Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
BÖRTECINE 38 yazdı:istanbul belediye oturmus saglam bir ekip suan ligde kiminle oynarsa oynasin hertakimin cekindigi bir ekip, yeni hocamizla cikacagimiz ibb karsilasmasinda direncli oyun oynayamazsak sahadan boynu bökük ayrilan taraf yine biz oluruz .
apoyu cok ariyorlar.
eski iibb değil
rahat kazanabiliriz.Ben cok umitliyim
Birde bir açidan ümitliyim(Yeni teknik direktör gazi vardir.Genelde takimlar 2 maç ust uste kazanir)
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Üye No : 355
Yorumları: 3,209
Konuları: 310
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
abdullah avcinin mirasini yiyorlar zaten , nasil bizdeki hocalar yillardir ertugrulun kurdugu o takimi yiyip bitirdilerse abdullah avcinin kurdugu ibb´nin eriyip kaybolmasi bir kac seneyi bulur .
[SIGPIC][/SIGPIC]
C* Devlet, Millet, Bayrak Uðruna Topraða Düþen ÞEHÝTLERÝMÝZ ÞEREFÝMÝZDÝR C*
Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
16.10.2012, 01:46
(Son Düzenleme: 16.10.2012, 01:49, Düzenleyen: Emreg38.)
BÖRTECINE 38 yazdı:abdullah avcinin mirasini yiyorlar zaten , nasil bizdeki hocalar yillardir ertugrulun kurdugu o takimi yiyip bitirdilerse abdullah avcinin kurdugu ibb´nin eriyip kaybolmasi bir kac seneyi bulur .
haci abi tolli kafkas ertuprulun takimini silip baştan kurdu ve kismende olsa başarili oldu ve bize bir kaç oyuncu brakti eren furkan apo.Furkan gitti eren apo gökhan suan yoklari oynuyor(apo en cok kosanlardan biride olsa) ama gittikten 3 sene ssonra bile kurdugu takimdan adam kaldi
Suan ibb gerçekten iyi değil.Hatta ibb aponun takimi hüviyetiini yitirmiş.Önceden 3 yesede direnen ve atan ibb gitmiş...Bize karşi tek avantaji defans hatti ve biz gidip atamazsak onlar gelip atar ne yazik ki
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Üye No : 3288
Yorumları: 123
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 08.07.2012
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
İBB çok kötü durumda. Biraz bilensek güzel bir galibiyet aliriz gibi geliyor. Geçen sene ki kupa maçi geldi aklima umarim yine öyle bir sonuç olur. Bu arada son 6 maçtir İBB bizi yenemiyor.
"Saygý ve sevgi kendisini hak eden herkesi bulacaktýr."
Üye No : 1160
Yorumları: 2,115
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: 23.01.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Abdullah avciyida bulunmaz hint
Kumasi yaptiniz... Milli takimin hali ortada!!!
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
Üye No : 2395
Yorumları: 4,250
Konuları: 152
Kayıt Tarihi: 09.07.2008
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
1 gönderide 1 teşekkür aldı
Orada bizim takim gibi. Burasi Karpuzatan çiftliği, orasi Milli mandira. Oyuncular oyuncu değilki. Hepsi ayri triplerde.
Kayserispor
Üye No : 464
Yorumları: 404
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 05.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Beyler merabalar... yaklasik 5dk once sevincle uyandim livescore ye baktim essah mi die... Ruyamda gs yi 2 1 yeniyoduk golu 90+2 de apo atmis ama ben maci izleyemiyorum(mac benden kaciyo)... velhasil ruyalarin tersi cikar derler demek ki gs yi yenmemiz icin benim maci izlemem gerekiyo evde zaten izleyecem de sizce arenaya mi gitmem lazim? Yoksa bi Adnan oktar a mi danissak bilemedim...
Üye No : 670
Yorumları: 2,010
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 27.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ottomanyak_38 yazdı:Beyler merabalar... yaklasik 5dk once sevincle uyandim livescore ye baktim essah mi die... Ruyamda gs yi 2 1 yeniyoduk golu 90+2 de apo atmis ama ben maci izleyemiyorum(mac benden kaciyo)... velhasil ruyalarin tersi cikar derler demek ki gs yi yenmemiz icin benim maci izlemem gerekiyo evde zaten izleyecem de sizce arenaya mi gitmem lazim? Yoksa bi Adnan oktar a mi danissak bilemedim...
adnan oktar a sor kedilerini alsin gelsin
gs stadinda program yapsinlar
:O:O
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Üye No : 670
Yorumları: 2,010
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 27.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Aykut38 yazdı:MaşALLAH, MaşALLAH 
maşallah inşallah
kedi canini yerim senin derse gs kendini bi daha toplayamaz
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Üye No : 670
Yorumları: 2,010
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 27.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Aykut38 yazdı:sende adnan oktarcisin heralde abi. Avatara bakilirsa 
yok avatardaki benim kedim adida şansal:O
youtubeden eğlence ihtiyaci zamanlarda ilk
tercihlerimdendir ednan oktar:O:O:O:O:O:O
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Üye No : 670
Yorumları: 2,010
Konuları: 14
Kayıt Tarihi: 27.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
maçi kismetse beraber izleyecez
bilet alacaklar güney alt tam kalenin arkasindaki kisimdan alirsa
hep beraber olacaz
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]