Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 12. Hafta | Konyaspor 0 - 1 Kayserispor
Muzaffer yazdı:Ara transfer dönemine kadar ne kadar az puan kaybedersek o kadar bizim karimiza olur.
Bu takim bu kadroyla yapabileceğininde fazlasini yapiyor. Gerekli takviyeler gelmezse ikinci yari tablo daha değişik olabilir.

aynen katiliyorum bu arada dikkatinizi cekiyormu bilmem ama son maclarda sadece 2 degisiklik yapabilmisiz yani 3 oyuncu degistirecek yedek kulübesinde kalite yok. Süleyman Hurma: Bu takim ligin en ucuz takimi 10 milyona yaptik iyi halt ettiniz 15 milyon harcanaydida teknik direktör ücüncü oyuncu degisikligini yapaydi. Ara transferde bu zihniyet devam ederse vay halimize üc bes kurus kar yapalim derken tarihi firsat kaciyor?
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Bu takima 2 sag bek, bir sol bek ve bir cok yonlu kanat oyuncusu lazim. En azindan devre arasinda bir sag bek ve kanat oyuncusu alsak, super is yapmis oluruz.

Durmak yok, yola devam!
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Ara transferde2 tane kaliteli transfer yaptik mi tamamdir inş.allah bize de yaşatir şampiyonluğu inş.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Takimi dün beğenmeyen vardir ama ben beğendim sadece son vuruslar kötüydü
RAkibin üstüne çöktük
Konyada beraberliği basari sayiyor
Takim cok fazla istekliydi
Ömer hasan- moritz geçen haftayla kiyaslarsak bi ali dağ kadar fazladan iiydiler
Özellikle ömer topu aldimi cok hizli
Ömer in iyi olduğu moritz in iyi olduğu maçta biz iyiyiz
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
dünaksam konyadayidik 2 otobus gidebildik cok guzel ortam vardi gercekten birbirini taniyan tanimayn herkes kardes gibiydi kimse birbirine yabancilik cektirmedi sehre girmeden nalcacilar bizleri karsiladi sonra polis konvoyuyla stda gittik burada da konyaspor taraftari bizleri karsiladi kendilerine cok ama cok tskkur ediyoruz stada girdik tum stadta hosgeldin kayseri diye bagirdilar gercekten cok dosthane goruntuler vardi konyadanda aramiza katilan 50-60 kisilik bir grup vardi mac basladi seyir zevki iyi degildi macin bunun nedeni ise konyaspor beraberlige razi 11 kisi defans yapmalariydi ilk yari sonuk bi futbolla bitti ikinci yari sahada daha istekli galibiyeti isteyen kayserispor ve yine 11 kisi defans yapan bi konya spor vardi konyaspor sahasina oyunu yavas yavas yikmaya basladik ve bi topumuz direkten dondu golumuz geldi konyaspor taraftari yonetimi istifaya cagirdi koltuklar falan kirildi sondakikalar artik bitir hoca derken sulo muthis bi top cikardi ve galip geldik mac bitti 11 de otobusler yola cikti gece bi lokantaya girdik kapattik herkes corbasini icti lokantada ekmek kalmadiSmilesaat 4 gibi kayserideydik bursa deplasmanina sizlerinde katilimlarinizi bekliyoruz gelin kardesligi arkadasligi dostlugu gorun bizlere destek olun kader birligi yapalim bu takimin arkasinda bi taraftar gucunun oldugunu belli edelim KAPALI KALE
Biz Güneþ Gibi Parladýkça , Sonbahar Hiç Gelmeyecek Kuzey Alta ...
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Gs maçini en kotu berabere atlatiriz da Bursa maçini çok merak ediyorum süper maç olacak tahminimcede sürprizi yapip kazanacazz....
Cevapla }
Teşekkür edenler:
maç çok zorlandik ama çok şükür istediğmimz 3 puani aldik
şota bjk maçindan sonra sabir hakkinda bişiler söylemişti ya bu sabir bizi çatlatcak gibi
ama en azindan şotayla kazanmayi öğrendik
bi yolunu bulup 3 puani aliyoruz
moritz forvet arkasi yerine kanada çekilse daha etkili olablir
orta alanda savunma arasinda kayboluyor
kenarda en azindan top taşir etkili ortalarini kullanir
selim teber bjk maçindan beri yok ortalarda
o maçtaki gibi biraz daha sorumluluk alarak oynasak hucuma çikişkarimiz kolaylaşir
devre arasinda cangele ve troisi nin takima gelmesi bizi rahatlatcaktir
orta alana ve sağ açiğa birer takviye ise bizi daha iyi yerlere getirir
[Resim: a2.gif]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
cangele martta donmuyomu=??
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Millet Troisiyi kurtarici olarak görüyor ya bizim takimdan bi cacik olmazSmile
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Troisi bence oynadinmi süper oynuyo
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Bursa uzatmalarla birlikte 90 dakika geride oynadi ama elle tutulur bir organize atagi yoktu.

Hemde sag beklerinin yerinde geçen sezon tüm maçlari oynamis birinin oynadigini saymazsak tam kadro oynadiklari maçta.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Bazi seyleri görmeliyiz malesef.

Kayserispor'umu yada futbolcularimizi küçümsemiyorum kesinlikle ama; Yalçin Ayhan ve zinci stoper hariç su an febe maçinda Antep kadrosunda oynayan her bir oyuncu bizim 11imizde rahatlikla oynar.

Bugün oynamayan Popov, Beto, Cesar gibi oyuncular da direk oynar.

Puan farki: Hoca farki.
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
fenerde yenildi Allahhhh Smile
Cevapla }
Teşekkür edenler:
Mariachi yazdı:Bazi seyleri görmeliyiz malesef.

Kayserispor'umu yada futbolcularimizi küçümsemiyorum kesinlikle ama; Yalçin Ayhan ve zinci stoper hariç su an febe maçinda Antep kadrosunda oynayan her bir oyuncu bizim 11imizde rahatlikla oynar.

Bugün oynamayan Popov, Beto, Cesar gibi oyuncular da direk oynar.

Puan farki: Hoca farki.

Antep kaliteli bir kadroya sahip Mariachi Smile Bunu herkes biliyor.. Antep maci acik ara en cok cekindigim mac.. Tolli takimi fena motive edip, atesleyecektir.. senin de belirttigin gibi, takimin nereye gelecegini teknik direktör belirler..

Sota > Tolli
"Asla bir Türke yol sorma. Cünkü bilmese bile, sana tarif etmeye calisacak." Japon atasözü
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
O bu değilde dün konyaspor maçi öncesi lig tv yorumcusu kayseri buraya sürpriz şekilde yer aldi dedi onu oraya oturtanda yorum yaptiranda suç bence son 5 yildir üst siralari zorlayan bir takim nasil oluyorda sürpriz şekilde 2. olabiliyor bugunde ntv de ridvan kayserinin hiç sansi yok dedi aslindan bunlara kizmayacaksin herkes bizi şanssiz görmeye devam etsin anadolu takimlarinin yükselişini hazmedemiyorlar istanbuldaki 3 cenaze takiminda daha beter olmasi dileğiyle.
# 25 Aydýn Toscalý #
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | Bucaspor - KAYSERİSPOR muptela_38 53 5,418 21.05.2011, 19:47
Son Yorum: Zlatan38
  STSL 33. Hafta | Kayserispor - Gaziantepspor 38AhmetK.K 219 16,490 19.05.2011, 15:13
Son Yorum: itu_38
  STSL 32. Hafta | Eskişehirspor - Kayserispor 38AhmetK.K 212 16,180 08.05.2011, 18:14
Son Yorum: Yunus Emre
  STSL 31. Hafta |KAYSERİSPOR-Bursaspor 38AhmetK.K 151 12,106 02.05.2011, 21:07
Son Yorum: ali38_38
  STSL 30. Hafta |Galatasaray - KAYSERİSPOR muptela_38 206 16,261 25.04.2011, 23:14
Son Yorum: Emreg38
  STSL 29. Hafta | KAYSERİSPOR - Konyaspor muptela_38 314 21,784 19.04.2011, 00:30
Son Yorum: haso
  STSL 28. Hafta |Gençlerbirliği - KAYSERİSPOR muptela_38 269 20,528 12.04.2011, 15:49
Son Yorum: Cörekdere38
  STSL 27. Hafta |KAYSERİSPOR - Kasımpaşa muptela_38 496 39,877 06.04.2011, 10:44
Son Yorum: KürsatSandal
  STSL 26. Hafta | Beşiktaş 4-2 Kayserisporumuz Mariachi 287 19,733 21.03.2011, 15:05
Son Yorum: cangelemessi
  STSL 25. Hafta | Sivasspor 1-0 KAYSERİSPOR muptela_38 424 33,438 15.03.2011, 00:57
Son Yorum: chefchemiker

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi