25.10.2010, 23:40
Macin adami HASAN ALI KALDIRIM
Sonra Furkan
Ve Abdullah
Sonra Furkan
Ve Abdullah
Tarik Sahin
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
25.10.2010, 23:48
Santana cezali duruma düştü sanirim.
25.10.2010, 23:48
Stadyum programinda sucluyu bulduk
Besiktasli onur :gulme::gulme::gulme::gulme::gulme: Yoksa bj yenecekti
25.10.2010, 23:49
sehire cok is düsüyor bu takimi yalniz birakanin varya benn gurbettde bu askla yanip tutusuyoz resmen golde neredeyse agliyorduk be ah ulan orda olsam 34 macada giderim
25.10.2010, 23:51
ses soluk kalmadi golden sonra önce bi yan hakeme baktim orta sahaya dogru kosuyodu, ondan sonraki 1 saati hatirlamiyorum nasil gecti
cok sükür hakettigimiz maci kazandik...
25.10.2010, 23:53
KHS38 yazdı:Terbiyemi bozdum ama yazmiyorum buraya , senin kalibina üfeleyim fasulye erkeği.
[SIGPIC][/SIGPIC]
25.10.2010, 23:59
KHS38 yazdı: sagdaki o....... vede onun gibi 8jk,fenev,kaltaksarayli Kayserililere gitsin bu galibiyetimiz. Istanbulun moklari ne Istanbul onlari kabul ediyor nede Kayseri. Assaglik kompleksi olan sahsiyetsizler. Ney idügü belirsizler. Kayserinin ekmegini yiyip suyunu icip ictigi canaga iseyenler. Allah hepinizin belasini versin.
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
26.10.2010, 00:00
Cangele'siz kaldik VAH dedik
Troisi'siz kaldik AH dedik Zaza'siz yani FORVETSIZ kaldik YUH dedik ama yine de carsiya NAH dedik herhalde 10 kisi ciksak sahaya ona da bi taktik uydurur shota.
26.10.2010, 00:03
Mariachi yazdı:Cangele'siz kaldik VAH dedik Süpersin adamim ![]() Herkes facesinde paylaşsin bence bu repliği
26.10.2010, 00:19
Ambro38 yazdı:sagdaki o....... vede onun gibi 8jk,fenev,kaltaksarayli Kayserililere gitsin bu galibiyetimiz. arkadasim ne olursa olsun bir bayani böyle afişe edip hakaret etmek doğru değil.3 5 7 10 beşiktas sampiyon mantiğindadir büyük ihtimal bu bayan.bizi asil sirtimizdan vuran lisede üniversitede Kayserisporluyum diyemeyen ciks kirolar.onlar da tutmasinlar bosver...
bipolar
26.10.2010, 00:20
Fazlasiyla hak ettiğimiz bir 3 puandi maç berabere bitse çok üzülecektim.Mükemmel bir sistemimiz var Shota ve ekibine sonsuz teşekkürler.Maçinda adami bitmek bilmeyen enerjisyle Sergio Ramos gibi bi ilerde bi geride mükemmel oynayan HASAN ALİ KALDIRIM'di.Şimdi en çok Trabzon maçinda sayilmayan golümüze yaniyorum.Bu takim bu genç çocuklar shota desteği övgüyü fazlsiyla hak ediyor.Biran evvel Kayseri şehri takimina sahip çikmali...
Bitmedi !!! Bitmeyecek ASLA Sevgimiz O KUTSAL Renklerin Tek TESELLÝMÝZ !!!
26.10.2010, 00:25
Arkadaslar benim bjkli arkadasim benimle beraber groydu maca
Ben bekleyin wcye gidem öle girelim dedim adam bana sen git ben bjkyi 10dk fazla izlerim dedi ![]() Gol atinca ben gdyom dedi beklemedi bile ![]() Bi kastamonulu beşiktaşli o kadar olur
26.10.2010, 00:30
Maçtan geldim fazla olmadi hala boğazlarimin ağrisindan duramiyorum ama değdi.
Gol ilk dakikada olsa o kadar zevk vermezdi ama 90. dakika birde benim önümdeki kalede olunca çildirdik genç yaşli çoluk çocuk Eğri oturup doğru konuşmak gerek bizim bir kaç oyuncumuz tamam bireysel olarak yetenekli ama bu kadro kalitesi ile buralara gelmek büyük bir başari.Antalyaspor iş kazasi onun disinda mağlubiyet yok kendimizden kadro olarka üstün bütün takimlara kök söktürmüşüz burda Kayseripsporun shota ile en büyük başarisi bu oyunculardan takim oluşturmuş. geçen sene cangela oynamasa mumla arardik bu sene cangela yok maç boyunca lan ah cangela olsa biz kesin yenerdik demedi Shota takimi bireysel yetenekli oyunculara bağimli olmaktan cikarmiiş takim haline getirmiş Tolunaydan kurtulduğumuz güne şükürler olsun. Bizim yedekler sahaya girdi Ali Bilgin, Morits, Abdullah durak beşiktaşin girdi guti fatih tekke, holosko vay babayin aşini dedim Ama oyuncu kalitesi olarak ortalama bir takim olan Kayseriyi Shota çok güzel takim haline getirmiş eline koluna sağlik. Tv de biraz ne salliyorlar ona bakiyim dedim ee beşiktaş kötü oynadi cart curt salliyorlar ulan Kayserispor oynamasina izin vermediki pas yapamadilar şişirme toplarla ceza sahasina girmek zorunda kaldilar bizim takim 90 dakika koştu kondisyon olarak da gayet iyi durumdalar dönen bütün toplar Kayserisporda idi.Eğer Moritz yakaladiklari firsatlari değerlendirse 2-0,3-0 olurdu maç Beşiktaş savunmada hiç bir zaman 3 adamin altina düşmedi geride bekleyen sürekli 3 adam vardi o kadar çekinerek oynadilar Kayseriden. Son olarakda bu çimlerin hali artik rezalet olmaya başladi.Yedek klubelerinin önünden güney trübüne kadar olan sağ taraftaki çimlerde Kayserisporun kaç tane ataği kesildi oyuncu çime basiyor çim yeni döşenmiş ayağinin altindan kayip gidiyor cim oyuncu ayakta duramiyor diğer köşede kaç defa oyuncunun ayağinin altinda kaydi gitti çim yada ayaği çime takildi. Bu başari başta shota ve öğrencilerinindir.Hepsine helal olsun. ![]() Güzeldi. Etkileyiciydi. Rahatlaticiydi. Maç boyunca saç baş yolsakta 90+1 de gelen gol fena sevindirdi.. Yukarida Şota için hazirlattiğimiz pankart ve altindan firlayan ben DNeyse. Sirada ki gelsin diyor ve Önce Karşiyaka, sonra da Kasmpaşa için hazirlanmaliyiz diyerek geceye son noktayi koyuyorum.. Pankart Gürcü dilinde hazirlandi. Türkçe karşiliği ise; "Sen inandin ya Şota, biz de senin o güzel yüreğine inandik" idi. Umarim mesaj ulaşmiştir...
26.10.2010, 01:01
Skorbord fotografi var mi birisinde?
Hani bir ara mac istatistiklerini gösterdiler ya.. bir an icin cok gururlandim, Sekiztas'a karsi 61%lik topa sahip olma orani!
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|