25.10.2010, 18:52
interne nerde bakcaz peki arkdşlarr
|
STSL 9. Hafta | Kayserispor 1 - 0 Beşiktaş
|
|
25.10.2010, 18:52
interne nerde bakcaz peki arkdşlarr
25.10.2010, 18:53
Link paylasmak yasak mi?
Yasak degilse yazabilirim.
25.10.2010, 19:02
gutileri oynamiyor onur bayramoglu oynuyor. bizde furkan sahada. volkan hamza ali bilgin savaş abdullah abdulkadir ydekler.
Franco Cangele
25.10.2010, 19:05
hapi attik patladik beşiktaşa rastladik. Beşiktaşin suçu yok biz onu sivas sandik xD bumaç bizim inş.
Kayserispor
25.10.2010, 19:35
Konusuyorlar yine Besiktas'larini LigTV stüdyosunda.. Besiktas herhalde tek basina cikacak sahaya, basladik artik eziklerin yetmelerini tartismaya; oooh koyu sohbet.. kendimi zor tutuyorum su an..
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
25.10.2010, 20:01
Link yokmu arkadaslar?
25.10.2010, 20:01
Su an Kayserispor taraftarini mi dinliyoruz, Besiktas'li taraftarini mi?
Çikaramadim da.
25.10.2010, 20:15
link yokmu yav justin aciyomu
25.10.2010, 20:19
zonein.tv veriyo arkadaslar görüntü net
25.10.2010, 20:48
LÜTFEN YASA DISI ICEREN ISTEK VEYA YASA DISI KONTENJAN ICEREN HERHANGI BIR LINK PAYLASMAYINIZ.
AKSI TAKTIRDI ÜYELIGINIZ IPTAL EDILECEK, GEREKIRSE YASAM ISLEM BASLATILACAKTIR.
25.10.2010, 20:56
yapma be furkan
25.10.2010, 21:51
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
25.10.2010, 21:53
ASTA LA VISTA....BABY :mux:
25.10.2010, 21:56
ULAN.... HAHAHAHAHA
MUTLULUK!!!
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|