11.12.2013, 19:29
Eskiden ruhuyla oynayan futbolcularimiz vardi Bulent bolukbasi , Fatih Ceylan.vb..Cleyton , Mouche gibi ruhsuzlari gorunce 50 yasina kadar oynasalardi bu takimda keske diyorum
Franco Cangele
|
15. Hafta KAYSERISPOR-ESKISEHIRSPOR
|
|
11.12.2013, 19:29
Eskiden ruhuyla oynayan futbolcularimiz vardi Bulent bolukbasi , Fatih Ceylan.vb..Cleyton , Mouche gibi ruhsuzlari gorunce 50 yasina kadar oynasalardi bu takimda keske diyorum
Franco Cangele
11.12.2013, 21:32
ertugrul
sereno zurab simic alper mija apo sefa biseswar omer bobo [SIGPIC][/SIGPIC]
12.12.2013, 19:28
-----------------Ertuğrul-----------------
.......Fonseca........Zurab........Simic........... ......................Mijailovic.......................... Sefa...........Taner..............Jaja.........Ömer.. ..................Bobo...........Nobre.................. Şöyle bi 3 5 2 sistemi denesek aslinda bizim takim çok uygun bence... Bobo nobre ikilisi iyi olmayabilir ama patlayici bi forvet ile bu sisteme geçip sahayi daha iyi kullaniriz. Gs de hoşuma gitti bu sistem bizdede uygulanabilir Sefa ile salih bence sağ kanat için tam bu sisteme göre adamlar... Ömer ile Alperde sol taraf için fena sayilmazlar 1 Forvet transferi yapilip stopere de alternatif adam bulursak bu sistem oynanabilir...
12.12.2013, 20:23
Pfdk Gökhana 2 Salihe 1 maç kulübe 40 Milyar ceza verdi.Şerefsiz tüp kafa her hafta milyarca ceza veriyor serefsiz dusurmek icin iki takimdan birini herseyi yapiyor
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
12.12.2013, 21:39
(Son Düzenleme: 12.12.2013, 21:43, Düzenleyen: 38AhmetK.K.)
Tim yazdı:-----------------Ertuğrul-----------------Aslinda bizim oyun yapimiz kadrodaki oyuncular 3-5-2 oynamaya cok müsait. Bu sistemle dünyada sanirim Italyan takimlari disinda oynayan kimse yok ve en iyi oynayani ise Juventus. Sefa ve Ömerde hem kanat hem bek oynayabilen adamlar kondisyon anlaminda kaldirirlar mi bilmiyorum ama bu sistemde zorlanacaklarini sanmam. Cangele_38 yazdı:Pfdk Gökhana 2 Salihe 1 maç kulübe 40 Milyar ceza verdi.Şerefsiz tüp kafa her hafta milyarca ceza veriyor serefsiz dusurmek icin iki takimdan birini herseyi yapiyor"Ayni müsabakada KAYSERİSPOR Kulübü sporcusu GÖKHAN DEĞİRMENCİ'nin, rakip takim sporcusuna yönelik ciddi faulü nedeniyle takdiren 2 RESMİ MÜSABAKADAN MEN CEZASI ile cezalandirilmasina" Hadi Salihi anladim hakettide bu ne la ? Ciddi faul ne neyin kafasini yasiyor bu PFDK? Son adam olarak yapilan faul ne zamandan beri "rakibe yönelik ciddi faul" oldu. E yuh artik OHA diyorum baska bisey demiyorum. Adaletini ... türk futbolu.
13.12.2013, 22:40
Ja Prosineckinin basina tas düstü yada artik Süleyman Hurma kadro secimlere karismiyor.
Ertugurl - Deni Dogan Simic - Zurab - Ömer Bayram - Sereno - Cüneyt Abdullah - Taner - Biseswar - Jaja - Yener - Okay - Engin - Sefa Bobo - Nobre - Sinan Muhetemmel ilk 11 Ertugrul Sereno - Simic - Zurab - Ömer Abdullah - Taner Sefa - Jaja - Biseswar Bobo Allahim cok sükür kadro secimleri süper, biseswar kadroda cok mutluyum. Mouche ve Cleyton kadro da olmamalari ayri bi sevinc yasiyorum. Yarin 3-0 mac bizim!!! Insallah
13.12.2013, 23:03
Cihan Sahin yazdı:Ja Prosineckinin basina tas düstü yada artik Süleyman Hurma kadro secimlere karismiyor.Wohooow Mouche ve Cleytonu kesip Jaja Biseswari almis egerki kadro dogruysa, ancak gözlerim Mijailovici ariyor Abdullah ve Tanerle orta sahada olacak is degil gibi.
13.12.2013, 23:44
Cleyton ve Mouche umarim devre arasi gidecek yabanci isimler olursunuz değil bu maç umarim birdaha Kayserispor formasini sirtiniza geçiremezsiniz..Jaja ne kadar alemciyse mouchede o ondan aşaği değildir...Cleyton zaten dünya umrunda değil..
Herşey güzel de kadroda..Abdullah-Taner ikilisi pek iş yapmaz
Franco Cangele
13.12.2013, 23:54
Yapacak bir şey yok Srdan kontenjana takilmiş yoklugu hissedilmez.Benim yukarida kurdugum kadroya benzer bir kadroyla çikacak gibi.Okayla başlamasini istiyorum
###Marko Simic###
13.12.2013, 23:58
Kadroyu kayseritempo.com da okudum cok şasirdim bu kadro ile cikariz ins ofansif olsun diye hocamiz evdeki maclarda sol bekde ömeri oynatiyor benim sadece uzuldugum mija olacak onu da orta sahaada cok arariz keske alper uludag kadroda olsaydi engine cok sasirdim gonderilecekler listesinde ama kadroda gorunuyor bakalim kadro dogruysa cok iyi ins mouche ve cleyton bir daha oynamaz begenmeikleri jaja hepsinden karakterli
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
14.12.2013, 00:15
Inanilmaz mutluyum ilk DEFA bu kadroyu begendim.
Kac haftalardir hepimiz diyoruz Mouche ve Cleyton vasat oynamalari ama israrla kadro da olmalari zorumuza gidiyordu düstümüz durum ortada. Engin, Biseswar ve Jaja bu 3 oyuncu cok begeniyorum. Kadroda olmalari ayri bi sevinc yasiyorum. Tek istegim yarin gûzel sonuc insallah galip geliriz ve kadro bozulmaz.
14.12.2013, 00:17
Bide sefayi kesse!
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
14.12.2013, 00:32
Alperi hangi akla hizmet kesiyor anlamiyorum, onun dişinda memnunum bu kadrodan...
bipolar
14.12.2013, 03:03
Kadro buysa gerçekten güzel kadro hepimizin görmek istediği biseswar kadroda. Defansimizda sağlam. Cleyton ve Mouche ye tahammülümüz kalmamişti
14.12.2013, 03:12
gençler yarin cleyton mouche başlar hevesimiz kursağimizda kalir umutlanmayalim...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|