Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15. Hafta KAYSERISPOR-ESKISEHIRSPOR
#16
Eskiden ruhuyla oynayan futbolcularimiz vardi Bulent bolukbasi , Fatih Ceylan.vb..Cleyton , Mouche gibi ruhsuzlari gorunce 50 yasina kadar oynasalardi bu takimda keske diyorum
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
ertugrul
sereno zurab simic alper
mija apo
sefa biseswar omer
bobo
[SIGPIC][/SIGPIC]
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
-----------------Ertuğrul-----------------


.......Fonseca........Zurab........Simic...........


......................Mijailovic..........................


Sefa...........Taner..............Jaja.........Ömer..


..................Bobo...........Nobre..................


Şöyle bi 3 5 2 sistemi denesek aslinda bizim takim çok uygun bence... Bobo nobre ikilisi iyi olmayabilir ama patlayici bi forvet ile bu sisteme geçip sahayi daha iyi kullaniriz. Gs de hoşuma gitti bu sistem bizdede uygulanabilir

Sefa ile salih bence sağ kanat için tam bu sisteme göre adamlar... Ömer ile Alperde sol taraf için fena sayilmazlar

1 Forvet transferi yapilip stopere de alternatif adam bulursak bu sistem oynanabilir...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
Pfdk Gökhana 2 Salihe 1 maç kulübe 40 Milyar ceza verdi.Şerefsiz tüp kafa her hafta milyarca ceza veriyor serefsiz dusurmek icin iki takimdan birini herseyi yapiyor
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
Tim yazdı:-----------------Ertuğrul-----------------


.......Fonseca........Zurab........Simic...........


......................Mijailovic..........................


Sefa...........Taner..............Jaja.........Ömer..


..................Bobo...........Nobre..................


Şöyle bi 3 5 2 sistemi denesek aslinda bizim takim çok uygun bence... Bobo nobre ikilisi iyi olmayabilir ama patlayici bi forvet ile bu sisteme geçip sahayi daha iyi kullaniriz. Gs de hoşuma gitti bu sistem bizdede uygulanabilir

Sefa ile salih bence sağ kanat için tam bu sisteme göre adamlar... Ömer ile Alperde sol taraf için fena sayilmazlar

1 Forvet transferi yapilip stopere de alternatif adam bulursak bu sistem oynanabilir...
Aslinda bizim oyun yapimiz kadrodaki oyuncular 3-5-2 oynamaya cok müsait. Bu sistemle dünyada sanirim Italyan takimlari disinda oynayan kimse yok ve en iyi oynayani ise Juventus. Sefa ve Ömerde hem kanat hem bek oynayabilen adamlar kondisyon anlaminda kaldirirlar mi bilmiyorum ama bu sistemde zorlanacaklarini sanmam.

Cangele_38 yazdı:Pfdk Gökhana 2 Salihe 1 maç kulübe 40 Milyar ceza verdi.Şerefsiz tüp kafa her hafta milyarca ceza veriyor serefsiz dusurmek icin iki takimdan birini herseyi yapiyor
"Ayni müsabakada KAYSERİSPOR Kulübü sporcusu GÖKHAN DEĞİRMENCİ'nin, rakip takim sporcusuna yönelik ciddi faulü nedeniyle takdiren 2 RESMİ MÜSABAKADAN MEN CEZASI ile cezalandirilmasina"

Hadi Salihi anladim hakettide bu ne la ? Ciddi faul ne neyin kafasini yasiyor bu PFDK? Son adam olarak yapilan faul ne zamandan beri "rakibe yönelik ciddi faul" oldu. E yuh artik OHA diyorum baska bisey demiyorum. Adaletini ... türk futbolu.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
Ja Prosineckinin basina tas düstü yada artik Süleyman Hurma kadro secimlere karismiyor.

Ertugurl - Deni Dogan

Simic - Zurab - Ömer Bayram - Sereno - Cüneyt

Abdullah - Taner - Biseswar - Jaja - Yener - Okay - Engin - Sefa

Bobo - Nobre - Sinan

Muhetemmel ilk 11

Ertugrul
Sereno - Simic - Zurab - Ömer
Abdullah - Taner
Sefa - Jaja - Biseswar
Bobo

Allahim cok sükür kadro secimleri süper, biseswar kadroda cok mutluyum.
Mouche ve Cleyton kadro da olmamalari ayri bi sevinc yasiyorum.
Yarin 3-0 mac bizim!!!
Insallah
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
Cihan Sahin yazdı:Ja Prosineckinin basina tas düstü yada artik Süleyman Hurma kadro secimlere karismiyor.

Ertugurl - Deni Dogan

Simic - Zurab - Ömer Bayram - Sereno - Cüneyt

Abdullah - Taner - Biseswar - Jaja - Yener - Okay - Engin - Sefa

Bobo - Nobre - Sinan

Muhetemmel ilk 11

Ertugrul
Sereno - Simic - Zurab - Ömer
Abdullah - Taner
Sefa - Jaja - Biseswar
Bobo

Allahim cok sükür kadro secimleri süper, biseswar kadroda cok mutluyum.
Mouche ve Cleyton kadro da olmamalari ayri bi sevinc yasiyorum.
Yarin 3-0 mac bizim!!!
Insallah
Wohooow Mouche ve Cleytonu kesip Jaja Biseswari almis egerki kadro dogruysa, ancak gözlerim Mijailovici ariyor Abdullah ve Tanerle orta sahada olacak is degil gibi.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
Cleyton ve Mouche umarim devre arasi gidecek yabanci isimler olursunuz değil bu maç umarim birdaha Kayserispor formasini sirtiniza geçiremezsiniz..Jaja ne kadar alemciyse mouchede o ondan aşaği değildir...Cleyton zaten dünya umrunda değil..

Herşey güzel de kadroda..Abdullah-Taner ikilisi pek iş yapmaz
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
Yapacak bir şey yok Srdan kontenjana takilmiş yoklugu hissedilmez.Benim yukarida kurdugum kadroya benzer bir kadroyla çikacak gibi.Okayla başlamasini istiyorum
###Marko Simic###
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
Kadroyu kayseritempo.com da okudum cok şasirdim bu kadro ile cikariz ins ofansif olsun diye hocamiz evdeki maclarda sol bekde ömeri oynatiyor benim sadece uzuldugum mija olacak onu da orta sahaada cok arariz keske alper uludag kadroda olsaydi engine cok sasirdim gonderilecekler listesinde ama kadroda gorunuyor bakalim kadro dogruysa cok iyi ins mouche ve cleyton bir daha oynamaz begenmeikleri jaja hepsinden karakterli
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
Inanilmaz mutluyum ilk DEFA bu kadroyu begendim.

Kac haftalardir hepimiz diyoruz Mouche ve Cleyton vasat oynamalari ama israrla kadro da olmalari zorumuza gidiyordu düstümüz durum ortada.

Engin, Biseswar ve Jaja bu 3 oyuncu cok begeniyorum. Kadroda olmalari ayri bi sevinc yasiyorum. Tek istegim yarin gûzel sonuc insallah galip geliriz ve kadro bozulmaz.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
Bide sefayi kesse!
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
Alperi hangi akla hizmet kesiyor anlamiyorum, onun dişinda memnunum bu kadrodan...
bipolar
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
Kadro buysa gerçekten güzel kadro hepimizin görmek istediği biseswar kadroda. Defansimizda sağlam. Cleyton ve Mouche ye tahammülümüz kalmamişti
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
gençler yarin cleyton mouche başlar hevesimiz kursağimizda kalir umutlanmayalim...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  33. Hafta KONYASPOR-KAYSERISPOR Adem Dolgun 12 2,221 13.05.2014, 19:20
Son Yorum: buraqh
  32. Hafta ESKISEHIRSPOR-KAYSERISPOR Adem Dolgun 43 3,373 05.05.2014, 23:58
Son Yorum: FrancoCangele38
  31. Hafta KAYSERISPOR-KARABÜKSPOR Adem Dolgun 135 8,294 02.05.2014, 01:14
Son Yorum: buraqh
  30. Hafta AKHISAR-KAYSERISPOR Adem Dolgun 75 5,283 21.04.2014, 22:59
Son Yorum: Lacazette10
  29. Hafta KAYSERISPOR-CAYKUR RIZESPOR Adem Dolgun 155 9,664 17.04.2014, 11:39
Son Yorum: buraqh
  28. Hafta BESIKTAS-KAYSERISPOR Adem Dolgun 93 5,350 08.04.2014, 11:03
Son Yorum: Cihan Sahin
  27. Hafta KAYSERISPOR-ANTALYASPOR Adem Dolgun 73 5,263 06.04.2014, 21:46
Son Yorum: EaZy38
  26. Hafta GALATASARAY-KAYSERISPOR Adem Dolgun 79 5,614 26.03.2014, 11:32
Son Yorum: KapaliKale EU
  25. Hafta KAYSERISPOR-BURSASPOR Adem Dolgun 61 4,411 18.03.2014, 21:10
Son Yorum: KapaliKale EU
  24. Hafta Gaziantepspor - KAYSERISPOR 38AhmetK.K 127 7,032 10.03.2014, 14:51
Son Yorum: giga38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi