Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
Macin adami HASAN ALI KALDIRIM
Sonra Furkan
Ve Abdullah
Tarik Sahin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Santana cezali duruma düştü sanirim.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Stadyum programinda sucluyu bulduk
Besiktasli onur :gulme::gulme::gulme::gulme::gulme:
Yoksa bj yenecekti
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
sehire cok is düsüyor bu takimi yalniz birakanin varya benn gurbettde bu askla yanip tutusuyoz resmen golde neredeyse agliyorduk be ah ulan orda olsam 34 macada giderim
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
ses soluk kalmadi golden sonra önce bi yan hakeme baktim orta sahaya dogru kosuyodu, ondan sonraki 1 saati hatirlamiyorum nasil gecti Big Grin cok sükür hakettigimiz maci kazandik...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
KHS38 yazdı:[Resim: 63665F62615F636162615163636B65676B62626A9E8B6762.jpg]

Gecenin karesi!

[Resim: 63665F62615F636162615163626B64646B65678B846475A3.jpg]

Sagdaki abla hic rahatsizlik duymadimi acep...?
Terbiyemi bozdum ama yazmiyorum buraya , senin kalibina üfeleyim fasulye erkeği.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
KHS38 yazdı:[Resim: 63665F62615F636162615163636B65676B62626A9E8B6762.jpg]

Gecenin karesi!

[Resim: 63665F62615F636162615163626B64646B65678B846475A3.jpg]

Sagdaki abla hic rahatsizlik duymadimi acep...?

sagdaki o....... vede onun gibi 8jk,fenev,kaltaksarayli Kayserililere gitsin bu galibiyetimiz.
Istanbulun moklari ne Istanbul onlari kabul ediyor nede Kayseri. Assaglik kompleksi olan sahsiyetsizler. Ney idügü belirsizler. Kayserinin ekmegini yiyip suyunu icip ictigi canaga iseyenler. Allah hepinizin belasini versin.
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Cangele'siz kaldik VAH dedik
Troisi'siz kaldik AH dedik
Zaza'siz yani FORVETSIZ kaldik YUH dedik

ama yine de carsiya NAH dedik

herhalde 10 kisi ciksak sahaya ona da bi taktik uydurur shota.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Mariachi yazdı:Cangele'siz kaldik VAH dedik
Troisi'siz kaldik AH dedik
Zaza'siz yani FORVETSIZ kaldik YUH dedik

ama yine de carsiya NAH dedik

herhalde 10 kisi ciksak sahaya ona da bi taktik uydurur shota.


Süpersin adamim Smile
Herkes facesinde paylaşsin bence bu repliği Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Ambro38 yazdı:sagdaki o....... vede onun gibi 8jk,fenev,kaltaksarayli Kayserililere gitsin bu galibiyetimiz.
Istanbulun moklari ne Istanbul onlari kabul ediyor nede Kayseri. Assaglik kompleksi olan sahsiyetsizler. Ney idügü belirsizler. Kayserinin ekmegini yiyip suyunu icip ictigi canaga iseyenler. Allah hepinizin belasini versin.

arkadasim ne olursa olsun bir bayani böyle afişe edip hakaret etmek doğru değil.3 5 7 10 beşiktas sampiyon mantiğindadir büyük ihtimal bu bayan.bizi asil sirtimizdan vuran lisede üniversitede Kayserisporluyum diyemeyen ciks kirolar.onlar da tutmasinlar bosver...
bipolar
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Fazlasiyla hak ettiğimiz bir 3 puandi maç berabere bitse çok üzülecektim.Mükemmel bir sistemimiz var Shota ve ekibine sonsuz teşekkürler.Maçinda adami bitmek bilmeyen enerjisyle Sergio Ramos gibi bi ilerde bi geride mükemmel oynayan HASAN ALİ KALDIRIM'di.Şimdi en çok Trabzon maçinda sayilmayan golümüze yaniyorum.Bu takim bu genç çocuklar shota desteği övgüyü fazlsiyla hak ediyor.Biran evvel Kayseri şehri takimina sahip çikmali...
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Arkadaslar benim bjkli arkadasim benimle beraber groydu maca
Ben bekleyin wcye gidem öle girelim dedim adam bana sen git ben bjkyi 10dk fazla izlerim dedi Smile
Gol atinca ben gdyom dedi beklemedi bile Big Grin
Bi kastamonulu beşiktaşli o kadar olur Big Grin
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Maçtan geldim fazla olmadi hala boğazlarimin ağrisindan duramiyorum ama değdi.
Gol ilk dakikada olsa o kadar zevk vermezdi ama 90. dakika birde benim önümdeki kalede olunca çildirdik genç yaşli çoluk çocuk

Eğri oturup doğru konuşmak gerek bizim bir kaç oyuncumuz tamam bireysel olarak yetenekli ama bu kadro kalitesi ile buralara gelmek büyük bir başari.Antalyaspor iş kazasi onun disinda mağlubiyet yok kendimizden kadro olarka üstün bütün takimlara kök söktürmüşüz burda

Kayseripsporun shota ile en büyük başarisi bu oyunculardan takim oluşturmuş. geçen sene cangela oynamasa mumla arardik bu sene cangela yok maç boyunca lan ah cangela olsa biz kesin yenerdik demedi
Shota takimi bireysel yetenekli oyunculara bağimli olmaktan cikarmiiş takim haline getirmiş

Tolunaydan kurtulduğumuz güne şükürler olsun.

Bizim yedekler sahaya girdi Ali Bilgin, Morits, Abdullah durak

beşiktaşin girdi guti fatih tekke, holosko vay babayin aşini dedim

Ama oyuncu kalitesi olarak ortalama bir takim olan Kayseriyi Shota çok güzel takim haline getirmiş eline koluna sağlik.


Tv de biraz ne salliyorlar ona bakiyim dedim ee beşiktaş kötü oynadi cart curt salliyorlar ulan Kayserispor oynamasina izin vermediki pas yapamadilar şişirme toplarla ceza sahasina girmek zorunda kaldilar
bizim takim 90 dakika koştu kondisyon olarak da gayet iyi durumdalar dönen bütün toplar Kayserisporda idi.Eğer Moritz yakaladiklari firsatlari değerlendirse 2-0,3-0 olurdu maç
Beşiktaş savunmada hiç bir zaman 3 adamin altina düşmedi geride bekleyen sürekli 3 adam vardi o kadar çekinerek oynadilar Kayseriden
.

Son olarakda bu çimlerin hali artik rezalet olmaya başladi.Yedek klubelerinin önünden güney trübüne kadar olan sağ taraftaki çimlerde Kayserisporun kaç tane ataği kesildi oyuncu çime basiyor çim yeni döşenmiş ayağinin altindan kayip gidiyor cim oyuncu ayakta duramiyor diğer köşede kaç defa oyuncunun ayağinin altinda kaydi gitti çim yada ayaği çime takildi.

Bu başari başta shota ve öğrencilerinindir.Hepsine helal olsun.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
[Resim: bebn.jpg]


Güzeldi. Etkileyiciydi. Rahatlaticiydi. Maç boyunca saç baş yolsakta 90+1 de gelen gol fena sevindirdi..

Yukarida Şota için hazirlattiğimiz pankart ve altindan firlayan ben Big GrinD

Neyse. Sirada ki gelsin diyor ve Önce Karşiyaka, sonra da Kasmpaşa için hazirlanmaliyiz diyerek geceye son noktayi koyuyorum..

Pankart Gürcü dilinde hazirlandi. Türkçe karşiliği ise;

"Sen inandin ya Şota, biz de senin o güzel yüreğine inandik" idi. Umarim mesaj ulaşmiştir...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Skorbord fotografi var mi birisinde?
Hani bir ara mac istatistiklerini gösterdiler ya.. bir an icin cok gururlandim, Sekiztas'a karsi 61%lik topa sahip olma orani! Smile Big Grin
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | Bucaspor - KAYSERİSPOR muptela_38 53 5,413 21.05.2011, 19:47
Son Yorum: Zlatan38
  STSL 33. Hafta | Kayserispor - Gaziantepspor 38AhmetK.K 219 16,488 19.05.2011, 15:13
Son Yorum: itu_38
  STSL 32. Hafta | Eskişehirspor - Kayserispor 38AhmetK.K 212 16,056 08.05.2011, 18:14
Son Yorum: Yunus Emre
  STSL 31. Hafta |KAYSERİSPOR-Bursaspor 38AhmetK.K 151 12,094 02.05.2011, 21:07
Son Yorum: ali38_38
  STSL 30. Hafta |Galatasaray - KAYSERİSPOR muptela_38 206 16,204 25.04.2011, 23:14
Son Yorum: Emreg38
  STSL 29. Hafta | KAYSERİSPOR - Konyaspor muptela_38 314 21,731 19.04.2011, 00:30
Son Yorum: haso
  STSL 28. Hafta |Gençlerbirliği - KAYSERİSPOR muptela_38 269 20,236 12.04.2011, 15:49
Son Yorum: Cörekdere38
  STSL 27. Hafta |KAYSERİSPOR - Kasımpaşa muptela_38 496 39,484 06.04.2011, 10:44
Son Yorum: KürsatSandal
  STSL 26. Hafta | Beşiktaş 4-2 Kayserisporumuz Mariachi 287 19,670 21.03.2011, 15:05
Son Yorum: cangelemessi
  STSL 25. Hafta | Sivasspor 1-0 KAYSERİSPOR muptela_38 424 33,233 15.03.2011, 00:57
Son Yorum: chefchemiker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi