR muptela_38 424 33,233 15.03.2011, 00:57
Son Yorum: chefchemiker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi