Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adı
  

Şifreniz
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler 3,552
» Son Üye alfred3552
» Toplam Konular 11,583
» Toplam Yorumlar 320,746

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Şu anda 55 aktif kullanıcı var.
» (0 Üye - 54 Ziyaretçi)
Applebot

Son Yazılanlar
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ge...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
kayserispor.org
Kayserispor'da Kombine Ye...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
kayserispor.org
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
kayserispor.org
Kayserispor Teknik Direkt...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
kayserispor.org
Kayserispor’da Bir FIFA D...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
kayserispor.org
Kayserispor 2026-2027 Tra...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
kayserispor.org
Kayserispor'da Yeni Sezon...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
kayserispor.org
Kayserispor'da Genel Kuru...

Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38

 
  Kayserispor Geleceğin Yöneticilerini Yetiştiriyor
Yazar: y_d_yazici - 22.12.2011, 17:23 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (12)

Kayserispor Kulübü Yönetimi olarak İstanbul da yaşayan Kayserispor’ lu taraftarlarimizin eğitimlerine finansman oluşturmak için kurduğumuz http://www.kasistclub.com e-ticaret sitesi kulübümüzün lisansini alarak satişlarina başlamiştir.

Kasistclub ‘dan alacağiniz her ürün Kayserispor Kulübünün desteklediği “Okumuş Taraftar Bursu” ‘ na katki olarak aktarilacaktir, sizler de taraftar profilimizin değişmesine destek olabilir ve lisansli taraftar ürünlerini kullanabilirsiniz.

Projeye verdikleri destekten dolayi İstanbul’ da Yaşayan Kayserisporlular Derneği (KASİST)’ ne teşekkür ederiz.



Kayserispor Kulübü

http://www.kayserispor.org.tr/tur/hdetay.asp?id=1185

Bu konuyu yazdır

  Uvey evlat bile değil ...
Yazar: aliper - 22.12.2011, 17:02 - Forum: Sohbet & Serbest Konu - Yorum (15)

Dun Kayserisporumuz Lig maci oynadi kazandik sevindik, mutlu olduk yariyi galibiyetle bitirmemiz guzel bir olaydi.

Ancak ayni gun ayni saatlerde bir zamanlar gozumuzun nuru "Iki Takim Tek YUREK" diye pesinde oldugumuz bir diger takimimiz Erciyessporumuzun Kupada ön elemesi vardi yenildik ve elendik ben uzuldum sizleri bilmem

Ama beni bundan daha fazla uzen sitemizde bununla ilgili bir baslik acilmamis baktim acilmayacakta sizlerle paylasmak istedim sizi ne kadar uzdu bilmem...




Ama beni

Bu konuyu yazdır

  2011/2012 sezonunda ilk yarinin en iyi futbolcusu
Yazar: 38AhmetK.K - 22.12.2011, 15:04 - Forum: Anketler - Yorum (34)

Kayserisporumuzun ilk yarinin en etkili futbolcusunu seciyoruz
Forum.Kayserispor.org olarak ilk yarinin en iyi futbolcusunu seciyoruz, herkes sadece 1 isme oy verebilir. Anket 3 gün acik kalacaktir, 3 gün sonunda en iyi futbolcuyu secmis olacagiz.

Ankete 500 dakikadan az süre almis futbolcular eklenmemistir.

Anket sonucunda kazanan futbolcumuz Zurabi tebrik ediyoru:

[Resim: zubankayserisporntvspor_8MDHZ.jpg]

Bu konuyu yazdır

  Stadımızdaki Taraftar Yetkilisi
Yazar: merdanbey - 22.12.2011, 12:03 - Forum: Kadir Has şehir Stadı - Yorum (3)

Maça giden arkadaşlar görmüşlerdir, tribünlere giriş kapilarinin duvarinda asili bulunan tabelada yazan; statta yaşadiğiniz sikintilari, gördüğünüz eksikleri iletebileceğimiz bir stad sorumlus tahsis etmişler. Numarasi 0549 532 00 38 haliyle maç esnasinda da iletişime geçebiliyorsunuz. Dün maça giderken bir arkadaşim strafor getirmişti, polis almadi içeriye, ben de öylesine mi yapmişlar yoksa gerçekten taraftarin sorunlarina yönelik olarak mi düşünmüşler diye aradim. İlgilenmesi ve uslubunu beğendim. Bir numara daha vardi o numarayi almayi unuttuk, bursa maçinda onuda eklerim. Bir sorunla karşilaşirsaniz iletişime geçebilirsiniz, bilginize

Bu konuyu yazdır

  Haftanın Futbolcusu (17.Hafta ) KAYSERİSPOR - Ankaragücü ( 2011/2012)
Yazar: 38AhmetK.K - 22.12.2011, 02:03 - Forum: Anketler - Yorum (4)

Haftanin futbolcusu

Bence ilk yaridaki harika futboluyla yerinde müdahaleleriyle Zurab.

Bu konuyu yazdır

  "Amrabat gitsin de göreyim"
Yazar: 38AhmetK.K - 21.12.2011, 17:33 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (10)

"Amrabat gitsin de göreyim"



(SPORX ÖZEL) Galatasaray’a transferi gündemde olan ve gitmesi an meselesi gibi gösterilen Kayserispor’un yildiz oyuncusu Amrabat konusunda müthiş bir gelişme yaşandi.

[Resim: suleyman_hurma_ozel_322.jpg]




Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma, Amrabat konusunda son derecede sert ve net konuştu. “Amrabat gitsin de göreyim” diyen Hurma, daha önce yaptiklari açiklamalarin aynen geçerli olduğunu vurguladi.

Hurma, “Amrabat konusu artik iyice sabirlarimizi taşirdi. Vermeyeceğiz, göndermeyeceğiz diyoruz ama anlayan yok. Eğer Amrabat Kayseri'den gidecek olursa bile kesinlikle Galatasaray'a gitmeyecektir. Herkes burada cani istediği takima gitmiyor. Bizim sözleşmeli oyuncumuzun aklini çelenler bir gün kendi oyunculari ile bunu yaşayacaktir. Benim son sözüm Başkanimiz sayin Recep Mamur'un Amrabat ve Galatasaray hakkinda yaptiği açiklama iyi okunmali. Bizim son sözümüz budur” diye konuştu.

Diego tamam

Kayserispor ilk transferini yapti. Hollanda liginin güçlü ekiplerinden Feyenoord'da top koşturan kanat oyuncusu Diego Biseswar ile kesin anlaşmaya vardi.

Genel Menajer Süleyman Hurma, “Diego Biseswar ile anlaşmaya vardik. Bu futbolcu Antalya'da yapilacak olan çalişmalara katilacak. Önümüzdeki günlerde sözleşmesini imzalayacağiz” diye konuştu.

FARUK AYDEMİR/KAYSERİ

Bu konuyu yazdır

  Bizimkisi Memleket Meselesi // Kasist ( Belgesel )
Yazar: Ziyaretçi - 20.12.2011, 23:19 - Forum: Videolar - Yorum (9)

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=8hmqkk3rVes&feature=youtu.be[/YOUTUBE]

Bu konuyu yazdır

  Diego Biseswar #21
Yazar: 38AhmetK.K - 20.12.2011, 19:59 - Forum: Kayserispor Futbolcuları - Yorum (409)

Diego Biseswar



[Resim: media_l_1050523.jpg]



[B]İSİM: Diego BISESWAR
DOĞUM TARİHİ: 8 Mart 1988
DOĞUM YERİ: Amsterdam

MEVKİİ: Sag/Sol acik

GELDİĞİ TAKIM: Feynoord[/B]
Uyruk: Hollanda (Surinam asilli)
Bonservis bedeli: 250bin €

Bu konuyu yazdır

  17. Hafta Maçları
Yazar: Aykut38 - 20.12.2011, 13:50 - Forum: Oyunlar - Yorum (6)

21 Aralik 2011 Çarşamba
MP Antalyaspor-Fenerbahçe
Kayserispor-Ankaragücü
Mersin İ.Y.-Eskişehirspor
Galatasaray-Manisaspor
Sivasspor-Samsunspor
22 Aralik 2011 Perşembe
Trabzonspor-Orduspor
Gençlerbirliği-Büyükşehir BLD.
Gaziantepspor-Bursaspor
Beşiktaş-Karabükspor

Bu konuyu yazdır

  Kayserispor Amrabat'sız çalıştı..
Yazar: 38AhmetK.K - 20.12.2011, 12:07 - Forum: Güncel Spor Haberleri - Yorum (15)

Kayserispor Amrabat'siz çalişti..


Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasinda MKE Ankaragücü'nü kendi sahasinda ağirlayacak olan Kayserispor, hazirliklarini sürdürüyor.

[Resim: kayserispor_idman_191211.jpg]

Tesislerde hazirliklarini sürdüren sari-kirmizililarda rahatsizliği sebebiyle Nordin Amrabat idmana çikmadi. Teknik Direktör Şota Arveladze, çalişma öncesi takimi toplayarak son maçta bireysel hatalarin yapilmamasi gerektiğini söyledi, 3 puan yolunda iyi mücadele göstermelerini istedi.

Şota, ligin ilk devresinde geride kalan maçlarin genel değerlendirmesini yaparak, "Hedef yolunda ilerlerken zor günler geçirdik. Sezonun ortalarinda takim olarak biraz kendimize geldik ancak bu yeterli değil. Sikintilari aşma yolunda devre arasinda çok iyi çalişacağiz" dedi.

MKE Ankaragücü maçinin önemine değinen Şota, "Son maçi kendi sahamizda oynamamiz bizim için büyük bir avantaj. Bu kadar soruna karşin rakip oyuncular ve teknik heyet çok iyi karakter gösteriyor. Bizde ilk devrenin son maçinda elimizden geleni yapacağiz" diye konuştu.

Bu konuyu yazdır