17.01.2011, 12:40
Konu neyse bekliyoruz sabirsizlikla
|
Kayseri'de İkamet Eden Üyelerimize Özel..
|
|
17.01.2011, 14:20
Sadece tatillerde ve bayramlarda Kayseride oluyorum ..
İbb maçi yalan oldu benim için, ayni gün bütlerim var
14.04.2011, 00:24
[COLOR="Black"]Murat herkezi merak içerisinde birakmisin birdahada cevap yazmamissin
![]() +1966[/COLOR]
14.04.2011, 07:59
birsey varsa +1 yapalim
Eski konu değilmiydi bu?
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
14.04.2011, 15:21
ben ist yaşiyiorum ama merak ettim ne ola ?
14.04.2011, 15:32
Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk.
Bizden,ne köy ne de kasaba olamayacaği için bu konuda tarihin derinliğine doğru yol aldi.
14.04.2011, 17:09
Metrajzede yazdı:Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk.Bizim forumda cok sey söylüyoruzda kacini yapabiliyoruz?
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
14.04.2011, 20:12
kayserideyim
14.04.2011, 21:56
kayserideyim k.hasin karşisindayim
BENÝM ÞEHRÝM BENÝM TAKIMIM BENÝM GURURUM...
15.04.2011, 01:57
Metrajzede yazdı:Burada yaşayanlarla tanişip içerideki her maça beraber gitmeyi düşünüyorduk. Tamam Baslatalim Bu Hafta.. Biletleri Toplu Alalim Ayni Yerden.. Bileti mi Almadim Bu Hafta Sizle Olurum Diyenler Eklesinler Konuya İsimlerini
15.04.2011, 09:46
ÖzgüR yazdı:Tamam Baslatalim Bu Hafta.. ben gelirim |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Kayseri'de alman sirketleri | 2 | 913 |
25.01.2012, 15:00 Son Yorum: |
||
| Gicik eden 15 olay | 8 | 1,388 |
19.03.2010, 16:42 Son Yorum: |
||
| Tebrikler Kayseri! (Sivasspor Taraftarları) | 15 | 1,953 |
13.10.2008, 19:47 Son Yorum: |
||