Üye No : 3219
Yorumları: 1,353
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: 04.05.2012
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Keske Stad tika basa tiklim tiklim olsa, güzel mac cikartsak, herkes sevk alsa, bol golü mac olsa, Prosinecki takima motive etse, offensiv oynatsa, Stad dakiler hic susmasa 90dk destek olsa ve 3 Puan bizim olsa, yemede yaninda yat derim...
Haydi insallah diyelim..
Üye No : 347
Yorumları: 1,540
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Cihan Sahin yazdı:Keske Stad tika basa tiklim tiklim olsa, güzel mac cikartsak, herkes sevk alsa, bol golü mac olsa, Prosinecki takima motive etse, offensiv oynatsa, Stad dakiler hic susmasa 90dk destek olsa ve 3 Puan bizim olsa, yemede yaninda yat derim...
Haydi insallah diyelim..
Bu dediklerinin Kayseride olmasi icin bi 20-30 sene daha gecmesi lazim  1 milyonluk sehirde o stad dolmuyorsa birazda insanda hata aramak gerekir. Hepsi Kayserili olmayabilir ama ben bile burda vaktiyle montaja gittigimizde ahlende oberhausende is arkadasi ile 2. 3. lig maclarina bakmaya gidiyorsak bu birazda futbol kültürüne sevgisine bakar.
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Üye No : 2670
Yorumları: 7,708
Konuları: 120
Kayıt Tarihi: 06.11.2008
Teşekkür Puanı:
2
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Ambro38 yazdı:Bu dediklerinin Kayseride olmasi icin bi 20-30 sene daha gecmesi lazim 1 milyonluk sehirde o stad dolmuyorsa birazda insanda hata aramak gerekir. Hepsi Kayserili olmayabilir ama ben bile burda vaktiyle montaja gittigimizde ahlende oberhausende is arkadasi ile 2. 3. lig maclarina bakmaya gidiyorsak bu birazda futbol kültürüne sevgisine bakar.
+Futbol kültürümüz yok,ama o stadi biraz başarida doldurmak mümkün.Sehir birazda küstü diyebiliriz..
Birde Yönetim meydana iki ariş asip iki yazi yazip maça davet etse kipirdanma olmaz mi ? Bir iki bayrak assa ? Pasta börek yerine bunlari yapsa ?
Üye No : 757
Yorumları: 3,075
Konuları: 16
Kayıt Tarihi: 20.11.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Kayseri insani sadece futbol değil, bir çok konuda eksik. Yaşamayi, eğlenmeyi bilmiyor. Haliyle futbola da yansiyor bu.
Hafta sonlari mangala giden kitleyi stadyuma doldurursun ama bu sefer de maç boyu "otur kardeş, keşke bjk maçini izleseydik yha" felan der durur. Maalesef bu böyle.
Üye No : 347
Yorumları: 1,540
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 31.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
beyler yönetim taraftar valla her ikisindede suc var birde anca sunu diyebilirim: Al birini vur ötekine  ben bizim yönetimi cogu yönde elestiriyorum misal Allah göstermeye apoyu teknik adam olarak getirse kizardim söverdim ama genede ister istemez destegi cekmek aklimdan gecmez son adam olarak stada giderim ama vazgecmek olmaz iste insanlarda bu yok öyle takim uctugu vakit stada git öbürtürlü gitme ondan sonra niye Türkiye geri kaldi? Kayserispor Erciyesspor Sekerspor bunlar ailemizin bir ferdi gibi biz forumdakilere, ya genelde Kayseride durum nasil? Misal Mamura kizar Kayserispora düsman kisilere kizip kuruma küsülürmü? O vakit tartismam bile tartismadimda. Futbolcu, yönetici teknik adam gelip gecici kalici olan Kayserisporumuz ama sunu anladimki Türkiyede hala 3 ezik tutulup yandan memleket felan ayaklari... o yüzden ben bi 20 yil sonrasina belki umutlarla bakiyorum
SAMPIYON KAYSERI UNITED :thumbup:
.....BIN KERE ÖLSEK YINE GELIRIZ!!!
Üye No : 464
Yorumları: 404
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 05.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
19.10.2012, 22:37
(Son Düzenleme: 19.10.2012, 23:10, Düzenleyen: ottomanyak_38.)
Bu konuda sehrin sucu buyuk elbette ki ben de futbola fazlaca ilgisi olmasina ragmen KS maclarina gitmeyen bircok kisiyle tartismisimdir. Ama bir gercegi de unutmamak lazim; insanlar oynanan futboldan keyif almak, heyecan duymak istiyor... Ve biz de malesef abartisiz son 3-4 sezondur bitse de gitsek havasinda top oynuyoruz... Tolli+Sota donemlerinde tadi damagimizda kalan mac sayisi bir elin parmagi kadar... Hal boyle olunca da daha oncesinden beridir Kayserisporlu olup da bazen iskence boyutuna varan berbatliktaki maclari ne olursa olsun izleyecek 8-10 bin gercek Kayserispor taraftari kaliyo destek veren... Taraftari kazanamadigimiz gibi sempati duyan insanlari da kaybediyoruz... Burada kaybediyoruz dedigim kitle tam anlamiyla istanbul yalakasi, fanatigi olmamis olan kitle, digerlerine zaten diyecek sozum kalmadi artik. Tabi sehrin genel anlamda ruhsuz ve nemelazimci oldugu da cok buyuk bir gercek... Hal boyle olunca sportif basari sart taraftari cekebilmek icin ve sportif basaridan ote "yonetimin istemesi" sart oglu sart... Yonetimin istemesinden kasti cok acmaya gerek yok zaten hepimiz biliyoruz!
edit:
X- olm bu hurma oldugu surece ben gitmem lan maclara!
Ben- nie lan?
X- olm adam sirketi kurmus sizi de kandiriyo
Ben- hee dogru ama unuttugun bisey var milletin boyle dusunup maca gelmemesi de zaten onlarin istedigi sey (bunun boyle olmadigini lutfen idda eden cikmasin) baski yook, hesap soran yoook ooohh... ve su halde sen de kandirilanlar kervanindasin!
X- yeaa olm oole diyonda iiiii hmmmm kem kum vesairefln yani ama...
Ben- olm bak git!!!
Bu x bazen ahmet olur bazen mehmet ama ben ordayimdir hep ve tartisma surer gider... bu Kayseri sehrinin basari olursa destekledigini (biz desteklersek basari olurdan ziyade), basarisizlikta da " nemelazimci " oldugunu, yonetiminde bunu degistirmek adina hicbirsey yapmadigini dusunursek (lutfen aksini idda eden cikmasin Allahim) bu durumdan fazlasiyla memnun oldugunu gosterir... Bu kisir dongu de "hasbel kader" bir basari olmazsa boyle gider, biz de kendimizi yorariz... Cok konustum evet ama icimi doktum eyi oldu coh da guzel iyi oldu taam mi...
Üye No : 2815
Yorumları: 4,858
Konuları: 49
Kayıt Tarihi: 10.12.2009
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
ottomanyak_38 yazdı:Bu konuda sehrin sucu buyuk elbette ki ben de futbola fazlaca ilgisi olmasina ragmen KS maclarina gitmeyen bircok kisiyle tartismisimdir. Ama bir gercegi de unutmamak lazim; insanlar oynanan futboldan keyif almak, heyecan duymak istiyor... Ve biz de malesef abartisiz son 3-4 sezondur bitse de gitsek havasinda top oynuyoruz... Tolli+Sota donemlerinde tadi damagimizda kalan mac sayisi bir elin parmagi kadar... Hal boyle olunca da daha oncesinden beridir Kayserisporlu olup da bazen iskence boyutuna varan berbatliktaki maclari ne olursa olsun izleyecek 8-10 bin gercek Kayserispor taraftari kaliyo destek veren... Taraftari kazanamadigimiz gibi sempati duyan insanlari da kaybediyoruz... Burada kaybediyoruz dedigim kitle tam anlamiyla istanbul yalakasi, fanatigi olmamis olan kitle, digerlerine zaten diyecek sozum kalmadi artik. Tabi sehrin genel anlamda ruhsuz ve nemelazimci oldugu da cok buyuk bir gercek... Hal boyle olunca sportif basari sart taraftari cekebilmek icin ve sportif basaridan ote "yonetimin istemesi" sart oglu sart... Yonetimin istemesinden kasti cok acmaya gerek yok zaten hepimiz biliyoruz!
edit:
X- olm bu hurma oldugu surece ben gitmem lan maclara!
Ben- nie lan?
X- olm adam sirketi kurmus sizi de kandiriyo
Ben- hee dogru ama unuttugun bisey var milletin boyle dusunup maca gelmemesi de zaten onlarin istedigi sey (bunun boyle olmadigini lutfen idda eden cikmasin) baski yook, hesap soran yoook ooohh... ve su halde sen de kandirilanlar kervanindasin!
X- yeaa olm oole diyonda iiiii hmmmm kem kum vesairefln yani ama...
Ben- olm bak git!!!
Bu x bazen ahmet olur bazen mehmet ama ben ordayimdir hep ve tartisma surer gider... bu Kayseri sehrinin basari olursa destekledigini (biz desteklersek basari olurdan ziyade), basarisizlikta da " nemelazimci " oldugunu, yonetiminde bunu degistirmek adina hicbirsey yapmadigini dusunursek (lutfen aksini idda eden cikmasin Allahim) bu durumdan fazlasiyla memnun oldugunu gosterir... Bu kisir dongu de "hasbel kader" bir basari olmazsa boyle gider, biz de kendimizi yorariz... Cok konustum evet ama icimi doktum eyi oldu coh da guzel iyi oldu taam mi...
Sportif başari sadece bizi değil takim ne olursa olsun herkesi ilgilendiriyor
YA e cabuk unuttunuz gsnin sivas ve bizle oynadiği maçta 1500 kişiye oynadiğini , toki beleşsaraya geçince bom boş tribünlerde hoparlörle!!!! sen yükselttiğini
Taraftar çekecekse once başari sonra sempati....
Takim basarili olsun gelen sayisi 201-2011 deki gibi sabit 20 000 i bulur..Ama basari olmazsa o zaman belirli ekibi buluruz
Ben mevlanamýyým ne olursan ol gel diyeyim.Adam olda gel
Üye No : 794
Yorumları: 186
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 23.11.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Mac icin bilet nerden alabilirim??? Carsi da satan biyer varmi? Ve nerde
Üye No : 3099
Yorumları: 3,028
Konuları: 26
Kayıt Tarihi: 20.09.2011
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Eski stad karşisinda akvaryumcular varda orada iddaa bayisi var ve maç biletlerimizi satiyor oradan alabilirsin..
Son Nefeste Bile KayseriSpor ULannnn....
Üye No : 464
Yorumları: 404
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: 05.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Emreg38 yazdı:Sportif başari sadece bizi değil takim ne olursa olsun herkesi ilgilendiriyor
YA e cabuk unuttunuz gsnin sivas ve bizle oynadiği maçta 1500 kişiye oynadiğini , toki beleşsaraya geçince bom boş tribünlerde hoparlörle!!!! sen yükselttiğini
Taraftar çekecekse once başari sonra sempati....
Takim basarili olsun gelen sayisi 201-2011 deki gibi sabit 20 000 i bulur..Ama basari olmazsa o zaman belirli ekibi buluruz
Emre zaten ayni kanidayiz ama ben ilaveten Kayseri sehrinin haddinden fazla nemelazimci oldugunu idda ediyorum... yoksa cinconun febenin stadinin bos kaldigi zamanlari da biliriz ancak bir gercek var ki bu takimlarin taraftarlari maca gitmese de haliyle daha genis imkanlara da sahip olduklari icin gerektiginde baski unsuru olabilirken bizim sehrin insani sorumluluk almiyo, bu karakteristik midir, tarihi bir karsiligi var midir antropolog sosyolog olmadigim icin bilemiyorum ama durum boyle... not aslinda banane istanbulun taraftarindan ama konusu acildigi icin deginiyorum
Üye No : 2692
Yorumları: 8,832
Konuları: 621
Kayıt Tarihi: 16.08.2008
Teşekkür Puanı:
1
Teşekkür Et: 1
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Üye No : 73
Yorumları: 559
Konuları: 21
Kayıt Tarihi: 30.08.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
memmet yazdı:Süper Lig Kurallari birinci sira:
Kural 1 - Teknik direktörü değiştiren takim, yeni hoca ile çikilan ilk maçi 100% kazanir.
Bu kuralin aksini ispat etmek güçtür,
tek tük istisna örneği vardir 
Bu kural Şota için geçerli olmadi, Kasimpaşa uzatmada ancak beraberliği yakaladi ve 1 puan aldi.
Üye No : 683
Yorumları: 3,104
Konuları: 10
Kayıt Tarihi: 29.09.2007
Teşekkür Puanı:
0
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Herkes berabere kaldi almaliyiz bu mac cok onemli
Üye No : 2692
Yorumları: 8,832
Konuları: 621
Kayıt Tarihi: 16.08.2008
Teşekkür Puanı:
1
Teşekkür Et: 1
0 gönderide 0 teşekkür aldı
Yeni bir sayfa acmak adina Teknik ekip ve takim kadar taraftarda istekli olup 15 bin kisi gelecek mi acaba ?
Üye No : 2670
Yorumları: 7,708
Konuları: 120
Kayıt Tarihi: 06.11.2008
Teşekkür Puanı:
2
Teşekkür Et: 0
0 gönderide 0 teşekkür aldı
38AhmetK.K yazdı:Yeni bir sayfa acmak adina Teknik ekip ve takim kadar taraftarda istekli olup 15 bin kisi gelecek mi acaba ?
Cumartesi yada pazar olsa olabilirdi de pazartesi o saatte sanmam
|