Duyuru: Hesaplarınızla ilgili yardım almak için X'ten(tıkla) mesaj atabilirsiniz. Eski hesaplarınızı almak için mail adreslerinizi hatırlamanız gerekmektedir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
STSL 8. hafta | KAYSERİSPORUMUZ - IBB
#16
BÖRTECINE 38 yazdı:istanbul belediye oturmus saglam bir ekip suan ligde kiminle oynarsa oynasin hertakimin cekindigi bir ekip, yeni hocamizla cikacagimiz ibb karsilasmasinda direncli oyun oynayamazsak sahadan boynu bökük ayrilan taraf yine biz oluruz .

apoyu cok ariyorlar.
eski iibb değil
rahat kazanabiliriz.Ben cok umitliyim
Birde bir açidan ümitliyim(Yeni teknik direktör gazi vardir.Genelde takimlar 2 maç ust uste kazanir)
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#17
abdullah avcinin mirasini yiyorlar zaten , nasil bizdeki hocalar yillardir ertugrulun kurdugu o takimi yiyip bitirdilerse abdullah avcinin kurdugu ibb´nin eriyip kaybolmasi bir kac seneyi bulur .
[SIGPIC][/SIGPIC]
C* Devlet, Millet, Bayrak Uðruna Topraða Düþen ÞEHÝTLERÝMÝZ ÞEREFÝMÝZDÝR C*
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#18
BÖRTECINE 38 yazdı:abdullah avcinin mirasini yiyorlar zaten , nasil bizdeki hocalar yillardir ertugrulun kurdugu o takimi yiyip bitirdilerse abdullah avcinin kurdugu ibb´nin eriyip kaybolmasi bir kac seneyi bulur .
haci abi tolli kafkas ertuprulun takimini silip baştan kurdu ve kismende olsa başarili oldu ve bize bir kaç oyuncu brakti eren furkan apo.Furkan gitti eren apo gökhan suan yoklari oynuyor(apo en cok kosanlardan biride olsa) ama gittikten 3 sene ssonra bile kurdugu takimdan adam kaldi
Suan ibb gerçekten iyi değil.Hatta ibb aponun takimi hüviyetiini yitirmiş.Önceden 3 yesede direnen ve atan ibb gitmiş...Bize karşi tek avantaji defans hatti ve biz gidip atamazsak onlar gelip atar ne yazik ki
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#19
İBB çok kötü durumda. Biraz bilensek güzel bir galibiyet aliriz gibi geliyor. Geçen sene ki kupa maçi geldi aklima umarim yine öyle bir sonuç olur. Bu arada son 6 maçtir İBB bizi yenemiyor.
"Saygý ve sevgi kendisini hak eden herkesi bulacaktýr."
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#20
Süper Lig Kurallari birinci sira:

Kural 1 - Teknik direktörü değiştiren takim, yeni hoca ile çikilan ilk maçi 100% kazanir.

Bu kuralin aksini ispat etmek güçtür,
tek tük istisna örneği vardir Smile
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#21
Abdullah avciyida bulunmaz hint
Kumasi yaptiniz... Milli takimin hali ortada!!!
sevemem sevemem sevemem
kayseri ve erciyes´ten baskasini sevemem
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#22
Orada bizim takim gibi. Burasi Karpuzatan çiftliği, orasi Milli mandira. Oyuncular oyuncu değilki. Hepsi ayri triplerde.
Kayserispor
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#23
EaZy38 yazdı:Abdullah avciyida bulunmaz hint
Kumasi yaptiniz... Milli takimin hali ortada!!!

öyle ama ibb ile güzel işler başarmişti onuda es geçmemek lazim
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#24
Beyler merabalar... yaklasik 5dk once sevincle uyandim livescore ye baktim essah mi die... Ruyamda gs yi 2 1 yeniyoduk golu 90+2 de apo atmis ama ben maci izleyemiyorum(mac benden kaciyo)... velhasil ruyalarin tersi cikar derler demek ki gs yi yenmemiz icin benim maci izlemem gerekiyo evde zaten izleyecem de sizce arenaya mi gitmem lazim? Yoksa bi Adnan oktar a mi danissak bilemedim...
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#25
ottomanyak_38 yazdı:Beyler merabalar... yaklasik 5dk once sevincle uyandim livescore ye baktim essah mi die... Ruyamda gs yi 2 1 yeniyoduk golu 90+2 de apo atmis ama ben maci izleyemiyorum(mac benden kaciyo)... velhasil ruyalarin tersi cikar derler demek ki gs yi yenmemiz icin benim maci izlemem gerekiyo evde zaten izleyecem de sizce arenaya mi gitmem lazim? Yoksa bi Adnan oktar a mi danissak bilemedim...

adnan oktar a sor kedilerini alsin gelsin
gs stadinda program yapsinlar
:O:O
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#26
ahmetg38 yazdı:adnan oktar a sor kedilerini alsin gelsin
gs stadinda program yapsinlar
:O:O

MaşALLAH, MaşALLAH Big Grin
Kayserispor
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#27
Aykut38 yazdı:MaşALLAH, MaşALLAH Big Grin

maşallah inşallah
kedi canini yerim senin derse gs kendini bi daha toplayamaz
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#28
ahmetg38 yazdı:maşallah inşallah
kedi canini yerim senin derse gs kendini bi daha toplayamaz

sende adnan oktarcisin heralde abi. Avatara bakilirsa Big Grin
Kayserispor
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#29
Aykut38 yazdı:sende adnan oktarcisin heralde abi. Avatara bakilirsa Big Grin

yok avatardaki benim kedim adida şansal:O
youtubeden eğlence ihtiyaci zamanlarda ilk
tercihlerimdendir ednan oktar:O:O:O:O:O:O
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:
#30
maçi kismetse beraber izleyecez
bilet alacaklar güney alt tam kalenin arkasindaki kisimdan alirsa
hep beraber olacaz
[URL="http://www.tedkayserikolejspor.com"]
[/URL]
Bul
Cevapla }
Teşekkür edenler:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  STSL 34. Hafta | KAYSERİSPORUMUZ - BJK liberty 11 1,947 19.05.2013, 23:16
Son Yorum: your_azrail38
  STSL 33. Hafta | Kasımpaşa A.Ş. - Kayserisporumuz Ercan Sahin 41 4,148 13.05.2013, 13:19
Son Yorum: enes-kys
  STSL 32. Hafta KAYSERİSPORUMUZ - Trabzonspor Özgür Yurdakoş 53 4,608 08.05.2013, 18:00
Son Yorum: Aykut38
  STSL 31. Hafta Fb-KAYSERİSPORUMUZ y_d_yazici 39 3,187 29.04.2013, 19:50
Son Yorum: hugara
  STSL 30. Hafta |Kayserisporumuz - Sivasspor Ercan Sahin 65 7,090 24.04.2013, 20:25
Son Yorum: enes-kys
  STSL 29. Hafta |Gaziantepspor - Kayserisporumuz Ercan Sahin 26 2,628 14.04.2013, 18:25
Son Yorum: akyol38
  STSL 28. Hafta |Kayserisporumuz - Sanica Boru Elazığspor Ercan Sahin 60 5,264 10.04.2013, 14:17
Son Yorum: enes-kys
  STSL 27. Hafta | KDÇ Karabükspor- Kayserisporumuz Ercan Sahin 73 5,337 04.04.2013, 11:34
Son Yorum: 38alperen
  STSL 26 .Hafta |Kayserisporumuz - Galatasaray aliper 211 16,010 27.03.2013, 11:00
Son Yorum: karlİdag
  STSL 25.Hafta |İstanbul BBSK - Kayserisporumuz aliper 85 5,909 11.03.2013, 13:04
Son Yorum: baha38

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi