Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 64 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 61 Ziyaretçi)
Applebot, Bing, Google

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  Ambarat ateşi G.Saray'I yakabilir
Yazar: Silence - 30.12.2011, 01:54 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (19)

Ambarat ateşi G.Saray'I yakabilir


TFF Hukuk Kurulu, G.Saray ile Fasli oyuncu için soruşturma başlatti

1-PFDK, usulsüz transferden suçlu bulursa G.Saray'a para cezasi verebilecek.
2-'Futbolcu ayartildi' hükmüne varilirsa G.Saray'i transfer yasaği bekliyor. Amrabat'a da hak mahrumiyeti gelebilir.

Kayserispor, Fasli oyuncusu Amrabat'i ayarttiği suçlamasiyla G.Saray'i TFF'ye yazili olarak şikayet etti. Bu başvuru üzerine TFF Hukuk Kurulu, G.Saray Kulübü, yöneticileri ve Amrabat'in basina yansiyan bütün açiklamalarini toplayip soruşturma dosyasi hazirladi. G.Saray ile Amrabat'tan da savunma istendi.
HUKUK Kurulu, transfer talimatlarina aykirilik tespit ederse dosyayi PFDK'ya sevk edecek. Hem G.Sarayhem de Amrabat ağir cezalar alabilir.
G.SARAY ile Amrabat, 'Etik Kurulu Talimati'nin 17. maddesi' ve 'Profesyonel Futbolcularin Statüsü ve Transferleri Talimati'nin 19. maddesinin 6. fikrasini' ihlal etmekle suçuyla karşi karşiya.
BU talimatlar doğrultusunda G.Saray ile Amrabat'i iki farkli ceza bekliyor:
1-PFDK, soruşturma sonucunda olayda sadece usulsüz transfer çalişmasi tespit ederse G.Saray'in son derece ağir ekonomik yaptirimla cezalandirilmasi gündeme gelecek.

SÖZLÜ İZİN YETMİYOR
2-ANCAK kurul üyeleri, G.Saray'in Amrabat'i 'ayarttiği' kanaatine ulaşirsa ceza artacak. Bu durumda kulüp, para cezasinin yani sira transfer yasağina çarptirilacak.
PFDK, G.Saray ile birlikte usulsüz transfer görüşmesinde bulunduğu için Nordin Amrabat'a da hak mahrumiyeti cezasi verecek.
SARI-Kirmizili yöneticiler, Nordin Amrabat konusunda yaptiklari savunmada Kayserisporlu yöneticilere telefonla bilgi verdiklerini dile getirmişti. Ancak telefonla bilgi vermeleri talimatlar gereği cezadan kurtulmalarina yetmiyor. Zira Profesyonel Futbolcularin Statüsü ve Transferleri Talimati'na göre G.Saray'in Nordin Amrabat'in sözleşmesel ilişkisi devam eden Kayserispor'dan iznini 'yazili' olarak almak zorundaydi.


http://www.aksam.com.tr/ambarat-atesi-g....9154h.html

Bu konuyu yazdır

  Delikanlı Cimbom Nerdesin..??
Yazar: KürsatSandal - 29.12.2011, 22:23 - Forum: Videolar - Yorum (1)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=RObzZkpHqFU[/YOUTUBE]
Bu şehrin takimi KAYSERİSPOR itaat et istanbul...

Bu konuyu yazdır

  Beklediğimiz şey......Yerel destek...
Yazar: Emreg38 - 29.12.2011, 18:51 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (8)

Kayseri kamuoyundan "Amrabat" desteği


Kayserispor’un kadro dişi biraktiği Noureddine Amrabat konusunu Kayseri kamuoyuna sorduk. KSO, KTO, KESOB, KTB başkanlari Kayserispor yönetimine Amrabat konusunda ‘tam destek’ çikti.

Son gürlerde çok konuşulan ve çok tartişilan isim olan Kayserispor'un Fasli oyuncusu Noureddine Amrabat'in Kayserispor yönetimi tarafindan kadro dişi birakilarak A2 takimina gönderilmesi büyük bir yanki uyandirdi.

Kayserispor yönetimi aldiği karar neticesinde 'dik' duruşunu bir kez daha gösterirken, bu karara oda başkanlari sessiz kalmadi.

Kayseri Sanayi Odasi Başkani Mustafa Boydak, Ticaret Odasi Başkan Vekili Asaf Mehmetbeyoğlu, Kayseri Esnaf ve Sanatkarlar Odalari Birliği Başkani Mustafa Alan ve Kayseri Ticaret Borsasi Başkani Şaban Ünlü, Kayserispor yönetiminin aldiği karara saygi göstermek gerektiğini ve yönetimin bundan öncede olduğu gibi bundan sonra da profesyonel çalişmalarini her zaman desteklediklerini söylediler.

İşte oda başkanlarinin Kayserispor yönetimi hakkindaki düşünceleri:

KSO Başkani: Mustafa Boydak

“Aslinda futbolla fazla yakinliğim yok. Ancak Kayserispor bu şehrimizin takimi. Kayserispor yönetimi de şehrin ve takimin menfaatlerini koruyor. İş hayatinda da alinan kararlara saygi gösterilir. Kayserispor yönetimi bir karar almişsa mutlaka bir bildiği vardir.”

KTO Başkan vekili: Mehmet Asaf Mehmetbeyoğlu


“Kayserispor bu şehrin takimi. Yöneticilerde bu takimin kalkinmasi ve başarisi için uğraşir. Futbolcu alir-verir-satar kimse karişamaz. Kayserispor yönetimi gerçekten işi iyi biliyor. Eğer Amrabat'i satacak olursa yine de iyi paraya satacaktir. İşin sirdi da burada. Ucuza alir, iyi bir fiyata satabiliyorlar. Futboldan ve futbolcudan anlayan bir yönetimimiz var.”

KESOB Başkani: Mustafa Alan


“Öncelikle sayin Başkan Recep mamur'u tebrik etmek istiyorum. Türkiye'de yetişmiş en iyi başkanlardan birisi. Kayserispor'un başarisini hep beraber izliyoruz. İyi bir takim. Ligde de iyi bir grafik çiziyorlar. Amrabat konusunda bir karar aldilar. Mutlaka bir bildikleri vardir. Yani bir Amrabat gider bir Amrabat gelir. Kayserispor'da çok iyi oyuncular var. Bu nedenle yönetimi tebrik etmek gerekir. Aldiklari karar akillica.”

KTB Başkani: Şaban Ünlü

“Transfer konusu bir ticaret gibidir. Kayseri yönetimi de bunu çok iyi başariyor. Aliyor-satiyor-veriyor ve para kazanarak bu işi yürütüyor. Amrabat havalara girmişti aslinda hangi takim olursa olsun satilmaliydi. Ancak yönetim bir karar aldi ve o karari uyguladi. Yönetim ne karar aldiysa doğru olani yapmiştir.”

Amrabat konusu nasil patlak vermişti?

Bilindiği gibi Kisa bir süre önce "Galatasaray'da oynamak istiyorum. Orasi rüyalarimin takimi" şeklinde bir açiklama yapan yildiz oyuncu sari-kirmizili takimda oynamak istediğini açiklamişti.

Antalya kampina katilan ve Hurma ile bir görüşme yapan Amrabat, Galatasaray'da oynamak istediğini yineleyerek özür dilemeyeceğini söylemişti. Bunun üzerine Süleyman Hurma da "İdmanlarda huzursuz tavirlari devam ediyor. Hala Galatasaray'da oynamak isteğini söylüyor. Biz de onu A2 takimina gönderdik" açiklamasinda bulunmuştu.

Kaynak : http://www.Sporx.com


Bu konuyu yazdır

  Taraftar grupları bildirisi:”İstanbul takımlarına karşı birlik olalım”
Yazar: 38AhmetK.K - 29.12.2011, 02:05 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız - Yorum (7)

Taraftar gruplari bildirisi:”İstanbul takimlarina karşi birlik olalim”











[Resim: 18689_BnMainFea.jpg] Kayserispor Tarftar gruplari ortak bir açiklama yaparak Galatasaray’a tepki gösterirken,Kayserispor Kulübü’nün duruşu karşisinda yanlarinda olduklarini bildirdiler.
Gruplardan yapilan açiklama şöyle:
KAPALI KALE GRUBU – KAYSERİSPOR-EU TARAFTARLAR DERNEĞİ
ORTAK BİLDİRİSİ
Kamuoyunca bilindiği üzere kendisini büyük zanneden bir İstanbul takimi her zaman yaptiği etik ve ahlak dişi davranişlari,yine bir futbolcumuza karşi yapmiştir.
Sözleşmesi bulunan futbolculara,kendi kulübünden aldiği paranin 3-4 katini teklif ederek aklini çelmeye çalişmayi alişkanlik haline getirmişlerdir.
Futbolcunun kulübü razi olmasa bile,huzursuzluk çikartiriz,oyuncu ile camiasinin arasini bozar,”artik bu oyuncudan fayda gelmez,satalim gitsin”durumuna getirme çabasindadirlar.
Bunu onlarca futbolcu ve kulübe karşi yaparak,ahlaksizliği alişkanlik haline getirenlere ne yazikki futbolu yönettiklerini zannedenler bir yaptirim uygulamaktan kaçmaktadirlar.
Kendini büyük zanneden bu İstanbul takimlarina karşi,yalnizca memleketinin takimini tutan Kayserispor taraftarlari olarak,bütün Kayseriler’i memleketinin takimina sahip çikmaya çağiriyoruz.
Bütün kişel hesaplaşmalari bir kenara birakip,İstanbul takimlarina karşi “dik” durmaya çalişan Kayserispor başkani ve yönetimin yaninda olmaya çağiriyoruz.
Kayserili olupta İstanbul takimi tutanlarada sözümüz”memleketinizi ve memleketinizin takimini aşağilayanlarin peşinden koşmayi birakin.Kilometrelerce uzakliktaki bir İstanbul takiminin umrunda değilsiniz.Ancak Kayserispor sadece bizlerindir.Onlarin stadlarinda Kayseri ve Kayserispor’a hakaretler edilirken siz İstanbul takimi tutanlarda bu hakaretlere maruz kaliyorsunuz.Seçim sizin ya memleketiniz,ya da memleketinizi hiçe sayanlar”…
Hiçbir futbolcu ve şahis Kayserispor’dan büyük değildir.Ancak profosyenel bir futbolcuya şimdiki aldiğinin 4 katini teklif ederseniz elbetteki akli karişacaktir.Bu sözde büyük takimin amaci,alamiyorsa bile kendi takimina da fayda sağlayamacak hale getirmektir.
Dolayisiyla bu İstanbul takiminin oyununa gelmeyecek ve Amrabat’i harcatmayacağiz.Özür dilediği takdirde yine sahip çikacağiz.
Kulubümüzün de İstanbul hanedanliğina karşi “dik”duruşunda her zaman yaninda yürümeye devam edeceğiz.
KAPALI KALE GRUBU
KAYSERİSPOR-EU TAR.DER.

Bu konuyu yazdır

  Kupada rakibimiz Akhisar Belediyespor
Yazar: 38AhmetK.K - 28.12.2011, 15:26 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (9)

Kupada eşleşmeler belli oldu!


Türkiye Kupasi 3. Tur kura çekimi Ataköy Olimpiyatevi'nde yapildi.



Türkiye Kupasi 3. Tur kura çekimi bugün Ataköy Olimpiyatevi'nde yapildi. Kura çekimi sonrasinda Kayserisporumuz Akhisar Belediyespor ile deplasmanda eslesti.


Turu geçen 16 takim bir üst kademeye yükselecek.

Bu konuyu yazdır

  Digiturk'den Recep Mamur' cevap
Yazar: baha38 - 27.12.2011, 23:19 - Forum: Başkan ve Yönetim Kurulu - Yorum (7)

Digiturk'ten açiklama

27.12.2011 tarihli Vatan Gazetesinde; Kulüpler Birliği 2. Başkani ve Kayserispor Başkani Recep Mamur’un “Kafalarina silah mi dayadik?” ifadelerini içeren bir haber yayinlanmiştir.

Türk Futbolunun içinde bulunduğu bu dönemde Kulüpler Birliği 2. Başkani konumunda olan bir Kulüp Başkaninin “DIGITURK’ün 2011-2012 sezonunun ilk yarisina ilişkin olarak 200 Milyon TL ödemesi gerekirken 25 Milyon TL ödediğine” ilişkin beyanlari tamamen gerçek dişi olup, DIGITURK’ün bu taahhütlerini yasal süreler içerisinde yerine getirdiği bilgisine sahip olmadan verdiği bu beyanati tarafimizca hayret ve üzüntü ile karşilanmiştir.

DIGITURK olarak Türk Futbol tarihinin en talihsiz ve en sorunlu döneminde, bu sektöre yön veren ve kurumsal kimliğe sahip olan herkesin daha titiz ve sorumluluk bilinciyle davranmasini ve kamuoyunu yanliş yönlendirecek beyanat ve açiklamalar yapmamasini ve nihai olarak sözleşme taraflarinin hukuk içerisinde kalarak soruna kalici çözümler üreteceğine inandiğimizi kamuoyuna arz ederiz…

Bu konuyu yazdır

  Ya özür dile ya da....
Yazar: MuratKS38 - 27.12.2011, 18:53 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (26)

[Resim: sporx_logo.png]

"Ya özür dile ya da..."

Kayserispor'un Fasli oyuncusu Nordin Amrabat'a kulübünün takimda kalmasi için son bir şans verdiği belirtildi.

27 Aralik 2011 Sali - 17:37
[Resim: amrabat-344554523555.jpg]Kayserispor yönetimi Noureddine Amrabat'a son bir kez şans tanidi. Fasli oyuncuya iki alternatif sunuldu; “Ya özür dile ya da A2 ye git."
Kayserispor yönetimi Amrabat ile ilgili son sözü söyledi. Transfer haberlerinden bikan sari-kirmizili yönetim Noureddine Amrabat'i yeniden kazanmak için harekete geçti. Antalya kampina katilan Amrabat ile özel bir görüşme yapan Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, bu oyuncuya iki alternatif sundu.
Kayseri'nin ulusal yayin yapan kanali olan TV'e telefonla bağlanti yapan Hurma, “Noureddine Amrabat ile özel bir görüşme yaptik. Kendisine iki alternatif sunduk. Ya takim arkadaşlarindan özür dile ya da A2 takimi ile antrenmanlara çikacaksin dedik. Kendisine süre tanidik. Eğer oynamak istiyorsa biz söyleyeceğimizi söyledik gerisi ona kalmiştir"diye konuştu.
HABER: FARUK AYDEMİR / KAYSERİ


kaynakConfusedporx.com

Bu konuyu yazdır

  Kayserisporumuz-bursaspor
Yazar: KürsatSandal - 26.12.2011, 16:17 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız - Yorum (10)

[Resim: kapal%C4%B1-kale_103730.jpg]



‎03 OCAK 2012 SALI SAAT 18.00'DA Oynanacak KAYSERİSPORUMUZ-bursaspor maçi için her zaman ki gibi Kapali Kale Her Zamanki Yerinde hazir olacaktir.Dosta Düşmana Herkese Gösterelim.. Geçen Yari Yaşadiğimiz Çeşitli Sikintilari Tekrar Yaşamayalim ve Bursa Maçinda büyük Kapali Kale olarak kadir hasi inletelim..

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor'un anlaştığı oyuncu kim?
Yazar: EmreKS - 26.12.2011, 00:57 - Forum: Oyunlar - Yorum (56)

Yarin açiklanacak olan Kayserispor'un anlaştiği yerli transfer sizce kim?

Herkesin 1 isim söyle hakki var. Smile

Bu konuyu yazdır

  İlk Yarının Futbolcusuna ve Golüne Plaket Veriyoruz
Yazar: Metrajzede - 25.12.2011, 23:10 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (4)

Belki sayica az olabiliriz ama gelenekselleşmesini temenni ederek forum.kayserispor.org ailesi olarak ayin,yilin oyuncusu/golü adi altinda açilacak anketlerde 1 nci seçilen gol/oyuncuya plaket verip hem futbolcularimiza moral vermek hemde taraftar olarak markalaşmak adina bunu tertip etmek istiyoruz
(38AhmetK.K fikir babasidir)

Plaket üniversitede panel tertip edip orada sunulabilir yada en kötü tesislerde verilir
Lütfen anketlere gerekli ilgiyi gösterelim

Bu konuyu yazdır