| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 55 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 54 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| İyi Günde Kötü Günde..? |
|
Yazar: KürsatSandal - 25.12.2011, 13:57 - Forum: Taraftarlar Gruplarımız
- Yorum (6)
|
 |
Sezon başinda yaşadiğimiz sikintilari aşmak için yaptiğimiz toplantida istediğimiz katilimi almadiğimizi görünce bu yarinin zor geçeceğini anlamiştik . Girdiğimiz ilk maçta yaşanan olaylar 15. dakikada çikmamiz fenerbahçe maçina girmeme karari almamiz iyice ipleri germiş ve ister istemez bütün insanlarin aklina Kuzey Altin sahipleri nerede ? Neden girmiyorlar ? Tarzi sorular sormaya yöneltmişti.Herkes biliyordu ki bu konuda hakliydik.Mersin maçina girip sadece takimimizi desteklemekle yaptiğimiz işin ne kadar yararli olduğunu sivas maçinda gerek konvoya gerekte maça giren kardeşlerimize bakarak anlamiş olduk.Aslinda bütün sezonun özeti sadece ilk bu 17 hafta olabilir . Herkes birşeyler yapsin fikirlerini ortaya koysun diye sezon başinda yaptiğimiz toplantilara katilanlar bütün sezon ellerinden geldiğince yardim ederken o toplantilardan kaçanlar grup kötü giderken gelmeyenler grubun düzelmeye başlamasiyla yine Kapali Kale'nin has(!) adamlarini görmemizi sağliyorlar . Yapilan her işe karşi övüp "aferin kardeşim ,aferin kardeşim, bravo" tarzi gibi sizi övmemizi beklememenizi isterim . Bunun tam zitti olan sezon başlarinda kaçipta grubun has adamliğini(!) yapanlarida yerle bir etmeyeceğiz . Ama unutmayin ki gittiğimiz yolda tek başina yemek yiyenlerde gözümüz hiç bir zaman olmayacaktir . Bizim kardeşlerimiz bir simiti 5 kişi yiyip şükredenlerdir .Biz herşeyi sineye çekebiliriz takii bu grubun hakkini yiyenler ve arkasindan atip tutanlar hariç . Gelin bu grubun daha neler yapabileceğini gösterelim ikinci yariya bomba gibi girelim. AMA BİZE SAMİMİ GELİN YÜZ YÜZE SANALDA ATIP TUTARAK DEĞİL.
kahpeliğe KAPALI dostlukta KALE gibiyiz !
Gelecek sezon hersey daha güzel daha farkli olacaktir...!!
|
|
|
| BURUNLARINDAN FİTİL FİTİL GETİRİRİZ |
|
Yazar: miles - 22.12.2011, 22:25 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (12)
|
 |
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkani ayni zamanda Kayserispor Onursal Başkani Mehmet Özhaseki, Amrabat'i transfer etmeye çalişmasina yönelik Galatasaray Kulübü hakkinda sert açiklamalarda bulundu.
Özhaseki, "Biz burada tek yürek olduğumuz sürece onlara kafa tutacak çok gücümüz ve irademiz var. Biz onlarin burunlarindan fitil fitil getiririz" dedi.
Özhaseki, kendini büyük olarak gören bazi takimlarin Anadolu'daki oyunculari izleyerek, içlerinden başarili olan futbolculara çelme atmaya çalişmalarinin doğru olmadiğini söyledi. Amrabat'in satilmayacağinin defalarca söylenmesine karşin Galatasaray Kulübü'nün 'ayartma' girişimlerinin yanliş bir durum olduğunu kaydeden Özhaseki, "Satilmayacaği söylendikten sonra Amrabat'in aklini çelip oynayamaz hale getirenler hangi spor ahlakina uyuyor merak ediyorum.
Büyük olduğunu zanneden gariplerin bu tür hareketler içerisine girmeleri kendilerini alçaltir ve küçültür. Geçen sene Galatasaray ayni durumu Ali Turan'a yaptilar. Şimdi ayni yere doğru götürüyorlar diye endişe duyuyorum. Türkiye'de zaten spora ilgi duyan insanlarda şike olaylarinin ardindan soğukluk başladi.
Arkasindan bu adamlarin olumsuz tavirlari bizi son derece üzüyor. Bir gün onlarin da başlarina bu tür işler gelir. Bu duyduklarimizi hiç yakiştiramiyoruz, kiniyorum. Ama biz Kayserililer olarak kulüp, yönetim kurulu ve yerel yönetimler olarak bir aradayiz. Biz burada tek yürek olduğumuz sürece onlara kafa tutacak çok gücümüz ve irademiz var. Her zaman da onlarin burunlarindan fitil fitil getiririz" diye konuştu.
http://bidolu.tv/bidoluspor.php?HID=2635
|
|
|
|