| Hoşgeldin, Ziyaretçi |
Sitemizden yararlanabilmek için kayıt olmalısınız.
|
| Kimler Çevrimiçi |
Şu anda 55 aktif kullanıcı var. » (0 Üye - 54 Ziyaretçi) Applebot
|
| Son Yazılanlar |
Kayserispor'da Kombine Ge...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 23:02
» Yorum 0
» Okunma 6
|
Kayserispor'da Kombine Ye...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
Dün, 13:35
» Yorum 0
» Okunma 8
|
Bilal Bayazıt, 5 Yılın Ar...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
25.06.2026, 22:04
» Yorum 0
» Okunma 22
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
21.06.2026, 11:18
» Yorum 0
» Okunma 32
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
19.06.2026, 13:26
» Yorum 0
» Okunma 33
|
Kayserispor Teknik Direkt...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
15.06.2026, 09:35
» Yorum 0
» Okunma 49
|
Kayserispor’da Bir FIFA D...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 15:58
» Yorum 0
» Okunma 54
|
Kayserispor 2026-2027 Tra...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 06:14
» Yorum 0
» Okunma 45
|
Kayserispor'da Yeni Sezon...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
13.06.2026, 00:10
» Yorum 0
» Okunma 39
|
Kayserispor'da Genel Kuru...
Forum: RSS Bağlantı Haberleri
Son Yorum: kayserispor.org
12.06.2026, 16:39
» Yorum 0
» Okunma 38
|
|
|
| Uvey evlat bile değil ... |
|
Yazar: aliper - 22.12.2011, 17:02 - Forum: Sohbet & Serbest Konu
- Yorum (15)
|
 |
Dun Kayserisporumuz Lig maci oynadi kazandik sevindik, mutlu olduk yariyi galibiyetle bitirmemiz guzel bir olaydi.
Ancak ayni gun ayni saatlerde bir zamanlar gozumuzun nuru "Iki Takim Tek YUREK" diye pesinde oldugumuz bir diger takimimiz Erciyessporumuzun Kupada ön elemesi vardi yenildik ve elendik ben uzuldum sizleri bilmem
Ama beni bundan daha fazla uzen sitemizde bununla ilgili bir baslik acilmamis baktim acilmayacakta sizlerle paylasmak istedim sizi ne kadar uzdu bilmem...
Ama beni
|
|
|
| 2011/2012 sezonunda ilk yarinin en iyi futbolcusu |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 22.12.2011, 15:04 - Forum: Anketler
- Yorum (34)
|
 |
Kayserisporumuzun ilk yarinin en etkili futbolcusunu seciyoruz
Forum.Kayserispor.org olarak ilk yarinin en iyi futbolcusunu seciyoruz, herkes sadece 1 isme oy verebilir. Anket 3 gün acik kalacaktir, 3 gün sonunda en iyi futbolcuyu secmis olacagiz.
Ankete 500 dakikadan az süre almis futbolcular eklenmemistir.
Anket sonucunda kazanan futbolcumuz Zurabi tebrik ediyoru:
|
|
|
| Stadımızdaki Taraftar Yetkilisi |
|
Yazar: merdanbey - 22.12.2011, 12:03 - Forum: Kadir Has şehir Stadı
- Yorum (3)
|
 |
Maça giden arkadaşlar görmüşlerdir, tribünlere giriş kapilarinin duvarinda asili bulunan tabelada yazan; statta yaşadiğiniz sikintilari, gördüğünüz eksikleri iletebileceğimiz bir stad sorumlus tahsis etmişler. Numarasi 0549 532 00 38 haliyle maç esnasinda da iletişime geçebiliyorsunuz. Dün maça giderken bir arkadaşim strafor getirmişti, polis almadi içeriye, ben de öylesine mi yapmişlar yoksa gerçekten taraftarin sorunlarina yönelik olarak mi düşünmüşler diye aradim. İlgilenmesi ve uslubunu beğendim. Bir numara daha vardi o numarayi almayi unuttuk, bursa maçinda onuda eklerim. Bir sorunla karşilaşirsaniz iletişime geçebilirsiniz, bilginize
|
|
|
| Diego Biseswar #21 |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 20.12.2011, 19:59 - Forum: Kayserispor Futbolcuları
- Yorum (409)
|
 |
Diego Biseswar
[B]İSİM: Diego BISESWAR
DOĞUM TARİHİ: 8 Mart 1988
DOĞUM YERİ: Amsterdam
MEVKİİ: Sag/Sol acik
GELDİĞİ TAKIM: Feynoord[/B]
Uyruk: Hollanda (Surinam asilli)
Bonservis bedeli: 250bin €
|
|
|
| 17. Hafta Maçları |
|
Yazar: Aykut38 - 20.12.2011, 13:50 - Forum: Oyunlar
- Yorum (6)
|
 |
21 Aralik 2011 Çarşamba
MP Antalyaspor-Fenerbahçe
Kayserispor-Ankaragücü
Mersin İ.Y.-Eskişehirspor
Galatasaray-Manisaspor
Sivasspor-Samsunspor
22 Aralik 2011 Perşembe
Trabzonspor-Orduspor
Gençlerbirliği-Büyükşehir BLD.
Gaziantepspor-Bursaspor
Beşiktaş-Karabükspor
|
|
|
| Kayserispor Amrabat'sız çalıştı.. |
|
Yazar: 38AhmetK.K - 20.12.2011, 12:07 - Forum: Güncel Spor Haberleri
- Yorum (15)
|
 |
Kayserispor Amrabat'siz çalişti..
Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasinda MKE Ankaragücü'nü kendi sahasinda ağirlayacak olan Kayserispor, hazirliklarini sürdürüyor.
![[Resim: kayserispor_idman_191211.jpg]](http://www.ajansspor.com/resimv3/kayserispor_idman_191211.jpg)
Tesislerde hazirliklarini sürdüren sari-kirmizililarda rahatsizliği sebebiyle Nordin Amrabat idmana çikmadi. Teknik Direktör Şota Arveladze, çalişma öncesi takimi toplayarak son maçta bireysel hatalarin yapilmamasi gerektiğini söyledi, 3 puan yolunda iyi mücadele göstermelerini istedi.
Şota, ligin ilk devresinde geride kalan maçlarin genel değerlendirmesini yaparak, "Hedef yolunda ilerlerken zor günler geçirdik. Sezonun ortalarinda takim olarak biraz kendimize geldik ancak bu yeterli değil. Sikintilari aşma yolunda devre arasinda çok iyi çalişacağiz" dedi.
MKE Ankaragücü maçinin önemine değinen Şota, "Son maçi kendi sahamizda oynamamiz bizim için büyük bir avantaj. Bu kadar soruna karşin rakip oyuncular ve teknik heyet çok iyi karakter gösteriyor. Bizde ilk devrenin son maçinda elimizden geleni yapacağiz" diye konuştu.
|
|
|
|