Üye No : 347
Yorumları: 1,540
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Muzaffer yazdı:Ara transfer dönemine kadar ne kadar az puan kaybedersek o kadar bizim karimiza olur.
Bu takim bu kadroyla yapabileceğininde fazlasini yapiyor. Gerekli takviyeler gelmezse ikinci yari tablo daha değişik olabilir.
aynen katiliyorum bu arada dikkatinizi cekiyormu bilmem ama son maclarda sadece 2 degisiklik yapabilmisiz yani 3 oyuncu degistirecek yedek kulübesinde
kalite yok. Süleyman Hurma: Bu takim ligin en ucuz takimi 10 milyona yaptik iyi halt ettiniz 15 milyon harcanaydida teknik direktör ücüncü oyuncu degisikligini yapaydi. Ara transferde bu zihniyet devam ederse vay halimize üc bes kurus kar yapalim derken tarihi firsat kaciyor?
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Üye No : 2865
Yorumları: 533
Konuları: 13
Kayıt Tarihi: 16.09.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bu takima 2 sag bek, bir sol bek ve bir cok yonlu kanat oyuncusu lazim. En azindan devre arasinda bir sag bek ve kanat oyuncusu alsak, super is yapmis oluruz.
Durmak yok, yola devam!
Üye No : 475
Yorumları: 1,668
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 06.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Ara transferde2 tane kaliteli transfer yaptik mi tamamdir inş.allah bize de yaşatir şampiyonluğu inş.
Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Takimi dün beğenmeyen vardir ama ben beğendim sadece son vuruslar kötüydü
RAkibin üstüne çöktük
Konyada beraberliği basari sayiyor
Takim cok fazla istekliydi
Ömer hasan- moritz geçen haftayla kiyaslarsak bi ali dağ kadar fazladan iiydiler
Özellikle ömer topu aldimi cok hizli
Ömer in iyi olduğu moritz in iyi olduğu maçta biz iyiyiz
Üye No : 339
Yorumları: 1,249
Konuları: 98
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
dünaksam konyadayidik 2 otobus gidebildik cok guzel ortam vardi gercekten birbirini taniyan tanimayn herkes kardes gibiydi kimse birbirine yabancilik cektirmedi sehre girmeden nalcacilar bizleri karsiladi sonra polis konvoyuyla stda gittik burada da konyaspor taraftari bizleri karsiladi kendilerine cok ama cok tskkur ediyoruz stada girdik tum stadta hosgeldin kayseri diye bagirdilar gercekten cok dosthane goruntuler vardi konyadanda aramiza katilan 50-60 kisilik bir grup vardi mac basladi seyir zevki iyi degildi macin bunun nedeni ise konyaspor beraberlige razi 11 kisi defans yapmalariydi ilk yari sonuk bi futbolla bitti ikinci yari sahada daha istekli galibiyeti isteyen kayserispor ve yine 11 kisi defans yapan bi konya spor vardi konyaspor sahasina oyunu yavas yavas yikmaya basladik ve bi topumuz direkten dondu golumuz geldi konyaspor taraftari yonetimi istifaya cagirdi koltuklar falan kirildi sondakikalar artik bitir hoca derken sulo muthis bi top cikardi ve galip geldik mac bitti 11 de otobusler yola cikti gece bi lokantaya girdik kapattik herkes corbasini icti lokantada ekmek kalmadi
saat 4 gibi kayserideydik bursa deplasmanina sizlerinde katilimlarinizi bekliyoruz gelin kardesligi arkadasligi dostlugu gorun bizlere destek olun kader birligi yapalim bu takimin arkasinda bi taraftar gucunun oldugunu belli edelim KAPALI KALE
Biz Güneþ Gibi Parladýkça , Sonbahar Hiç Gelmeyecek Kuzey Alta ...
Üye No : 308
Yorumları: 1,800
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Gs maçini en kotu berabere atlatiriz da Bursa maçini çok merak ediyorum süper maç olacak tahminimcede sürprizi yapip kazanacazz....
Üye No : 183
Yorumları: 818
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 30.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
maç çok zorlandik ama çok şükür istediğmimz 3 puani aldik
şota bjk maçindan sonra sabir hakkinda bişiler söylemişti ya bu sabir bizi çatlatcak gibi
ama en azindan şotayla kazanmayi öğrendik
bi yolunu bulup 3 puani aliyoruz
moritz forvet arkasi yerine kanada çekilse daha etkili olablir
orta alanda savunma arasinda kayboluyor
kenarda en azindan top taşir etkili ortalarini kullanir
selim teber bjk maçindan beri yok ortalarda
o maçtaki gibi biraz daha sorumluluk alarak oynasak hucuma çikişkarimiz kolaylaşir
devre arasinda cangele ve troisi nin takima gelmesi bizi rahatlatcaktir
orta alana ve sağ açiğa birer takviye ise bizi daha iyi yerlere getirir
Üye No : 308
Yorumları: 1,800
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
cangele martta donmuyomu=??
Üye No : 308
Yorumları: 1,800
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Troisi bence oynadinmi süper oynuyo
Üye No : 2830
Yorumları: 3,798
Konuları: 84
Kayıt Tarihi: 08.06.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bursa uzatmalarla birlikte 90 dakika geride oynadi ama elle tutulur bir organize atagi yoktu.
Hemde sag beklerinin yerinde geçen sezon tüm maçlari oynamis birinin oynadigini saymazsak tam kadro oynadiklari maçta.
Üye No : 2830
Yorumları: 3,798
Konuları: 84
Kayıt Tarihi: 08.06.2010
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Bazi seyleri görmeliyiz malesef.
Kayserispor'umu yada futbolcularimizi küçümsemiyorum kesinlikle ama; Yalçin Ayhan ve zinci stoper hariç su an febe maçinda Antep kadrosunda oynayan her bir oyuncu bizim 11imizde rahatlikla oynar.
Bugün oynamayan Popov, Beto, Cesar gibi oyuncular da direk oynar.
Puan farki: Hoca farki.
Üye No : 789
Yorumları: 418
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: 23.11.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
O bu değilde dün konyaspor maçi öncesi lig tv yorumcusu kayseri buraya sürpriz şekilde yer aldi dedi onu oraya oturtanda yorum yaptiranda suç bence son 5 yildir üst siralari zorlayan bir takim nasil oluyorda sürpriz şekilde 2. olabiliyor bugunde ntv de ridvan kayserinin hiç sansi yok dedi aslindan bunlara kizmayacaksin herkes bizi şanssiz görmeye devam etsin anadolu takimlarinin yükselişini hazmedemiyorlar istanbuldaki 3 cenaze takiminda daha beter olmasi dileğiyle.
# 25 Aydýn Toscalý #