Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kayseri'de İkamet Eden Üyelerimize Özel..
#16
Konu neyse bekliyoruz sabirsizlikla Smile
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
Sadece tatillerde ve bayramlarda Kayseride oluyorum ..
İbb maçi yalan oldu benim için, ayni gün bütlerim var Sad
[Resim: 10828.jpg]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
+1 . .. .
Franco Cangele
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
+1.....
KAYSERÝSPOR...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
[COLOR="Black"]Murat herkezi merak içerisinde birakmisin birdahada cevap yazmamissin Smile

+1966[/COLOR]
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
Bende Kayseri Smile)
[Resim: 6149taki_et.png]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
birsey varsa +1 yapalim
Eski konu değilmiydi bu?
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
kuzey altdayiz her zaman
[SIGPIC][/SIGPIC]
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
ben ist yaşiyiorum ama merak ettim ne ola ?
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk.
Bizden,ne köy ne de kasaba olamayacaği için bu konuda tarihin derinliğine doğru yol aldi.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
Metrajzede yazdı:Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk.
Bizden,ne köy ne de kasaba olamayacaği için bu konuda tarihin derinliğine doğru yol aldi.
Bizim forumda cok sey söylüyoruzda kacini yapabiliyoruz?
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
kayserideyim
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
kayserideyim k.hasin karşisindayim Smile
BENÝM ÞEHRÝM BENÝM TAKIMIM BENÝM GURURUM...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
Metrajzede yazdı:Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk.
Bizden,ne köy ne de kasaba olamayacaği için bu konuda tarihin derinliğine doğru yol aldi.

Tamam Baslatalim Bu Hafta..
Biletleri Toplu Alalim Ayni Yerden..
Bileti mi Almadim Bu Hafta Sizle Olurum Diyenler Eklesinler Konuya İsimlerini
[Resim: 6149taki_et.png]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
ÖzgüR yazdı:Tamam Baslatalim Bu Hafta..
Biletleri Toplu Alalim Ayni Yerden..
Bileti mi Almadim Bu Hafta Sizle Olurum Diyenler Eklesinler Konuya İsimlerini

ben gelirim
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Kayseri'de alman sirketleri KHS38 2 913 25.01.2012, 15:00
Son Yorum: KHS38
  Gicik eden 15 olay 38AhmetK.K 8 1,388 19.03.2010, 16:42
Son Yorum: LiDeR
  Tebrikler Kayseri! (Sivasspor Taraftarları) SLHKZ 15 1,953 13.10.2008, 19:47
Son Yorum: aytach

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi